Nadeel van Icelandair dat ze geen gratis lunch/diner aanbieden.quote:Op zondag 17 november 2024 11:25 schreef Vicky het volgende:
Wij vliegen via IJsland met Icelandair. Er gaat geen rechtstreekse vlucht als we gaan.
Wij gaan ook een paar dagen eerder om te acclimatiseren. Mijn man wil graag naar de Everglades.
Wij gaan naar Disney en Universal. Hebben 1 dag Epic bij kunnen boeken.
Klopt, alleen bij premiumquote:Op maandag 18 november 2024 09:18 schreef EdVe het volgende:
[..]
Nadeel van Icelandair dat ze geen gratis lunch/diner aanbieden.
Maar was ook mijn voorkeur geweest qua prijs. Gelukkig was aerlingus toen ineens goedkoper, dus deze afgelopen April genomen.
Begin van het jaar kon ik nog met Delta rechtstreeks van Schiphol naar Orlando. Zijn ze daar nu alweer mee gestopt?quote:Op zondag 17 november 2024 17:49 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Fijn! Brussel is voor ons te ver weg als vertrekpunt helaas, wij zijn op Schiphol aangewezen. Andere optie is lokaal met een discounter en dan in Londen van vliegveld wisselen, dus dat is ook geen reele optie helaas. Hebben jullie een directe vlucht?
Alleen winter/najaar dacht ik. Ze vliegen nu wel rechtstreeks naar Tampa hele jaar door.quote:Op maandag 18 november 2024 12:52 schreef H_T het volgende:
[..]
Begin van het jaar kon ik nog met Delta rechtstreeks van Schiphol naar Orlando. Zijn ze daar nu alweer mee gestopt?
Nope via New York. Overstappen in VS heeft wel als voordeel dat, stel dat je hwm mist, je sneller op een andere vlucht kan.quote:Op zondag 17 november 2024 17:49 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Fijn! Brussel is voor ons te ver weg als vertrekpunt helaas, wij zijn op Schiphol aangewezen. Andere optie is lokaal met een discounter en dan in Londen van vliegveld wisselen, dus dat is ook geen reele optie helaas. Hebben jullie een directe vlucht?
Ja, dat was ons plan vorige keer ook. Heen overstappen in de VS en vast de douane door en meer kans op een 2e vlucht bij vertraging, terug in Europa om makkelijk een nieuwe vlucht te kunnen hebben.quote:Op donderdag 21 november 2024 20:28 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Nope via New York. Overstappen in VS heeft wel als voordeel dat, stel dat je hwm mist, je sneller op een andere vlucht kan.
Ja wij hebben hetzelfde ervaren:quote:Op vrijdag 17 mei 2024 15:37 schreef H_T het volgende:
[..]
Naar aanleiding van een eerdere post van je die ik hierover heb gezien heb ik ook de lokale bussen geprobeerd toen ik er wasInderdaad goedkoop, maar het duurt wel veel langer (ten minste voor mijn route) en je bent minder flexibel. Maar het scheelde ook tientallen euro's per dag omdat ik geen huurauto of parkeerplek hoefde te betalen. Bedankt dus nog
Oh dat kan, ik had eind februari heen en half maart terug, dus dat komt daar wel mee overeenquote:Op dinsdag 19 november 2024 08:36 schreef EdVe het volgende:
[..]
Alleen winter/najaar dacht ik. Ze vliegen nu wel rechtstreeks naar Tampa hele jaar door.
Oeh zou ik tegen die tijd de contactgegevens van die vriend mogen?quote:Op donderdag 21 november 2024 23:36 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Ja wij hebben hetzelfde ervaren:
Pluspunten:
Goedkoop, heel goedkoop
Geen huurauto nodig
Nadelen:
Bussen rijden soms ineens niet
Reis duurt langer
We hebben bij vuurwerkshows bv wel een uber genomen, we hebben een vriend in Orlando die uberchauffeur is
Ik heb de afgelopen keren Aer Lingus gebruikt, tussenstop in Dublin en daar de preclearence gepakt. Kom je aan in terminal C en kan je gelijk door naar de bussen/autos.quote:Op zondag 17 november 2024 17:49 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Er zijn daar heel veel Ubers hoor!quote:Op vrijdag 22 november 2024 08:25 schreef Vicky het volgende:
[..]
Oeh zou ik tegen die tijd de contactgegevens van die vriend mogen?
Wij willen volgend jaar een aantal keer gebruik maken van een Uber
Je hebt echt altijd binnen 10 min een uber rond disney en de andere parkenquote:Op vrijdag 22 november 2024 08:25 schreef Vicky het volgende:
[..]
quote:
Goed om te weten!quote:Op woensdag 27 november 2024 14:56 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Je hebt echt altijd binnen 10 min een uber rond disney en de andere parken
Alsof die vriend de enige Uber-chauffeur is daarquote:Op vrijdag 22 november 2024 08:25 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ik weet heus wel dat er veel meer zijn, maar een betrouwbaar iemand is wel prettig. Ik heb totaal geen ervaring met Uberquote:Op woensdag 27 november 2024 21:45 schreef Halcon het volgende:
[..]
Alsof die vriend de enige Uber-chauffeur is daar
Uber is over het algemeen betrouwbaar.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:39 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ik weet heus wel dat er veel meer zijn, maar een betrouwbaar iemand is wel prettig. Ik heb totaal geen ervaring met Uber
Ik zou zowel Uber als Lyft app installeren. Ervaring leert dat voor mij Lyft goedkoper is dan Uber .Terwijl het meestal dezelfde chauffeurs zijn.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:39 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ik weet heus wel dat er veel meer zijn, maar een betrouwbaar iemand is wel prettig. Ik heb totaal geen ervaring met Uber
Zo raar is het toch niet dat je als eerste ervaring met Uber graag een semi-bekende chauffeur wil indien mogelijk?quote:Op donderdag 28 november 2024 08:26 schreef Halcon het volgende:
[..]
Uber is over het algemeen betrouwbaar.
Wij rijden met korting omdat we hem kennenquote:Op donderdag 28 november 2024 09:20 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Zo raar is het toch niet dat je als eerste ervaring met Uber graag een semi-bekende chauffeur wil indien mogelijk?
Ik ben ook een Uber-leek, en ik zou voor een eerste keer ook een voorkeur hebben voor een semi-bekende boven een onbekende. Maar Uber was voor ons (vanaf het vliegveld naar CBR) erg duur (sunshine flyer voor 5 personen was goedkoper) en voor even boodschappen doen was online bestellen ook makkelijker en sneller, dus uiteindelijk hebben we er geen gebruik van hoeven maken.
Dat dus.quote:Op donderdag 28 november 2024 09:20 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Zo raar is het toch niet dat je als eerste ervaring met Uber graag een semi-bekende chauffeur wil indien mogelijk?
Ik ben ook een Uber-leek, en ik zou voor een eerste keer ook een voorkeur hebben voor een semi-bekende boven een onbekende. Maar Uber was voor ons (vanaf het vliegveld naar CBR) erg duur (sunshine flyer voor 5 personen was goedkoper) en voor even boodschappen doen was online bestellen ook makkelijker en sneller, dus uiteindelijk hebben we er geen gebruik van hoeven maken.
Vind ik wel.quote:Op donderdag 28 november 2024 09:20 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Als je dat al spannend vind....quote:Op donderdag 28 november 2024 13:24 schreef Vicky het volgende:
[..]
Dat dus.
Ik heb nog nooit gebruikt gemaakt van Uber en vind dat best spannend.
Hoezo lastig vallen? Het is zijn (bij)baan! Als hij niet werkt op dat moment neemt hij sowieso geen ritjes aan lijkt me, en anders is hij misschien juist blij dat hij die rit(ten) krijgt ipv een van de vele andere chauffeurs, zeker een vooraf gereserveerde rit vanaf MCO naar WDW. Het is niet dat hij dan opeens verplicht wordt om Vicky overal heen te rijden.quote:Op donderdag 28 november 2024 15:15 schreef Halcon het volgende:
[..]
Vind ik wel.
Waarom zou je er iemand mee lastig vallen? Als 'ie toevallig in de buurt is, maar anders...
Ik maak vaak gebruik van Uber en eigenlijk maar één keer een negatieve ervaring. Toen reed de chauffeur enorm om. Dat gemeld en netjes een deel van het geld teruggekregen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |