abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215614663
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2024 11:25 schreef Vicky het volgende:
Wij vliegen via IJsland met Icelandair. Er gaat geen rechtstreekse vlucht als we gaan.
Wij gaan ook een paar dagen eerder om te acclimatiseren. Mijn man wil graag naar de Everglades.
Wij gaan naar Disney en Universal. Hebben 1 dag Epic bij kunnen boeken.
Nadeel van Icelandair dat ze geen gratis lunch/diner aanbieden.
Maar was ook mijn voorkeur geweest qua prijs. Gelukkig was aerlingus toen ineens goedkoper, dus deze afgelopen April genomen.
pi_215615970
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2024 09:18 schreef EdVe het volgende:

[..]
Nadeel van Icelandair dat ze geen gratis lunch/diner aanbieden.
Maar was ook mijn voorkeur geweest qua prijs. Gelukkig was aerlingus toen ineens goedkoper, dus deze afgelopen April genomen.
Klopt, alleen bij premium
Drinken is wel gratis.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 18 november 2024 @ 12:52:36 #253
39237 crew  H_T
2733
pi_215616237
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2024 17:49 schreef FlyingFish het volgende:

[..]
Fijn! Brussel is voor ons te ver weg als vertrekpunt helaas, wij zijn op Schiphol aangewezen. Andere optie is lokaal met een discounter en dan in Londen van vliegveld wisselen, dus dat is ook geen reele optie helaas. Hebben jullie een directe vlucht?
Begin van het jaar kon ik nog met Delta rechtstreeks van Schiphol naar Orlando. Zijn ze daar nu alweer mee gestopt?
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_215622148
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2024 12:52 schreef H_T het volgende:

[..]
Begin van het jaar kon ik nog met Delta rechtstreeks van Schiphol naar Orlando. Zijn ze daar nu alweer mee gestopt?
Alleen winter/najaar dacht ik. Ze vliegen nu wel rechtstreeks naar Tampa hele jaar door.
  Public Relations / Redactie Film donderdag 21 november 2024 @ 20:28:12 #255
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_215646151
quote:

[..]
Fijn! Brussel is voor ons te ver weg als vertrekpunt helaas, wij zijn op Schiphol aangewezen. Andere optie is lokaal met een discounter en dan in Londen van vliegveld wisselen, dus dat is ook geen reele optie helaas. Hebben jullie een directe vlucht?
Nope via New York. Overstappen in VS heeft wel als voordeel dat, stel dat je hwm mist, je sneller op een andere vlucht kan.
pi_215646578
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2024 20:28 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]
Nope via New York. Overstappen in VS heeft wel als voordeel dat, stel dat je hwm mist, je sneller op een andere vlucht kan.
Ja, dat was ons plan vorige keer ook. Heen overstappen in de VS en vast de douane door en meer kans op een 2e vlucht bij vertraging, terug in Europa om makkelijk een nieuwe vlucht te kunnen hebben.

Voor een overstap in de VS moet je wel voldoende tijd inplannen, wij stonden vorige keer met mensen die zwaar gestresst waren in de rij bij de douane. Zij hadden een uur overstaptijd totaal, maar het vliegtuig landde 10 minuten later, de douane had een mega rij (zoals eigenlijk altijd), dan nog koffers opnieuw inchecken en daarna moesten we nog met een treintje naar een ander deel van het vliegveld. Zij hadden hun aansluitende vlucht daardoor ook gemist. Wij hadden gelukkig een stuk ruimer gepland, 2 uur dacht ik. We zoeken nu ook naar een dergelijke overstap, zeker met kinderen (en mijn echtgenoot) wel handig.

Maar bij JFK stond ik een keer na 10 minuten al buiten, dat was de snelste douane-check ooit.
pi_215647659
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 15:37 schreef H_T het volgende:

[..]
Naar aanleiding van een eerdere post van je die ik hierover heb gezien heb ik ook de lokale bussen geprobeerd toen ik er was :) Inderdaad goedkoop, maar het duurt wel veel langer (ten minste voor mijn route) en je bent minder flexibel. Maar het scheelde ook tientallen euro's per dag omdat ik geen huurauto of parkeerplek hoefde te betalen. Bedankt dus nog ;)
Ja wij hebben hetzelfde ervaren:

Pluspunten:
Goedkoop, heel goedkoop
Geen huurauto nodig

Nadelen:
Bussen rijden soms ineens niet
Reis duurt langer

We hebben bij vuurwerkshows bv wel een uber genomen, we hebben een vriend in Orlando die uberchauffeur is :P
Op anoniem
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 21 november 2024 @ 23:51:05 #258
39237 crew  H_T
2733
pi_215647703
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2024 08:36 schreef EdVe het volgende:

[..]
Alleen winter/najaar dacht ik. Ze vliegen nu wel rechtstreeks naar Tampa hele jaar door.
Oh dat kan, ik had eind februari heen en half maart terug, dus dat komt daar wel mee overeen
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_215648611
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2024 23:36 schreef KapiteinIglo het volgende:

[..]
Ja wij hebben hetzelfde ervaren:

Pluspunten:
Goedkoop, heel goedkoop
Geen huurauto nodig

Nadelen:
Bussen rijden soms ineens niet
Reis duurt langer

We hebben bij vuurwerkshows bv wel een uber genomen, we hebben een vriend in Orlando die uberchauffeur is :P
Oeh zou ik tegen die tijd de contactgegevens van die vriend mogen?
Wij willen volgend jaar een aantal keer gebruik maken van een Uber
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_215650026
quote:

[..]
Ik heb de afgelopen keren Aer Lingus gebruikt, tussenstop in Dublin en daar de preclearence gepakt. Kom je aan in terminal C en kan je gelijk door naar de bussen/autos.
Als je de website een beetje in de gaten houdt iets van 4 maand voor vetrek dan heb je ook wel goedkope tickets.
  woensdag 27 november 2024 @ 14:53:11 #261
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_215697867
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 november 2024 08:25 schreef Vicky het volgende:

[..]
Er zijn daar heel veel Ubers hoor!
in de haak.
pi_215697895
quote:

[..]
Je hebt echt altijd binnen 10 min een uber rond disney en de andere parken
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_215698479
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2024 14:53 schreef trui het volgende:

[..]
Er zijn daar heel veel Ubers hoor!
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2024 14:56 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Je hebt echt altijd binnen 10 min een uber rond disney en de andere parken
Goed om te weten!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_215702102
quote:

[..]
Alsof die vriend de enige Uber-chauffeur is daar :')
pi_215703101
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2024 21:45 schreef Halcon het volgende:

[..]
Alsof die vriend de enige Uber-chauffeur is daar :')
Ik weet heus wel dat er veel meer zijn, maar een betrouwbaar iemand is wel prettig. Ik heb totaal geen ervaring met Uber
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_215704876
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2024 22:39 schreef Vicky het volgende:

[..]
Ik weet heus wel dat er veel meer zijn, maar een betrouwbaar iemand is wel prettig. Ik heb totaal geen ervaring met Uber
Uber is over het algemeen betrouwbaar.
pi_215704881
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2024 22:39 schreef Vicky het volgende:

[..]
Ik zou zowel Uber als Lyft app installeren. Ervaring leert dat voor mij Lyft goedkoper is dan Uber .Terwijl het meestal dezelfde chauffeurs zijn.
pi_215705319
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 08:26 schreef Halcon het volgende:

[..]
Uber is over het algemeen betrouwbaar.
Zo raar is het toch niet dat je als eerste ervaring met Uber graag een semi-bekende chauffeur wil indien mogelijk?

Ik ben ook een Uber-leek, en ik zou voor een eerste keer ook een voorkeur hebben voor een semi-bekende boven een onbekende. Maar Uber was voor ons (vanaf het vliegveld naar CBR) erg duur (sunshine flyer voor 5 personen was goedkoper) en voor even boodschappen doen was online bestellen ook makkelijker en sneller, dus uiteindelijk hebben we er geen gebruik van hoeven maken.
pi_215705651
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2024 16:10 schreef Vicky het volgende:

[..]
[..]
Goed om te weten!
Is inderdaad zo geregeld altijd! Wij rijden altijd met korting omdat we hem kennen :o
Op anoniem
pi_215705657
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2024 09:20 schreef FlyingFish het volgende:

[..]
Zo raar is het toch niet dat je als eerste ervaring met Uber graag een semi-bekende chauffeur wil indien mogelijk?

Ik ben ook een Uber-leek, en ik zou voor een eerste keer ook een voorkeur hebben voor een semi-bekende boven een onbekende. Maar Uber was voor ons (vanaf het vliegveld naar CBR) erg duur (sunshine flyer voor 5 personen was goedkoper) en voor even boodschappen doen was online bestellen ook makkelijker en sneller, dus uiteindelijk hebben we er geen gebruik van hoeven maken.
Wij rijden met korting omdat we hem kennen :o
Op anoniem
pi_215706986
quote:

[..]

Dat dus.
Ik heb nog nooit gebruikt gemaakt van Uber en vind dat best spannend.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_215707741
quote:

[..]

Vind ik wel.

Waarom zou je er iemand mee lastig vallen? Als 'ie toevallig in de buurt is, maar anders...

Ik maak vaak gebruik van Uber en eigenlijk maar één keer een negatieve ervaring. Toen reed de chauffeur enorm om. Dat gemeld en netjes een deel van het geld teruggekregen.
pi_215707861
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2024 13:24 schreef Vicky het volgende:

[..]
Dat dus.
Ik heb nog nooit gebruikt gemaakt van Uber en vind dat best spannend.
Als je dat al spannend vind....
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_215707938
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 15:15 schreef Halcon het volgende:

[..]
Vind ik wel.

Waarom zou je er iemand mee lastig vallen? Als 'ie toevallig in de buurt is, maar anders...

Ik maak vaak gebruik van Uber en eigenlijk maar één keer een negatieve ervaring. Toen reed de chauffeur enorm om. Dat gemeld en netjes een deel van het geld teruggekregen.
Hoezo lastig vallen? Het is zijn (bij)baan! Als hij niet werkt op dat moment neemt hij sowieso geen ritjes aan lijkt me, en anders is hij misschien juist blij dat hij die rit(ten) krijgt ipv een van de vele andere chauffeurs, zeker een vooraf gereserveerde rit vanaf MCO naar WDW. Het is niet dat hij dan opeens verplicht wordt om Vicky overal heen te rijden.

Maar goed, deze hele discussie is offtopic, dat is iets dat Vicky en KapiteinIglo eventueel onderling kunnen regelen.
pi_215707953
Ontopic dan maar: de Muppets-attractie gaat verdwijnen :( Erg jammer, dat was altijd wel een relaxt punt om even af te koelen praktisch zonder wachttijd. En de show zelf was ook gewoon leuk. Hopelijk beginnen ze pas na onze vakantie met slopen. En ik hoop dat ze daarna pas beginnen aan het veranderen van de Rock 'n Rollercoaster want onze vorige vakantie was die ook al dicht, en die staat wel hoog op de verlanglijst van mijn zoon.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')