Wat zit daar extra bij tov de reguliere voorjaarsaanbieding aanbieding met gratis mealplan? Of waren jullie te laat met boeken voor de Europese aanbieding? De meeste Amerikanen zijn namelijk jaloers op die aanbieding. Maar op zich ook wel slim geboekt zo, dan weet je zeker dat je wat ‘rustdagen’ pakt!quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 09:40 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Nee, we hebben dat de afgelopen 2x wel gedaan. Maar we hebben nu gekozen voor alles in 1 pakket bij disney afnemen dus hebben 10 dagen entree tot de parken. Als we dat deden kregen we namelijk 14 dagen mealplan gratis en dat scheelde nu wel echt veel geld. Daar kon de 14 dagen UK ticket niet tegenop
Ik weet niet meer precies wat de reden was, maar in dit geval was toch de aanbieding van Disney voordeliger. Wij checken altijd alles dus als dit niet zo was, dan hadden we de Europese wel genomen. Kan zijn dat de value resorts niet, of niet meer, beschikbaar waren in de Europese variant.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 16:18 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Wat zit daar extra bij tov de reguliere voorjaarsaanbieding aanbieding met gratis mealplan? Of waren jullie te laat met boeken voor de Europese aanbieding? De meeste Amerikanen zijn namelijk jaloers op die aanbieding. Maar op zich ook wel slim geboekt zo, dan weet je zeker dat je wat ‘rustdagen’ pakt!
Wij vonden het mealplan wel heel relaxt. Vooral qua drankjes is het leuk om allerlei dingen uit te proberen, en normaal zouden we dat echt nooit doen omdat we dat zonde van het geld vinden. Bij CBR hebben ze bubbles of the sea, een (non-alcoholisch) drankje met van die balletjes er in, en bij Docking Bay 7 en ronto roasters een cocktail Surley nog wat. Aan het begin dachten we mega veel over te houden (ook omdat we met 5 zijn, en 5 maaltijden met Amerikaans formaat regelmatig echt teveel is), maar uiteindelijk zijn we netjes uitgekomen door de lunch op de vertrekdag, en alleen nog een koek mee voor onderweg.
Gaat nog tegenvallen als we die volgende keer niet hebben…
Wij hebben afgesloten met een avond signature snacks in Magic Kingdom. Spring roll, dole whip, beignet, funnel cake.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 09:17 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Ik weet niet meer precies wat de reden was, maar in dit geval was toch de aanbieding van Disney voordeliger. Wij checken altijd alles dus als dit niet zo was, dan hadden we de Europese wel genomen. Kan zijn dat de value resorts niet, of niet meer, beschikbaar waren in de Europese variant.
Wij kijken ook echt uit naar de drankjes. Denken precies hetzelfde, normaal veel te duur, maar zo leuk om eens uit te proberen. Zelfde met snacks, maar vooral de drank maakt het de aanbieding wel echt waard.
Wij weten ook nog niet zeker of we de bonnen wel opkrijgen. Want gaan ook nog 3 dagen niet volledig gebruiken (eten op andere locaties die we leuk vinden)
In de europese variant kreeg je alleen gratis ontbijt en geen gratis dining plan in een value resort. Nu hebben we een gratis quick service dining plan bij een boeking van een value resort. Daarom hebben we bij Disney zelf geboekt. En 10 dagen is eigenlijk meer dan zat. 2 dagen per park + 3 dagen waterpark is prima. Rustdagen zijn net zo belangrijk.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 16:18 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Wat zit daar extra bij tov de reguliere voorjaarsaanbieding aanbieding met gratis mealplan? Of waren jullie te laat met boeken voor de Europese aanbieding? De meeste Amerikanen zijn namelijk jaloers op die aanbieding. Maar op zich ook wel slim geboekt zo, dan weet je zeker dat je wat ‘rustdagen’ pakt!
Wij vonden het mealplan wel heel relaxt. Vooral qua drankjes is het leuk om allerlei dingen uit te proberen, en normaal zouden we dat echt nooit doen omdat we dat zonde van het geld vinden. Bij CBR hebben ze bubbles of the sea, een (non-alcoholisch) drankje met van die balletjes er in, en bij Docking Bay 7 en ronto roasters een cocktail Surley nog wat. Aan het begin dachten we mega veel over te houden (ook omdat we met 5 zijn, en 5 maaltijden met Amerikaans formaat regelmatig echt teveel is), maar uiteindelijk zijn we netjes uitgekomen door de lunch op de vertrekdag, en alleen nog een koek mee voor onderweg.
Gaat nog tegenvallen als we die volgende keer niet hebben…
Ik mocht vorig jaar 14 dagen, maar dat heb ik geloof ik niet gehaald. Eerder ook iets van een dag of 10, 11 in de parken. En ik heb niet het idee dat ik iets gemist hebquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 15:12 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
In de europese variant kreeg je alleen gratis ontbijt en geen gratis dining plan in een value resort. Nu hebben we een gratis quick service dining plan bij een boeking van een value resort. Daarom hebben we bij Disney zelf geboekt. En 10 dagen is eigenlijk meer dan zat. 2 dagen per park + 3 dagen waterpark is prima. Rustdagen zijn net zo belangrijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |