Van je bureau naar je bed en weer terug.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 08:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
E-mail gehad van Google met mijn reisbewegingen in 2022.
Best wel interessant om te zien.
quote:Op dinsdag 10 januari 2023 09:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Van je bureau naar je bed en weer terug.
We gaan je aanklagenquote:
Uitspraak 23 januari. Kennie wachtequote:
Het zou me niet eens echt verbazen als achteraf blijkt dat ze vorige week wel een stukje van het nummer deeldequote:Op dinsdag 10 januari 2023 09:14 schreef summer52 het volgende:
Goedemorgen![]()
Hier ook maar even. Ik begin nu toch wel echt nieuwsgierig te worden! Bij de odds staan wij nu ineens op 11. Ja ik weet het, het zegt helemaal niets maar toch!
[ afbeelding ]
Daarna door naar de rechtszaak voor Rachelquote:Op dinsdag 10 januari 2023 09:38 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Uitspraak 23 januari. Kennie wachte![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2023 09:14 schreef summer52 het volgende:
Goedemorgen![]()
Hier ook maar even. Ik begin nu toch wel echt nieuwsgierig te worden! Bij de odds staan wij nu ineens op 11. Ja ik weet het, het zegt helemaal niets maar toch!
[ afbeelding ]
Dat je zo wilt leven als kroketquote:Op dinsdag 10 januari 2023 10:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daarna door naar de rechtszaak voor Rachel
Het kan zijn dat het een bewussie is, maar mag ik even cringen over het Engels hier..quote:Op dinsdag 10 januari 2023 09:14 schreef summer52 het volgende:
Goedemorgen![]()
[ afbeelding ]
Ja but they can come an end.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 11:14 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het kan zijn dat het een bewussie is, maar mag ik even cringen over het Engels hier..
Denk dat haar Engels wel goed is als ze al jaren in de VS woontquote:Op dinsdag 10 januari 2023 11:14 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het kan zijn dat het een bewussie is, maar mag ik even cringen over het Engels hier..
Ja ok, dat geloof ik ook wel. Maar dit doet me gewoon pijn.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 11:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Denk dat haar Engels wel goed is als ze al jaren in de VS woont
Mja het is een beetje street maar wel vrij typisch Amerikaans.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 11:14 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dit geeft juist aan dat ze de taal machtig is, ze gebruikt colloquialisms. Zoals je in het Nederlands in een appje ofzo ook niet hele volzinnen schrijft.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 11:43 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ja ok, dat geloof ik ook wel. Maar dit doet me gewoon pijn.
Gebaseerd op streams zal het je verbazenquote:Op dinsdag 10 januari 2023 12:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net Noodgeval op YT geluisterd en ik was even tussen de suggesties aan het bladeren voor iets anders, kwam ik daar de "Suzan en Free Collectie - De grootste hits van Suzan en Freek" tegen, toen dacht ik bij mezelf "Nou, dat kan nooit lang duren dan."
Oei dat zou toch echt een blunder zijn! Staat trouwens niet meer op haar Instagram, en ik zou het ook echt niet meer herkennen.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 10:03 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het zou me niet eens echt verbazen als achteraf blijkt dat ze vorige week wel een stukje van het nummer deelde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |