Het lijkt bijna alsof zij de deur open hebben gezet voor zequote:Op zondag 8 januari 2023 21:20 schreef trein2000 het volgende:
[..]
En er mag ook wel onderzocht worden welke rol het veiligheidsapparaat gespeeld heeft, het gaat net ff te makkelijk namelijk.
Dat lijkt me wel, het is ook niet dat je van te voren geen intel hebt dat zoiets op handen is.quote:Op zondag 8 januari 2023 21:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het lijkt bijna alsof zij de deur open hebben gezet voor ze
Ja eens, hoewel ik Bij1 nog wel iets ondermijnender vind.quote:Op zondag 8 januari 2023 21:19 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Bij1 is net zo'n anti-westers wappieclubje als de FvD, je kunt je zelfs afvragen of ze niet ook gewoon maandelijks wat roebels in de partijkas gestort krijgen om de Nederlandse democratie te ondermijnen.
Gezien de problemen bij Bij1 kan de naam beter in Uit1 worden omgezetquote:Op zondag 8 januari 2023 21:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja eens, hoewel ik Bij1 nog wel iets ondermijnender vind.
Je kunt nu al wel uittekenen dat FvD de verkiezingsuitslag van komend jaar in twijfel gaat trekken of erger.quote:Op zondag 8 januari 2023 20:52 schreef Hexagon het volgende:
Maar hierom moeten we extreemrechtse bewegingen dus nul ruimte geven en met maximale repressie aanpakken. Ze denken zich teveel te kunnen permitteren.
Ach of ze 1 of 2 zetels hebben gekregen mogen ze best kwartiertje over bitchenquote:Op zondag 8 januari 2023 21:39 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Je kunt nu al wel uittekenen dat FvD de verkiezingsuitslag van komend jaar in twijfel gaat trekken of erger.
De maatschappij (trachten te) ontwrichten in het nastreven van een politiek doel. Als dat geen terrorisme is, wat is het dan wel?quote:Op zondag 8 januari 2023 21:28 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Het wel of niet burgers tot doelwit maken is denk ik (of wat mij betreft) het meest onderscheidende element. Het klopt wel dat er een intimiderende werking vanuit gaat, maar daar ligt de primaire intentie niet wanneer de coupe-poging echt is.
Het zou natuurlijk wel een belediging van de Nederlander zijn om dat niet te doen wanneer VVD66 wιιr het grootste wordt.quote:Op zondag 8 januari 2023 21:39 schreef Raw85 het volgende:
Je kunt nu al wel uittekenen dat FvD de verkiezingsuitslag van komend jaar in twijfel gaat trekken of erger.
Niet iedereen kan de onnavolgbare Thierry zo op waarde schatten als jij natuurlijkquote:Op zondag 8 januari 2023 21:41 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Het zou natuurlijk wel een belediging van de Nederlander zijn om dat niet te doen wanneer VVD66 wιιr het grootste wordt.
Misschien een keer uit je alt-right internet bubbeltje stappenquote:Op zondag 8 januari 2023 21:41 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Het zou natuurlijk wel een belediging van de Nederlander zijn om dat niet te doen wanneer VVD66 wιιr het grootste wordt.
Mweh, maatschappij-ontwrichting is inderdaad ook een ding, maar dan kan het nog aan het succes/snelheid van de coupe liggen. Ik ben er niet zo een fan van om terrorisme zo breed te definiλren. Het is zo breed dat je bijna elke staat wel van terrorisme kan betichten.quote:Op zondag 8 januari 2023 21:40 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
De maatschappij (trachten te) ontwrichten in het nastreven van een politiek doel. Als dat geen terrorisme is, wat is het dan wel?
Maar wat gebeurt er met die agent?quote:Op zondag 8 januari 2023 21:47 schreef Tengano het volgende:
Oh, gelukkig dat paard is niks mee aan de hand zie ik.
[ twitter ]
Who cares? De politie is in feite ook maar een overblijfsel uit conservatieve tijden. Sterker nog: er valt wat voor te zeggen dat de hedendaagse politievorm zijn wortels heeft in slavernij, de zogeheten "Slave Patrol".quote:
Okee, gewoon doodmeppen dan maarquote:Op zondag 8 januari 2023 21:52 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Who cares? De politie is in feite ook maar een overblijfsel uit conservatieve tijden. Sterker nog: er valt wat voor te zeggen dat de hedendaagse politievorm zijn wortels heeft in slavernij, de zogeheten "Slave Patrol".
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |