ik snap niet waarom hij die snelle voorzet nooit geeft, hij creëert dan best veel ruimte maar wil dat dan nog een keer doen ofzoquote:
Eens geef juffrouw Walemark maar een paar wedstrijden de kans Dilrosun is net zo matig als Ali Reza inmiddels.quote:
Die had lekker op atletiek moeten gaan, die kan echt alleen maar hard lopen en verder helemaal niks.quote:
Is echt een wereld van verschil met Rasmussen hoor. Trauner is opbouwend ijzersterk.quote:Op zondag 8 januari 2023 13:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Uiteindelijk doet Trauner ook niet zo veel meer dan duels winnen en de bal snel inleveren maar das wel wat je mist nu ja. Met zijn allen lekker vertragen aan de bal, pfff
Ali Reza was altijd aan het klooien, maar deed tenminste nog zn best. Bij dilrosun vraag ik me af of hij zich wil inzetten.quote:Op zondag 8 januari 2023 13:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Eens geef juffrouw Walemark maar een paar wedstrijden de kans Dilrosun is net zo matig als Ali Reza inmiddels.
Dit inderdaad, de opbouw van Trauner wordt echt gemist.quote:Op zondag 8 januari 2023 13:29 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Is echt een wereld van verschil met Rasmussen hoor. Trauner is opbouwend ijzersterk.
Wtf ja, die wilde gewoon de vrije trap hebben leek het. Had geen interesse in voordeel en een gevaarlijke aanval...quote:
Wat Pedersen een minuut eerder deed bedoel je?quote:Op zondag 8 januari 2023 13:35 schreef snabbi het volgende:
het voordeel van pedersen is nog wel dat ie niet zo gigantisch de bal kan verliezen als lopez net deed.
Die zou ik er ook weer uithalen, wat een parodie op een voetballer zeg.quote:
quote:Op zondag 8 januari 2023 13:37 schreef Idisrom het volgende:
Ron Jans voorspelde het verlies eigenlijk vanochtend al, zonder dat te benadrukken.
"Een transfer (van Zerrouki) is nu niet meer aan de orde. Feyenoord staat 3 punten boven ons, we laten hem echt niet gaan.”
een pass op dilrosun die de verkeerde kant op loopt bedoel je en dat ie over de zijlaan gaat?quote:Op zondag 8 januari 2023 13:36 schreef Divje het volgende:
[..]
Wat Pedersen een minuut eerder deed bedoel je?
quote:Op zondag 8 januari 2023 13:39 schreef TweedeKlum het volgende:
Dit is niet de wedstrijd van Dilrosun, net als de voorgaande 20.
Ja gelijk heb jequote:Op zondag 8 januari 2023 13:37 schreef snabbi het volgende:
[..]
een pass op dilrosun die de verkeerde kant op loopt bedoel je en dat ie over de zijlaan gaat?
dat is toch wat anders dan gewoon in het veld voorbij gelopen worden door je bal verlies?
voor wie moet hij er uit dan? ballaude?quote:Op zondag 8 januari 2023 13:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Terwijl hij deze wedstrijd volledig onzichtbaar is.
Is dan ook flink overschat door Feyenoord fans.quote:
Kan nergens de bal kwijt, Pedersen die totaal niet kijkt en gewoon de verkeerde kant op loopt.quote:Op zondag 8 januari 2023 13:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Terwijl hij deze wedstrijd volledig onzichtbaar is.
quote:Op zondag 8 januari 2023 13:40 schreef RipCity het volgende:
[..]
Is dan ook flink overschat door Feyenoord fans.
Dat mag je niet zeggen. Voor je het weet krijg je allerlei persoonlijke aanvallen te verwerken.quote:Op zondag 8 januari 2023 13:40 schreef RipCity het volgende:
[..]
Is dan ook flink overschat door Feyenoord fans.
Nee, dat heeft hij niet, alleen vindt hij Kokcu overschat, dit vindt hij omdat hij hem ooit een verkeerd passje heeft zien geven. Vandaar dat hij tegengas wil geven!quote:
goeiequote:Op zondag 8 januari 2023 13:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat mag je niet zeggen. Voor je het weet krijg je allerlei persoonlijke aanvallen te verwerken.
Jij ziet hem hoger komen dan bournemouth/watford/rechter rijtje bundesliga?quote:
Zeker weten.quote:Op zondag 8 januari 2023 13:41 schreef RipCity het volgende:
[..]
Jij ziet hem hoger komen dan bournemouth/watford/rechter rijtje bundesliga?
kokcu?quote:Op zondag 8 januari 2023 13:41 schreef RipCity het volgende:
[..]
27 miljoen waard op transfermarkt door wat overschattende Feyenoorders (lol)quote:Op zondag 8 januari 2023 13:41 schreef RipCity het volgende:
[..]
Milamboquote:Op zondag 8 januari 2023 13:41 schreef aTypisch het volgende:
[..]
goeie
maar voor wie moet hij er dan uit?
Goede Europese subtopper haalt hij sowieso.quote:Op zondag 8 januari 2023 13:41 schreef RipCity het volgende:
[..]
Gaat vast voor 25-35 miljoen weg, met gemak.quote:Op zondag 8 januari 2023 13:43 schreef Caland het volgende:
[..]
27 miljoen waard op transfermarkt door wat overschattende Feyenoorders (lol)
Ja. Ik denk zelfs dat hij de Europese top gaat halen. Ben enorm onder de indruk van zijn ontwikkeling.quote:Op zondag 8 januari 2023 13:41 schreef RipCity het volgende:
[..]
Jaquote:Op zondag 8 januari 2023 13:45 schreef onlogisch het volgende:
Wat wordt er eigenlijk bedoeld met subtoppers? Clubs als Sevilla, of eerder de Evertons van deze wereld?
Kokcu zou leuk zijn voor een club als Hoffenheim, Mainz of heel misschien Werder. Dat is een prima niveau, en een toffe competitie.quote:
trololololquote:Op zondag 8 januari 2023 13:44 schreef onlogisch het volgende:
Wel gek dat heel Feyenoord werd leeggekocht afgelopen seizoen, maar Kökcü bleef. Benieuwd welke subtoppers zich zullen melden voor hem komende zomer.
Als je die ook niet ziet snap je er überhaupt vrij weinig van.quote:Op zondag 8 januari 2023 13:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als je het in dit elftal bij de voetballende kwaliteiten van Kökcü zoekt ben je echt heel beperkt.
Je hebt het over @onlogischquote:Op zondag 8 januari 2023 13:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als je het in dit elftal bij de voetballende kwaliteiten van Kökcü zoekt ben je echt heel beperkt.
Nou zullen het zien dan...quote:Op zondag 8 januari 2023 13:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja. Ik denk zelfs dat hij de Europese top gaat halen. Ben enorm onder de indruk van zijn ontwikkeling.
Ik was vergeten dat hij mee doet.quote:Op zondag 8 januari 2023 13:49 schreef Haringkop het volgende:
Szymanski is ook nog niet lekker uit de winterstop gekomen..
En het is net als Toon Greebe bij die tweequote:Op zondag 8 januari 2023 13:51 schreef aTypisch het volgende:
idrissi en dilrosun zijn wel frustrerende spelers als het niet loopt
Hij had ook Walemark in moeten brengen.quote:Op zondag 8 januari 2023 13:52 schreef TweedeKlum het volgende:
Paixao ging continu liggen en Idrissi speelt continu Sinterklaas.
Deze was wel lastigquote:Op zondag 8 januari 2023 13:53 schreef bbuddybb het volgende:
Gimenez... 1 op 1 lijkt het tegenwoordig wel op Linssen.
moet je ook een beetje geluk hebben, hem zo laag inschieten was op zich primaquote:Op zondag 8 januari 2023 13:53 schreef bbuddybb het volgende:
We zullen strak wel horen waarom, erg logisch is het allemaal niet idd.quote:Op zondag 8 januari 2023 13:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Hij had ook Walemark in moeten brengen.
Zo makkelijk was deze nu ook weer niet tussen 2 man.quote:Op zondag 8 januari 2023 13:53 schreef bbuddybb het volgende:
hij is wat te rustig/traag als het snel moet, maar als hij wat ruimte heeft komt dat wel van pasquote:Op zondag 8 januari 2023 13:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Deze was wel lastig
Prima bal van Ali weer, valt goed in
Wellicht wordt het een glorieuze comeback a la Corey Cadby.quote:Op zondag 8 januari 2023 13:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En het is net als Toon Greebe bij die twee
Het loopt al een tijdje niet
Iets minder slecht, maar nog steeds geen schot op doel.quote:Op zondag 8 januari 2023 13:57 schreef fetX het volgende:
Sinds die wissels gaat het wel echt een stuk beter.
met de dochter en vrouw van slotquote:Op zondag 8 januari 2023 13:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hartman en Walemark gisteren wezen stappen ofzo
Twee grote kansen sindsdien. Szymanski en Gimenez.quote:Op zondag 8 januari 2023 13:58 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Iets minder slecht, maar nog steeds geen schot op doel.
Ik zou hem maar houden met Dilrosun en Idrissi als alternatieven.quote:
ja ik zou eerder idrissi terugsturen, dat is hem gewoon echt nietquote:Op zondag 8 januari 2023 13:59 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik zou hem maar houden met Dilrosun en Idrissi als alternatieven.
Het is geen WK meer.quote:Op zondag 8 januari 2023 14:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
Zometeen toch +14 minuten blessuretijd?
Ja, een gelijkspelletje was toch wel op zijn plaats geweestquote:Op zondag 8 januari 2023 14:00 schreef Haringkop het volgende:
Toch bijzonder dat er überhaupt is gescoord deze wedstrijd..
Ja, kloptquote:Op zondag 8 januari 2023 14:01 schreef Pistolero het volgende:
Maar uhm, was Paixao nou geblesseerd of was het een tactische wissel?
Nee, zie ik ook niet gebeuren. Niks gecreëerd ook.quote:Op zondag 8 januari 2023 14:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, een gelijkspelletje was toch wel op zijn plaats geweest
Maar dit Feyenoord gaat echt niet meer scoren
jaquote:Op zondag 8 januari 2023 14:01 schreef Pistolero het volgende:
Maar uhm, was Paixao nou geblesseerd of was het een tactische wissel?
In dat laatste geval was het echt belachelijk als je ziet hoe slecht Idrissi speelt en hoe veel krediet andere slecht spelende spelers krijgen(Ik noem een Dilrosun).
Toornstra maakte vrij vaak in dit soort potjes de enige goal juist.quote:Op zondag 8 januari 2023 14:01 schreef Caland het volgende:
[..]
2e keer dat de paal geraakt wordt. Het is terecht als Utrecht als winnaar uit de strijd komt. Feyenoord heeft helemaal niets laten zien.quote:Op zondag 8 januari 2023 14:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Vol op de buitenkant paal met Bijlow in die hoek telt niet echt, maar dat je er weinig verstand van hebt is al duidelijkquote:Op zondag 8 januari 2023 14:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
2e keer dat de paal geraakt wordt. Het is terecht als Utrecht als winnaar uit de strijd komt. Feyenoord heeft helemaal niets laten zien.
Volgens mij stond zijn neus scheefquote:Op zondag 8 januari 2023 14:08 schreef Irritatie100 het volgende:
Is het nieuw dat alle blessurebehandelingen gewoon op het veld plaats vinden ofzo?
Nieuwe president van Iran?quote:Op zondag 8 januari 2023 14:10 schreef bbuddybb het volgende:
Die reactie van Jahanbaksh is wel mooi.
Ik gun hem alles.
sympathieke gozerquote:Op zondag 8 januari 2023 14:10 schreef bbuddybb het volgende:
Die reactie van Jahanbaksh is wel mooi.
Ik gun hem alles.
Die goal rekende ik van te voren alquote:Op zondag 8 januari 2023 14:13 schreef bbuddybb het volgende:
Toornstra heeft ook echt niets gedaan vandaag behalve de goal maken natuurlijk.![]()
quote:Op zondag 8 januari 2023 14:14 schreef fetX het volgende:
Het zit er gewoon nog in hoor op de een of andere manier. Ineens.
ajax moet nogquote:Op zondag 8 januari 2023 14:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
1 punt uitgelopen op Ajax en PSV.
?quote:Op zondag 8 januari 2023 14:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
1 punt uitgelopen op Ajax en PSV.
Dat had ik helemaal niet erg gevondenquote:Op zondag 8 januari 2023 14:19 schreef Caland het volgende:
Helaas, was ook iets teveel van het goede geweest
Was wel onterecht geweest, maar goedquote:Op zondag 8 januari 2023 14:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat had ik helemaal niet erg gevonden
Eens, puntendeling is terechte uitslag. Wel zonde, maar meer zat er niet in. Te laat op gang gekomen aan onze zijde.quote:Op zondag 8 januari 2023 14:19 schreef Caland het volgende:
Helaas, was ook iets teveel van het goede geweest
Imo had Feyenoord geen recht op een puntquote:Op zondag 8 januari 2023 14:20 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Eens, puntendeling is terechte uitslag. Wel zonde, maar meer zat er niet in. Te laat op gang gekomen aan onze zijde.
eens, vooral het feit dat je je op agressie laat afbluffen en je gewoon niet weet over te spelen, dat moet je na 2 maanden trainen toch wel beter kunnen doen.quote:Op zondag 8 januari 2023 14:21 schreef fetX het volgende:
Toch viel het me heel erg tegen na 2 maanden voorbereiding
Inderdaad zeg, en het excuus van voor de winterstop van de vele nieuwe aankopen die geen voorbereiding hadden meegedraaid gaat nu ook niet meer op.quote:Op zondag 8 januari 2023 14:21 schreef fetX het volgende:
Toch viel het me heel erg tegen na 2 maanden voorbereiding
Waarom is die goal van Liverpool dan gisteren geen buitenspel? Snap niet zo goed wat het verschil is, natuurlijk is dit duidelijk wel buitenspel overigens.quote:Op zondag 8 januari 2023 14:23 schreef Irritatie100 het volgende:
Buitenspel omdat die speler van Utrecht die wil koppen er geen reet van kan, ok. Maar op het moment van spelen klopt het dus het zal wel.
Kunt er wel op trainen, maar veel spelers hebben de kwaliteit gewoon niet. Backs komen regelmatig aan de bal maar kunnen er echt niks van.quote:Op zondag 8 januari 2023 14:22 schreef snabbi het volgende:
[..]
eens, vooral het feit dat je je op agressie laat afbluffen en je gewoon niet weet over te spelen, dat moet je na 2 maanden trainen toch wel beter kunnen doen.
Wel of geen controle, als je de bal zo schampt dan heb je geen controlequote:Op zondag 8 januari 2023 14:24 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Waarom is die goal van Liverpool dan gisteren geen buitenspel? Snap niet zo goed wat het verschil is, natuurlijk is dit duidelijk wel buitenspel overigens.
Wat zeg je nou allemaal.quote:Op zondag 8 januari 2023 14:23 schreef Irritatie100 het volgende:
Buitenspel omdat die speler van Utrecht die wil koppen er geen reet van kan, ok. Maar op het moment van spelen klopt het dus het zal wel.
Nee maar wel van twee weggevallen spelers in je kern, waar vooralsnog geen vervanging voor is gehaald.quote:Op zondag 8 januari 2023 14:24 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Inderdaad zeg, en het excuus van voor de winterstop van de vele nieuwe aankopen die geen voorbereiding hadden meegedraaid, gaat nu ook niet meer op.
bij liverpool telde zo'n soortgelijke goal welquote:Op zondag 8 januari 2023 14:23 schreef Irritatie100 het volgende:
Geen flauw idee, ik kijk nauwelijks of nooit voetbal dat geen Feyenoord is, dus geen idee hoe die goal gingquote:Op zondag 8 januari 2023 14:24 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Waarom is die goal van Liverpool dan gisteren geen buitenspel? Snap niet zo goed wat het verschil is, natuurlijk is dit duidelijk wel buitenspel overigens.
nee, het was nu gewoon niet goedquote:Op zondag 8 januari 2023 14:24 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Inderdaad zeg, en het excuus van voor de winterstop van de vele nieuwe aankopen die geen voorbereiding hadden meegedraaid gaat nu ook niet meer op.
Ja, maar wel pas om een uurtje of vijf, want dan is Te Kloese pas wakker.quote:Op zondag 8 januari 2023 14:26 schreef aTypisch het volgende:
[..]
nee, het was nu gewoon niet goed
arne zal wel direct doorrijden naar het kantoor van te kloese
moet hij denk ik wel gewoon even bellen, want die is nog op vakantie toch?
Dus er geen reet van kunnen is een voordeel in die situatie toch? Want deze speler ging heel bewust met z'n hoofd naar de bal.quote:Op zondag 8 januari 2023 14:25 schreef aTypisch het volgende:
[..]
de regel is geloof ik dat het pas een nieuwe situatie is wanneer de tegenstander 'controle over de bal' heeft, dus bijv een gerichte bal terug kopt of hem aanneemt
Ja, dat vind ik op zich ook wel. Maar ja, dat zijn de regels dus. Kan je niks mee.quote:Op zondag 8 januari 2023 14:27 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dus er geen reet van kunnen is een voordeel in die situatie toch? Want deze speler ging heel bewust met z'n hoofd naar de bal.
ja, maar het is dus meer: het komt door de onduidelijke regelsquote:Op zondag 8 januari 2023 14:27 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dus er geen reet van kunnen is een voordeel in die situatie toch? Want deze speler ging heel bewust met z'n hoofd naar de bal.
Beetje hetzelfde als de handsbal van die Schuurs tijdens een van de coronaklassiekers in de Kuip. Pure onkunde, maar omdat het vanaf z'n eigen lichaam kwam is het geen hands. Vind ik rare regels.
ik heb niks met santi, maar die vond ik goed invallenquote:Op zondag 8 januari 2023 14:28 schreef Maastoren het volgende:
Triest dat van de 35 aankopen er maar ongeveer 2 van toegevoegde waarde zijn.
quote:Op zondag 8 januari 2023 14:28 schreef Maastoren het volgende:
Ja, dit is moeilijk. Zou het zelf bij kortdurend balcontact beredeneren dat het buitenspel is bij aangeschoten en niet als de speler naar de bal bewoog. Maar dat maakt de discussie niet minder complex.quote:Op zondag 8 januari 2023 14:29 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja, maar het is dus meer: het komt door de onduidelijke regels
beide beslissingen kun je verdedigen hier
als je zegt balcontact = nieuwe situatie, heb je weer nieuwe problemen
wanneer de bal bijvoorbeeld rakelings over een hoofd gaat maar eventueel een haartje raakt, om maar wat te noemen
Van Malacia naar Lopez is alsof je van Messi naar Weghorst gaat.quote:Op zondag 8 januari 2023 14:28 schreef Maastoren het volgende:
Ik vind je dan wel te streng. Het was niet best, maar dat gold evengoed voor Utrecht. Maar die konden lekker counteren vanwege de vroege treffer.quote:Op zondag 8 januari 2023 14:21 schreef RvLaak het volgende:
Nah, hopen op een wonder in Nijmegen.
[..]
Imo had Feyenoord geen recht op een punt
weghorst lijkt op weg naar manchester unitedquote:Op zondag 8 januari 2023 14:32 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Van Malacia naar Lopez is alsof je van Messi naar Weghorst gaat.
Tja, eens een debiel....quote:Op zondag 8 januari 2023 14:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Er zal nu vast een zuigende user zeggen ‘in het Feyenoord-topic vinden ze dat het door de scheids komt’
Dat laatste is natuurlijk ook weer zo ja. Maar in dit geval (net als bij Liverpool gisteren, net even terug gekeken) werd de bal echt significant van richting veranderd. Dat dat niet naar voren was lijkt me niet zo van belang, dus ik neig ernaar dat je deze goed moet keuren. Met zo'n haartje die het aanraakt blijft de bal dezelfde kant op gaan.quote:Op zondag 8 januari 2023 14:29 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja, maar het is dus meer: het komt door de onduidelijke regels
beide beslissingen kun je verdedigen hier
als je zegt balcontact = nieuwe situatie, heb je weer nieuwe problemen
wanneer de bal bijvoorbeeld rakelings over een hoofd gaat maar eventueel een haartje raakt, om maar wat te noemen
2 kansen gecreëerd & de 2e ging er in door min of meer toeval. Utrecht speelde gewoon beter.quote:Op zondag 8 januari 2023 14:32 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik vind je dan wel te streng. Het was niet best, maar dat gold evengoed voor Utrecht. Maar die konden lekker counteren vanwege de vroege treffer.
Livetopic aidsquote:Op zondag 8 januari 2023 14:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Er zal nu vast een zuigende user zeggen ‘in het Feyenoord-topic vinden ze dat het door de scheids komt’
tijd voor een discussie over spelregeltopic, kan nog leuk zijn ookquote:Op zondag 8 januari 2023 14:35 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat laatste is natuurlijk ook weer zo ja. Maar in dit geval (net als bij Liverpool gisteren, net even terug gekeken) werd de bal echt significant van richting veranderd. Dat dat niet naar voren was lijkt me niet zo van belang, dus ik neig ernaar dat je deze goed moet keuren. Met zo'n haartje die het aanraakt blijft de bal dezelfde kant op gaan.
Maar ja, laten we ons maar druk maken om het feit dat alleen het laatste kwartier goed was en de rest gewoon zwaar kut. Dat is op de lange termijn wat belangrijker dan zo'n goaltje al dan niet goedkeuren
Open schietkans Pool, open schietkans Idrissi, 1 op 1 Gimenez, schot van Kokcu, de goal, de bal op de lat en nog een afgekeurde goalquote:Op zondag 8 januari 2023 14:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
2 kansen gecreëerd & de 2e ging er in door min of meer toeval. Utrecht speelde gewoon beter.
Maar goed, een punt is een punt.
Alsnog is de 6 dun bezaaid dus er moet wel wat bij. Zeker met de blessuregevoeligheid van Wieffer in het achterhoofd.quote:Op zondag 8 januari 2023 14:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als Wieffer zo blijft spelen geen Zerrouki nodig
In een knokwedstrijd wijffie Walemark inbrengenquote:Op zondag 8 januari 2023 14:49 schreef TweedeKlum het volgende:
Vraag dan waarom Wolmerk niet inviel, knurft.
Omdat Walemark, met alle respect, een mietje is. Jahanbaksh speelt nog tenminste met wat gif in zijn spel. Kun je zo'n wedstrijd beter gebruiken dan Walemark.quote:Op zondag 8 januari 2023 14:49 schreef TweedeKlum het volgende:
Vraag dan waarom Wolmerk niet inviel, knurft.
Nog een postbode.quote:
Gemaakt!quote:Op zondag 8 januari 2023 14:38 schreef aTypisch het volgende:
[..]
tijd voor een discussie over spelregeltopic, kan nog leuk zijn ook
@:onlogisch doe eens je werk
Twee maanden geen voetbal en vervolgens aankomen met dezelfde speler die afgelopen zomer onhaalbaar was en iemand die acht seizoenen in ons eerste elftal heeft gespeeldquote:Op zondag 8 januari 2023 14:51 schreef fetX het volgende:
Vilhena is toch godverdomme geen 6. Ik word hier zo moe van.
Njah Slot zal toen Timber fit was er al op te hinten dat ze misschien wel helemaal geen middenvelder maar een buitenspeler gingen halenquote:Op zondag 8 januari 2023 14:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Twee maanden geen voetbal en vervolgens aankomen met dezelfde speler die afgelopen zomer onhaalbaar was en iemand die acht seizoenen in ons eerste elftal heeft gespeeld
Is dit Martin
Gaat toch niet komen dus zal Mannsverk uiteindelijk wel worden. Maar eerst nog even 2 weken aankloten met Zerrouki, hopende dat de standvastige Streuer wel ineens ‘ja’ gaat zeggen.quote:Op zondag 8 januari 2023 14:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Twee maanden geen voetbal en vervolgens aankomen met dezelfde speler die afgelopen zomer onhaalbaar was en iemand die acht seizoenen in ons eerste elftal heeft gespeeld
Is dit Martin
Dat was ook niet zo slim van Arne aangezien we 40/45 opties voor buitenspelers hebben terwijl de achterhoede en het middenveld in de breedte niet goed bezet waren.quote:Op zondag 8 januari 2023 14:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Njah Slot zal toen Timber fit was er al op te hinten dat ze misschien wel helemaal geen middenvelder maar een buitenspeler gingen halen
Dingen veranderen
Het is ook echt net veranderd omdat die andere situatie ook niet ideaal was.quote:Op zondag 8 januari 2023 14:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, dit is moeilijk. Zou het zelf bij kortdurend balcontact beredeneren dat het buitenspel is bij aangeschoten en niet als de speler naar de bal bewoog. Maar dat maakt de discussie niet minder complex.
Het maakt hier ook niet uit. Voor de regels terecht afgekeurd.
Nouja vandaag werd weer eens bewezen waar een versterking voorin geen overbodige luxe isquote:Op zondag 8 januari 2023 15:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat was ook niet zo slim van Arne aangezien we 40/45 opties voor buitenspelers hebben terwijl de achterhoede en het middenveld in de breedte niet goed bezet waren.
Nu Zerrouki ziedend is zie ik hem wel komen. Op 31 januari (lol)quote:Op zondag 8 januari 2023 15:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Gaat toch niet komen dus zal Mannsverk uiteindelijk wel worden. Maar eerst nog even 2 weken aankloten met Zerrouki, hopende dat de standvastige Streuer wel ineens ‘ja’ gaat zeggen.
Ik weet alleen niet of het verstandig is om nu in te blijven zetten op Zerrouki. Heb je dadelijk in de laatste week nog niks en moet je in alle paniek doorschakelen. Beter nu meteen maar die Mannsverk halen en tegen Groningen en Ajax nog met Wieffer spelen.quote:Op zondag 8 januari 2023 15:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nu Zerrouki ziedend is zie ik hem wel komen. Op 31 januari (lol)
Wat Twente doet is ook onverstandig zeg maar, de hoofdprijs vragen voor een goedkoop contract. Dat gaat mis. Maar ik vrees dat het te laat gaat zijn.
Nee maar die ga je met ons budget niet halen. In die zelfde prijsrange haalden we Wålemark, Paixao, Gimenez en Dilro, nou. Dan hebben we nog een aanvaller die in de toekomst vast wel een keer gaat renderen.quote:Op zondag 8 januari 2023 15:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja vandaag werd weer eens bewezen waar een versterking voorin geen overbodige luxe is
Maar dan moet je echt een topspeler halen, nog een speler die net goed genoeg is voor de basis heb je niets aanquote:Op zondag 8 januari 2023 15:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja vandaag werd weer eens bewezen waar een versterking voorin geen overbodige luxe is
Dat geld is er niet. Met een degelijke 6 kan Geertruide weer naar rcv en staat het een stuk beter. Tweede plaats is dan best haalbaar als PSV Gakpo niet fatsoenlijk kan vervangen.quote:Op zondag 8 januari 2023 15:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Maar dan moet je echt een topspeler halen, nog een speler die net goed genoeg is voor de basis heb je niets aan
Zerrouki kan je direct opstellen wel. Mannsverk weet ik niet. En Molde zal ook wel niet onze Aldi willen blijven, zeker nadat ze hebben gezien wat voor winst we op Aursnes hebben gemaakt. Ben je die winst direct weer kwijt bij dezelfde club aan Aursnes 0.5.quote:Op zondag 8 januari 2023 15:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet of het verstandig is om nu in te blijven zetten op Zerrouki. Heb je dadelijk in de laatste week nog niks en moet je in alle paniek doorschakelen. Beter nu meteen maar die Mannsverk halen en tegen Groningen en Ajax nog met Wieffer spelen.
Exact dat had Slot dus ook niet moeten uitspreken. Je hebt geen Sinisterra meer, jammer, maar zo’n speler is een uitzondering en die knul kwam ook van ver.quote:Op zondag 8 januari 2023 15:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Maar dan moet je echt een topspeler halen, nog een speler die net goed genoeg is voor de basis heb je niets aan
Maar Zerrouki gaat er niet voor einde van de maand zijn (als hij er al is dan) dus dan kun je nu beter Mannsverk deze week halen en zorgen dat hij over een maand fit is.quote:Op zondag 8 januari 2023 15:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zerrouki kan je direct opstellen wel. Mannsverk weet ik niet. En Molde zal ook wel niet onze Aldi willen blijven, zeker nadat ze hebben gezien wat voor winst we op Aursnes hebben gemaakt. Ben je die winst direct weer kwijt bij dezelfde club aan Aursnes 0.5.
maar dan zijn ze beide rond het einde van de maand pas beschikbaar?quote:Op zondag 8 januari 2023 15:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Maar Zerrouki gaat er niet voor einde van de maand zijn (als hij er al is dan) dus dan kun je nu beter Mannsverk deze week halen en zorgen dat hij over een maand fit is.
Ik heb het interview van Slot niet gezien, wat zei hij?quote:Op zondag 8 januari 2023 15:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Exact dat had Slot dus ook niet moeten uitspreken. Je hebt geen Sinisterra meer, jammer, maar zo’n speler is een uitzondering en die knul kwam ook van ver.
Het is het hele seizoen al vrij armoedig voorin, hier kun je ten opzichte van Ajax echt nooit kampioen mee worden.quote:Op zondag 8 januari 2023 15:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het is ook echt net veranderd omdat die andere situatie ook niet ideaal was.
Ik baal vooral dat ze 80 minuten lang nauwelijks iets creëerden en dan ineens 15 minuten stormen. Op basis daarvan kan je geen wedstrijden winnen
Heel goed opgemerkt! Alleen is Mannsverk een speler die gemakkelijker en direct (en goedkoper) te halen is dan Zerrouki. Sterker nog; ik denk dat Zerrouki helemaal niet meer haalbaar is. Die Streuer blijft hier gewoon voorliggen hoor en vanuit zijn positie begrijpelijk.quote:Op zondag 8 januari 2023 15:24 schreef aTypisch het volgende:
[..]
maar dan zijn ze beide rond het einde van de maand pas beschikbaar?
Ja, ik vind het ook lastig. Je blijft terugkomen op dat ze Aursnes hebben laten gaan, eigenlijk was dat een beetje een zelfde situatie als Twente had met Zerrouki. Daar zijn we weer te makkelijk overstag gegaan.quote:Op zondag 8 januari 2023 15:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Maar Zerrouki gaat er niet voor einde van de maand zijn (als hij er al is dan) dus dan kun je nu beter Mannsverk deze week halen en zorgen dat hij over een maand fit is.
We kregen niet veel kansen maar we hebben ze wel moe gemaakt.quote:Op zondag 8 januari 2023 15:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb het interview van Slot niet gezien, wat zei hij?
Ja ik begrijp dat ook écht niet. Goede speler verder hoor, maar niet wat we nu nodig hebben.quote:Op zondag 8 januari 2023 15:30 schreef Caland het volgende:
Is toch ook apart, je hebt met Kokcu en Timber al twee te soortgelijke spelers en dan wil je er een derde bijhalen in plaats van een echte 6 (lol)
misschien is hij a la el ahmadi met de leeftijd wat meer een controleur gewordenquote:Op zondag 8 januari 2023 15:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja ik begrijp dat ook écht niet. Goede speler verder hoor, maar niet wat we nu nodig hebben.
Weet Vilhena eens een keer hoe het is om gehaald te worden als opvolger van een speler die helemaal niet vertrektquote:Op zondag 8 januari 2023 15:30 schreef Caland het volgende:
Is toch ook apart, je hebt met Kokcu en Timber al twee te soortgelijke spelers en dan wil je er een derde bijhalen in plaats van een echte 6 (lol)
Ik ben het met je eens. Niet echt begrijpelijk dat ze niet al eerder hebben doorgepakt voor een 6. Nu loop je alweer achter de feiten aan en heb je hoogstwaarschijnlijk pas in februari een speelklare, fitte 6.quote:Op zondag 8 januari 2023 15:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar ergens vind ik het wel frustrerend dat er nu wéér niet direct doorgepakt is voor een 6 in november/december, het was eindelijk een beetje aan de praat met Timber/Kökcü maar vloeiend liep het niet en er was ook geen back-up als iemand zou uitvallen. Het halen van een 6 werd uitgesteld tot na de winter volgens ZKA omdat ‘het programma en de Europese poule makkelijk waren’, met een hoop fortuin kom je dat schema inderdaad goed door, en vervolgens denk je ‘ach gaat wel lekker zo’ ipv dat je proactief doorpakt en alsnog snel kijkt voor een 6. Das echt niet goed gedaan.
gohquote:Op zondag 8 januari 2023 15:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens. Niet echt begrijpelijk dat ze niet al eerder hebben doorgepakt voor een 6. Nu loop je alweer achter de feiten aan en heb je hoogstwaarschijnlijk pas in februari een speelklare, fitte 6.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |