ik snap niet waarom hij die snelle voorzet nooit geeft, hij creëert dan best veel ruimte maar wil dat dan nog een keer doen ofzoquote:
Eens geef juffrouw Walemark maar een paar wedstrijden de kans Dilrosun is net zo matig als Ali Reza inmiddels.quote:
Die had lekker op atletiek moeten gaan, die kan echt alleen maar hard lopen en verder helemaal niks.quote:
Is echt een wereld van verschil met Rasmussen hoor. Trauner is opbouwend ijzersterk.quote:Op zondag 8 januari 2023 13:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Uiteindelijk doet Trauner ook niet zo veel meer dan duels winnen en de bal snel inleveren maar das wel wat je mist nu ja. Met zijn allen lekker vertragen aan de bal, pfff
Ali Reza was altijd aan het klooien, maar deed tenminste nog zn best. Bij dilrosun vraag ik me af of hij zich wil inzetten.quote:Op zondag 8 januari 2023 13:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Eens geef juffrouw Walemark maar een paar wedstrijden de kans Dilrosun is net zo matig als Ali Reza inmiddels.
Dit inderdaad, de opbouw van Trauner wordt echt gemist.quote:Op zondag 8 januari 2023 13:29 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Is echt een wereld van verschil met Rasmussen hoor. Trauner is opbouwend ijzersterk.
Wtf ja, die wilde gewoon de vrije trap hebben leek het. Had geen interesse in voordeel en een gevaarlijke aanval...quote:
Wat Pedersen een minuut eerder deed bedoel je?quote:Op zondag 8 januari 2023 13:35 schreef snabbi het volgende:
het voordeel van pedersen is nog wel dat ie niet zo gigantisch de bal kan verliezen als lopez net deed.
Die zou ik er ook weer uithalen, wat een parodie op een voetballer zeg.quote:
quote:Op zondag 8 januari 2023 13:37 schreef Idisrom het volgende:
Ron Jans voorspelde het verlies eigenlijk vanochtend al, zonder dat te benadrukken.
"Een transfer (van Zerrouki) is nu niet meer aan de orde. Feyenoord staat 3 punten boven ons, we laten hem echt niet gaan.”
een pass op dilrosun die de verkeerde kant op loopt bedoel je en dat ie over de zijlaan gaat?quote:Op zondag 8 januari 2023 13:36 schreef Divje het volgende:
[..]
Wat Pedersen een minuut eerder deed bedoel je?
quote:Op zondag 8 januari 2023 13:39 schreef TweedeKlum het volgende:
Dit is niet de wedstrijd van Dilrosun, net als de voorgaande 20.
Ja gelijk heb jequote:Op zondag 8 januari 2023 13:37 schreef snabbi het volgende:
[..]
een pass op dilrosun die de verkeerde kant op loopt bedoel je en dat ie over de zijlaan gaat?
dat is toch wat anders dan gewoon in het veld voorbij gelopen worden door je bal verlies?
voor wie moet hij er uit dan? ballaude?quote:Op zondag 8 januari 2023 13:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Terwijl hij deze wedstrijd volledig onzichtbaar is.
Is dan ook flink overschat door Feyenoord fans.quote:
Kan nergens de bal kwijt, Pedersen die totaal niet kijkt en gewoon de verkeerde kant op loopt.quote:Op zondag 8 januari 2023 13:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Terwijl hij deze wedstrijd volledig onzichtbaar is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |