Noem het maar het tij, ik zeg dat de springvloed van 1953 er niks bij was…quote:Op woensdag 18 januari 2023 14:36 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Dit is meer een gevalletje karma. Weet je nog wat ze met Ellen deed? Ik vind het behoorlijk wat dat zij dan meteen in de gaten gehouden moet worden. Ze heeft het er met haar gedrag zelf naar gemaakt dat het tij zich opeens keert.
Nu zij beweert dat het niet waar is hoop ik al helemaal dat het waar isquote:Op woensdag 18 januari 2023 16:55 schreef ootjekatootje het volgende:
Blijkbaar hoef ik me niet druk te maken om haar geestelijke gesteldheid nu, ze blaft nog net zo hard terug.
https://www.mediacourant.(...)aantoonbaar-onjuist/
nee hoor, ik denk dat er een heleboel mensen zich een slag in de rondte lachen als het waar is.quote:Op woensdag 18 januari 2023 18:11 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Nu zij beweert dat het niet waar is hoop ik al helemaal dat het waar isBen ik heel erg
Beter dan de drama waar Dreetje en Rox nu mee geconfronteerd worden.quote:Op woensdag 18 januari 2023 19:23 schreef quirina het volgende:
https://nl-nl.facebook.com/AndreHazesenIk/posts/1630452217189697/
“ Melvin en Nathalie kregen het voorstel om hun kindsdeel af te kopen met een bedrag ineens. Om van alles af te zijn, hebben zij dat beiden gedaan, al zouden zij toen ieder nog geen ton hebben gekregen voor hun aanspraak op een deel van alle rechten. Melvin doneerde zijn erfenis, ter ere van zijn zieke moeder, bovendien aan het Koningin Wilhelminafonds.”
Zo die zijn ook genaaid.
Wat zegt dat danquote:Op woensdag 18 januari 2023 19:25 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Beter dan de drama waar Dreetje en Rox nu mee geconfronteerd worden.
Dat Melvin het geld aan het KWF heeft gedoneerd zegt wat mij betreft al genoeg.
Ik geloof daar geen zak van dat donerenquote:Op woensdag 18 januari 2023 19:25 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
https://www.volkskrant.nl(...)F%2Fwww.google.nl%2Fquote:
Haar huidskleur looks like 💩quote:Op woensdag 18 januari 2023 19:53 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
En er is al zoveel shit erin gegaan
Probeer kaarten te reserveren bij Mojo!@quote:Op woensdag 18 januari 2023 20:56 schreef ootjekatootje het volgende:
In welke rechtbank is de zitting 9 februari? Die hazesconcerten interesseren me niet, maar deze life show,
quote:Op woensdag 18 januari 2023 22:26 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Probeer kaarten te reserveren bij Mojo!@Lekker onaneren op het balkon in de rechtszaal!@
Lig al in bed maar ben benieuwd.quote:Op woensdag 18 januari 2023 22:39 schreef Andromache het volgende:
Ik zit klaar voor Shownieuws. Patty heeft Rox gesproken.
Maar wel voor de buis met gekamde haartjes!@quote:Op woensdag 18 januari 2023 23:10 schreef superniger het volgende:
Die Zevert Santegoeds geilt wel erg op zijn eigen werk.
Ik wil dan wel in stijl met extra oranje smurrie op de kop, en een leren jas of zo’n xxl veren ding.quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2023 23:50 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik wil dan wel in stijl met extra oranje smurrie op de kop, en een leren jas of zo’n xxl veren ding.
Liefst zoals friedel met zo’n grote blauwe bril en haar extra hoog.
Jeetje, dan bel je je broer toch… wat een gedoe.quote:Op woensdag 18 januari 2023 23:41 schreef Andromache het volgende:
Rox heeft geen contact met Antwee en mist hem.
Maar als hij geen contact met Rox wenst..quote:Op woensdag 18 januari 2023 23:52 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Jeetje, dan bel je je broer toch… wat een gedoe.
Waarom zou ze? Je weet toch niet wat er gebeurd is. Je kan best iemand missen en het jammer vinden dat het nu zo is maar dat betekent niet dat je dan maar contact moet zoeken.quote:Op woensdag 18 januari 2023 23:52 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Jeetje, dan bel je je broer toch… wat een gedoe.
Die hebben helaas nergens meer recht op.Zij zijn afgekocht en hebben moeten tekenen dat ze van alles afzien.quote:Op woensdag 18 januari 2023 23:19 schreef tombolafan het volgende:
Maar hebben Melvin en Nathalie dan ook recht op meer dan ze gekregen hebben als Rachel onterfd blijkt?
Ze hadden recht op hun legitieme portie, en dat zou weldegelijk groter zijn als Rachel geen erfgenaam was.quote:Op donderdag 19 januari 2023 06:27 schreef quirina het volgende:
[..]
Die hebben helaas nergens meer recht op.Zij zijn afgekocht en hebben moeten tekenen dat ze van alles afzien.
Enig idee hoeveel vuurpijlen je nodig hebt om alle as van een persoon in te verwerken?quote:Op woensdag 18 januari 2023 23:05 schreef girlnextdoor. het volgende:
https://twitter.com/Verzi(...)BsHoivl7gG0sabLj5GAQ
Ik ben echt superslecht in foto's zichtbaar maken hier, maar alsnik op #rachelhazes zoek op twitter zie ik dat boek van Jos van Zoelen steeds voorbijkomen. Met als dieptepunt wta op de foto zichtbaar is: de as van andre die niet in die vuurpijl zou hebben gezeten maar in een urn zit. Bevestigd door Jan van Galen zelf. Alles voor de show bij Rachel.
Ja ditquote:Op donderdag 19 januari 2023 08:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze hadden recht op hun legitieme portie, en dat zou weldegelijk groter zijn als Rachel geen erfgenaam was.
wat bedoel je?quote:Op woensdag 18 januari 2023 19:25 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 januari 2023 12:40 schreef fleuril het volgende:
https://www.mediacourant.(...)sche-andre-hazes-jr/
quote:downies
Maar nu afstand gedaan en nergens meer recht op. Denk ook niet dat Melvin er op zat te wachten en verdient blijkbaar op andere wijze haar geld. Wel passend bij de Hazes-clan.quote:Op donderdag 19 januari 2023 08:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze hadden recht op hun legitieme portie, en dat zou weldegelijk groter zijn als Rachel geen erfgenaam was.
Dan heeft die het waarschijnlijk wel gedoneerd want als iemand er vaak een potje naast zit dan ben jij het wel.quote:Op woensdag 18 januari 2023 19:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik geloof daar geen zak van dat doneren
Ik weet niet of dat zo is. Als destijds de nalatenschap onrechtmatig is afgehandeld, dan kan dat ook opengebroken worden en opnieuw bekeken.quote:Op donderdag 19 januari 2023 06:27 schreef quirina het volgende:
[..]
Die hebben helaas nergens meer recht op.Zij zijn afgekocht en hebben moeten tekenen dat ze van alles afzien.
Maar bij een gemeenschap van goederen is de helft van je bezit al van je partner.quote:Op donderdag 19 januari 2023 14:29 schreef totebel het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat zo is. Als destijds de nalatenschap onrechtmatig is afgehandeld, dan kan dat ook opengebroken worden en opnieuw bekeken.
Ik las trouwens ergens iets van gemeenschap van goederen, maar dat is van belang bij een scheiding, niet bij een nalatenschap. Kinderen kun je niet onterven, je echtgenoot wel
Die screenshot is inderdaad van 5 april 2022. De sterfdatum van Marco.quote:Op donderdag 19 januari 2023 15:11 schreef JOO het volgende:
(Oud screenshot)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bovendien weten we dat Rachel een zwak heeft voor criminelen. Zie Klaas Otto 😉
Dit wordt met de dag meer juicyquote:Op donderdag 19 januari 2023 15:03 schreef JOO het volgende:
Misschien is Roxeanne straks wel de enige die recht heeft op de erfenis als Andre junior de zoon blijkt te zijn van crimineel Marco Eijk. De man waar Rachel een relatie mee had van 1989 tot 1991: het moment dat hij voor 6 jaar de gevangenis in moest. Toen heeft Rachel voor 'tweede optie' Hazes senior gekozen. Junior is hoogstwaarschijnlijk verwekt tijdens het bezoekers uurtje. Alpha fucks (Marco Eijk), Beta bucks (Hazes senior) 😉 Alsof Senior hem überhaupt nog omhoog kreeg door al dat bier.
Huwelijkscrisis in 2003 kwam ook door Eijk. Rachel spreekt altijd over dat juist de laatste maanden voor Hazes senior zijn dood zo goed waren: dat komt omdat in april 2004 Eijk is overleden. Rachel hoefde niet meer tussen twee mannen te kiezen.
Jonge Hazes was vroeger wel echt een spitting image van Senior hoor.quote:Op donderdag 19 januari 2023 15:03 schreef JOO het volgende:
Misschien is Roxeanne straks wel de enige die recht heeft op de erfenis als Andre junior de zoon blijkt te zijn van crimineel Marco Eijk. De man waar Rachel een relatie mee had van 1989 tot 1991: het moment dat hij voor 6 jaar de gevangenis in moest. Toen heeft Rachel voor 'tweede optie' Hazes senior gekozen. Junior is hoogstwaarschijnlijk verwekt tijdens het bezoekers uurtje. Alpha fucks (Marco Eijk), Beta bucks (Hazes senior) 😉 Alsof Senior hem überhaupt nog omhoog kreeg door al dat bier.
Huwelijkscrisis in 2003 kwam ook door Eijk. Rachel spreekt altijd over dat juist de laatste maanden voor Hazes senior zijn dood zo goed waren: dat komt omdat in april 2004 Eijk is overleden. Rachel hoefde niet meer tussen twee mannen te kiezen.
Serieus,quote:Op donderdag 19 januari 2023 15:34 schreef Leandra het volgende:
Gaan we weer... Marco Eijk zat in de bak toen Rachel zwanger werd van Antwee.
Denk niet dat ze "echtelijk bezoek" in een gevangenis kon hebben zonder dat dat in de bladen stond.
quote:Op donderdag 19 januari 2023 15:03 schreef JOO het volgende:
Bessen! En bubbel-thee.quote:Op donderdag 19 januari 2023 16:18 schreef -river- het volgende:
A2 is sprekend A1. Gezellige SHO meet in de rechtbank, ik neem de wijn mee.
Als je toch bezig bent? John de Wolf?quote:Op donderdag 19 januari 2023 16:21 schreef JOO het volgende:
Ook ter illustratie
[ afbeelding ]
Zelfde oren en neus
[ afbeelding ]
Die roddel vond die zelf best interessant.quote:Op donderdag 19 januari 2023 17:32 schreef maily het volgende:
[..]
Als je toch bezig bent? John de Wolf?![]()
Zelfs A3 is sprekend A1, dat zou wel uitzonderlijk zijn als A1 niet de vader van A2 was.quote:Op donderdag 19 januari 2023 16:18 schreef -river- het volgende:
A2 is sprekend A1. Gezellige SHO meet in de rechtbank, ik neem de wijn mee.
Scheelt ook in de kaartverkoop of hij er bij is of nietquote:Op donderdag 19 januari 2023 22:10 schreef Tally het volgende:
HZH wordt uitgezonden door Videoland. Ik denk dat Andre dus wel moet zingen en er niet uitkan.
Geef svp even een signaal als die zoon van de dode pedo zich meldt.quote:
Jeroen is een grote entertainmenthoer.quote:Op donderdag 19 januari 2023 19:08 schreef quirina het volgende:
Jeroen van der Boom is altijd een oplossing geweest.
Toppers gooiden Gordon eruit en floep daar was Jeroen van der Boom.
Als er iets gecanceld is… ff Jeroen bellen.
Nuquote:Op donderdag 19 januari 2023 22:41 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Geef svp even een signaal als die zoon van de dode pedo zich meldt.Ik ga niet meewerken aan de kijkcijfers van die walguhlijke jinek
Vreselijke man!!!! Mijn beste vriend krijgt nog 5000 euro van hemquote:Op donderdag 19 januari 2023 22:45 schreef Andromache het volgende:
[..]
Jeroen is een grote entertainmenthoer.
Wie niet!? Ik nog 7400 gulden!quote:Op donderdag 19 januari 2023 22:47 schreef Ole het volgende:
[..]
Vreselijke man!!!! Mijn beste vriend krijgt nog 5000 euro van hem
zeker! Hebben ze nu contact weer?quote:Op donderdag 19 januari 2023 22:56 schreef JaneDoe het volgende:
Hij bevestigt tussen neus en lippen door Rox haar beleving over hun jeugd en verlatingsangst. Nu wel!
Inmiddels heeft hij gezegd van nietquote:Op donderdag 19 januari 2023 23:04 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
Rox heeft gisteren nog aan Patty gezegd dat ze hem mist
duhquote:Op donderdag 19 januari 2023 23:07 schreef JaneDoe het volgende:
De kroket staat hem in de weg zegt hij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |