ik doe het gewoon met mijn telefoonquote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ander keertje, heb niks aangesloten staan van een koptelefoon en er zitten wat mensjes al een tijdje op me te wachten![]()
I promise.
quote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ander keertje, heb niks aangesloten staan van een koptelefoon en er zitten wat mensjes al een tijdje op me te wachten![]()
I promise.
Smoesjesquote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
I promise.
quote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
mijn microfoon is stuk, aldus dell
quote:
Smeerwief ga ik onthouden, sterker nog, dit ga ik NU naar de laatste zenden.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vind ‘smeerwief’ als scheldwoord machtig mooi
Het is kwart over tien. Geen tijdstip om de deur uit te gaan joh.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
I promise.
Haha ja das hier ook.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vind ‘smeerwief’ als scheldwoord machtig mooi
Ik ook. Etto en US hebben geen excuus.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik doe het gewoon met mijn telefoon
Telefoon is genoeg hoorquote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
I promise.
net rondje gewandeldquote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is kwart over tien. Geen tijdstip om de deur uit te gaan joh.
Hoe is het met die geile douwdoos die je vanochtend had?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Smeerwief ga ik onthouden, sterker nog, dit ga ik NU naar de laatste zenden.
quote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:14 schreef UitStraling het volgende:
Verzin maar alvast zinnetjes voor me dan.
Mag je me aan houden
quote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe is het met die geile douwdoos die je vanochtend had?
Eva met haar roze zeppelins.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:14 schreef UitStraling het volgende:
Verzin maar alvast zinnetjes voor me dan.
Mag je me aan houden
met telefoon opnemen, linkje mobiel posten hierquote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
wacht, met telefoon en dan in je laptop en dan opnemen?
ja nee ja... nee...
Nee inspreken op je telefoon en meteen het linkje delen?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
wacht, met telefoon en dan in je laptop en dan opnemen?
ja nee ja... nee...
wat een gedoequote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:15 schreef mschol het volgende:
[..]
met telefoon opnemen, linkje mobiel posten hier
quote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee inspreken op je telefoon en meteen het linkje delen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |