Telefoon is genoeg hoorquote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ander keertje, heb niks aangesloten staan van een koptelefoon en er zitten wat mensjes al een tijdje op me te wachten![]()
I promise.
net rondje gewandeldquote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is kwart over tien. Geen tijdstip om de deur uit te gaan joh.
Hoe is het met die geile douwdoos die je vanochtend had?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Smeerwief ga ik onthouden, sterker nog, dit ga ik NU naar de laatste zenden.
quote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:14 schreef UitStraling het volgende:
Verzin maar alvast zinnetjes voor me dan.
Mag je me aan houden
quote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe is het met die geile douwdoos die je vanochtend had?
Eva met haar roze zeppelins.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:14 schreef UitStraling het volgende:
Verzin maar alvast zinnetjes voor me dan.
Mag je me aan houden
met telefoon opnemen, linkje mobiel posten hierquote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
wacht, met telefoon en dan in je laptop en dan opnemen?
ja nee ja... nee...
Nee inspreken op je telefoon en meteen het linkje delen?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
ja nee ja... nee...
wat een gedoequote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:15 schreef mschol het volgende:
[..]
met telefoon opnemen, linkje mobiel posten hier
quote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee inspreken op je telefoon en meteen het linkje delen?
Het is echt letterlijk paar seconde werk.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:15 schreef mschol het volgende:
[..]
met telefoon opnemen, linkje mobiel posten hier
Die laat ik met een klein pijntje in mijn grote hart schieten, het is 2023, ik ga een braaf jaartje inplannenquote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe is het met die geile douwdoos die je vanochtend had?
nee met de browser op je telefoon kan je het opnemenquote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
ja nee ja... nee...
neequote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Het is echt letterlijk paar seconde werk.
Maar ik heb heel geen fok op de telefoonquote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee met de browser op je telefoon kan je het opnemen
En welk probleem is daar precies mee opgelost?quote:
Geloof je dit zelf ook?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die laat ik met een klein pijntje in mijn grote hart schieten, het is 2023, ik ga een braaf jaartje inplannen
Hij gaat nu doen alsof die het niet snapt zodat hij niks hoeft te zeggen.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee met de browser op je telefoon kan je het opnemen
quote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Hij gaat nu doen alsof die het niet snapt zodat hij niks hoeft te zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |