Oh ja dat onthou ik niet van iedereen sorry. Maar Grunn. ❤️quote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja naja ik kom uit Groningen he?
quote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Snel afkappen ja en daarna gieren.
Ja. ik heb best een hoge stemquote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik had een veel zwaardere stem verwacht.
Zeg jij eens even wat dan.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Snel afkappen ja en daarna gieren.
valsquote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet je gewoon pais en vree mee hebben.
Ik vind ‘smeerwief’ als scheldwoord machtig mooiquote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik noem knoeien altijd zo maar mensen buiten Drenthe begrijpen dat helemaal niet meestal.
Ander keertje, heb niks aangesloten staan van een koptelefoon en er zitten wat mensjes al een tijdje op me te wachtenquote:
Mais en vreten.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet je gewoon pais en vree mee hebben.
ja of groenlipmosselquote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vind ‘smeerwief’ als scheldwoord machtig mooi
ik doe het gewoon met mijn telefoonquote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ander keertje, heb niks aangesloten staan van een koptelefoon en er zitten wat mensjes al een tijdje op me te wachten![]()
I promise.
quote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ander keertje, heb niks aangesloten staan van een koptelefoon en er zitten wat mensjes al een tijdje op me te wachten![]()
I promise.
Smoesjesquote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
I promise.
quote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
mijn microfoon is stuk, aldus dell
quote:
Smeerwief ga ik onthouden, sterker nog, dit ga ik NU naar de laatste zenden.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Het is kwart over tien. Geen tijdstip om de deur uit te gaan joh.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
I promise.
Haha ja das hier ook.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ook. Etto en US hebben geen excuus.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik doe het gewoon met mijn telefoon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |