Ja naja ik kom uit Groningen he?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:07 schreef Ama het volgende:
Maar @:liesje1979 het is hier meer een mix van Drents en Gronings.
https://voca.ro/1c3uFuchuTBgquote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meike leerde gras maaien en mais snaaien in de lange Eikenlaan.
Ik noem knoeien altijd zo maar mensen buiten Drenthe begrijpen dat helemaal niet meestal.quote:
Oh ja dat onthou ik niet van iedereen sorry. Maar Grunn. ❤️quote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja naja ik kom uit Groningen he?
quote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Snel afkappen ja en daarna gieren.
Ja. ik heb best een hoge stemquote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik had een veel zwaardere stem verwacht.
Zeg jij eens even wat dan.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Snel afkappen ja en daarna gieren.
valsquote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet je gewoon pais en vree mee hebben.
Ik vind ‘smeerwief’ als scheldwoord machtig mooiquote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik noem knoeien altijd zo maar mensen buiten Drenthe begrijpen dat helemaal niet meestal.
Ander keertje, heb niks aangesloten staan van een koptelefoon en er zitten wat mensjes al een tijdje op me te wachtenquote:
Mais en vreten.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet je gewoon pais en vree mee hebben.
ja of groenlipmosselquote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vind ‘smeerwief’ als scheldwoord machtig mooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |