Ja in Diana en zonen. Vind ik ook wel lastig want zijn er natuurlijk wel meer die elkaar en juryleden zullen kennen.quote:
Volgens mij eerste keer dat ik hoor van Diana en zonenquote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:58 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja in Diana en zonen. Vind ik ook wel lastig want zijn er natuurlijk wel meer die elkaar en juryleden zullen kennen.
quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:58 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Volgens mij eerste keer dat ik hoor van Diana en zonen
Jaquote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:59 schreef Dave het volgende:
Is Les Mis’ straks een must? Heb ‘m nog niet gezien.
Ik heb heel vaak de radioreclame ervoor gehoord. En me ook heel vaak afgevraagd wie daar heen zou willenquote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:58 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Volgens mij eerste keer dat ik hoor van Diana en zonen
Jazekerquote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:00 schreef Dave het volgende:
Deed daar vroeger Carlo Hamster Boszhard niet aan mee?
Wat bedoel je met Hamster?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:00 schreef Dave het volgende:
Deed daar vroeger Carlo Hamster Boszhard niet aan mee?
quote:
Blind ingegaan en was blij verrast. Hele goede musical.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:01 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb heel vaak de radioreclame ervoor gehoord. En me ook heel vaak afgevraagd wie daar heen zou willen
Ik heb de filmversie uit 2012 gezien, maar nog niet in het theater. In februari ga ik naar de voorstelling van Les Mis, daarna kan ik het je vertellenquote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:59 schreef Dave het volgende:
Is Les Mis’ straks een must? Heb ‘m nog niet gezien.
Oh was hij datquote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:02 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Bedenk nog even of je dit antwoord wil weten![]()
quote:
Dat is het belangrijkste.quote:
Ik in maartquote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb de filmversie uit 2012 gezien, maar nog niet in het theater. In februari ga ik naar de voorstelling van Les Mis, daarna kan ik het je vertellen
Nouja is nu de algemene aanname geloof ik, er is niks toegegevenquote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ken alleen de naam Les Mis, maar ken de film of de musical niet.
OMG. Had Yvonne Coldeweijer het daar laatst niet over in een blind item? Dus dat ging over Carlo?!quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:03 schreef Dave het volgende:
[..]
Ken je dat verhaal van Richard Gere en de hamster? Laat anders maar.
De titel is vrij treffendquote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ken alleen de naam Les Mis, maar ken de film of de musical niet.
Dat is nu wel het vermoedenquote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:05 schreef Kinga het volgende:
[..]
OMG. Had Yvonne Coldeweijer het daar laatst niet over in een blind item? Dus dat ging over Carlo?!
Dan zal het wel onwaar zijn.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:05 schreef Kinga het volgende:
[..]
OMG. Had Yvonne Coldeweijer het daar laatst niet over in een blind item? Dus dat ging over Carlo?!
Ja, Zo kwam haar ik ben echt niet verlegen ook niet overtuigend over tbh..quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:07 schreef Kinga het volgende:
Lya heeft echt een te kinderlijk stemmetje. Dat wordt hem niet. Mag van mij naar huis vanavond.
Is ook geen sandy qua looks etc. Geen "sexbom"quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, Zo kwam haar ik ben echt niet verlegen ook niet overtuigend over tbh..
Marga Bultquote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd wie er wel een naar Nederlands accent heeft tijdens het zingen.
Volendammersquote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd wie er wel een naar Nederlands accent heeft tijdens het zingen.
Ja, 17/18quote:
Lya klonk wel jong, maar 17 zou best kunnen. Dan is het misschien niet per se nodig daar iets aan te doenquote:
Nee lijkt wel zo'n bodybuilderquote:
Je kon wel onder haar rokje kijkenquote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:17 schreef Meke het volgende:
Ik weet niet of het aan haar of deze versie ligt, maar hier droog je toch van op, vrij weinig sexy aan
Ze deed het beter dan 2 weken geleden, wat ik me er van herinner.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:17 schreef Meke het volgende:
Ik weet niet of het aan haar of deze versie ligt, maar hier droog je toch van op, vrij weinig sexy aan
Maar daar was weinig te zien.quote:
“Dit is seks”, aldus Marlijn.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:17 schreef Meke het volgende:
Marlijn werd er nat van.quote:
Ja en nog blijf ik bij m'n statementquote:
Hmmquote:
Dominique kan ik me niet voorstellen.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Aimee, Dominique en Imanhi naar de sing-off
Dat vroeg ik mij ook al af.quote:
Kleuren waren op?quote:
Welke is Tristan? Oranje?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:27 schreef Dave het volgende:
Die Paul en Tristan zijn in ieder geval wel het geilst.
Ja ik vind geel, oranje en groen het leukstquote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:27 schreef Kinga het volgende:
Ik vind die Victor ook wel heel leuk hoor. Heeft iets interessants. Danny zal ie niet worden, maar hoop hem wel als een van de TBirds te zien straks.
Oh die is me niet opgevallenquote:
Finale mannen;quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:27 schreef Kinga het volgende:
Ik vind die Victor ook wel heel leuk hoor. Heeft iets interessants. Danny zal ie niet worden, maar hoop hem wel als een van de TBirds te zien straks.
Davey. Heb hem als Aladdin gezien was geweldig!quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:28 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh die is me niet opgevallen![]()
Hoe heet oranje ook alweer?
Davey geloof ik.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:28 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh die is me niet opgevallen![]()
Hoe heet oranje ook alweer?
Groen vind ik niks, maar geel en oranje ben ik het mee eensquote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:28 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik vind geel, oranje en groen het leukst
Allemaal mannen op haar gestemd voor haar seks.quote:
Die bank van jou weet ook niet wat ie wilquote:
Wat een vooroordelen Guaan!quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:42 schreef Guanabana het volgende:
Denk dat hij inderdaad niet DE vriend is.
Of een nieuwe Jeroen die we nog niet kennen.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:45 schreef H_T het volgende:
Tips over omgaan met een liveband!
1: pas op voor Jeroen Rietbergen
Niet? Ik dacht van wel.quote:
Top!quote:
Ja vond ik ook, hij kan misschien wel Kenickie worden.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 20:47 schreef Meke het volgende:
Ik vind deze een beetje lijken op William Spaaij
quote:Op vrijdag 13 januari 2023 20:47 schreef Guanabana het volgende:
Was het helemaal vergeten, heb ik al iets geweldigs gemist?
quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:26 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja ik had geen reminder nodig hoor, ik zit hier al 3 weken!
Maar leuk dat jij er bent![]()
Fireworks als openingsnummer (playback)quote:Op vrijdag 13 januari 2023 20:47 schreef Guanabana het volgende:
Was het helemaal vergeten, heb ik al iets geweldigs gemist?
Jaquote:Op vrijdag 13 januari 2023 20:48 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja vond ik ook, hij kan misschien wel Kenickie worden.
Ik was kenickie in de schoolversie GENOTquote:Op vrijdag 13 januari 2023 20:48 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja vond ik ook, hij kan misschien wel Kenickie worden.
Ook wel dat ze sommige dingen echt als vanzelfsprekendheid zeggen: "je bent natuurlijk niet de beste technische zanger". Lullig als hij dat zelf nog niet wistquote:Op vrijdag 13 januari 2023 20:52 schreef Dave het volgende:
Oh, ze zijn ineens allemaal kritischer dan de vorige keren
Haha en ik dacht vorige keer nog wel dat het kat in 't bakkie was met hem. Maar Paul kan ook nog.quote:
Ik bedoel Dylanquote:Op vrijdag 13 januari 2023 20:56 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Haha en ik dacht vorige keer nog wel dat het kat in 't bakkie was met hem. Maar Paul kan ook nog.
Jaquote:Op vrijdag 13 januari 2023 20:58 schreef Dave het volgende:
Waarom zit deze überhaupt in de selectie? Bekende ouders of zo toch?
Buiten adem ook
Ja ik ookquote:Op vrijdag 13 januari 2023 21:00 schreef Guanabana het volgende:
Ben wel een sucker voor dit soort nummers.
Echt zin om dat na de samensmelting ook echt te zien zo, die koppelsquote:Op vrijdag 13 januari 2023 21:02 schreef Kinga het volgende:
Als het "publiek" ahem, kiest voor Tristan, dan wordt het Magtel. Als ze kiezen voor Paul wordt het met Danique. Andersom vind ik de setjes niet passen ofzo.
Ja en mooi dat hij erkent dat hij weinig echt over zang weetquote:
Tristan en Davey en magtelquote:Op vrijdag 13 januari 2023 21:02 schreef Kinga het volgende:
Als het "publiek" ahem, kiest voor Tristan, dan wordt het Magtel. Als ze kiezen voor Paul wordt het met Danique. Andersom vind ik de setjes niet passen ofzo.
quote:Op vrijdag 13 januari 2023 21:07 schreef Meke het volgende:
Zin om op iedereen behalve Dylan te stemmen
Iets te braaf idd misschien, mag iets stouter als Dannyquote:Op vrijdag 13 januari 2023 21:07 schreef Meke het volgende:
Dat ideale schoonzoon vind ik ook wel een beetje
Ik bedoelde Tristanquote:Op vrijdag 13 januari 2023 21:07 schreef Dave het volgende:
Dylan kan beter z’n lippen van elkaar doen als ie lacht
Dat heeft Davey veel meer. Had hem als Aladdin, geweldige professionalquote:Op vrijdag 13 januari 2023 21:08 schreef Dave het volgende:
[..]
Iets te braaf idd misschien, mag iets stouter als Danny
Echt nog amateurs, jonge jongens net van school.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 21:09 schreef Guanabana het volgende:
Als ik ze zo bij elkaar zie vind ik het maar een groepje losers.
Ja ik zat te denken, zijn ze nou allemaal zo jong of word ik zelf oudquote:Op vrijdag 13 januari 2023 21:10 schreef Kinga het volgende:
[..]
Echt nog amateurs, jonge jongens net van school.
Gek he, dat er opeens een hele nieuwe garde musicalacteurs is.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 21:11 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja ik zat te denken, zijn ze nou allemaal zo jong of word ik zelf oud
Ja toch. De plaatselijke musicalverenigingquote:Op vrijdag 13 januari 2023 21:09 schreef Guanabana het volgende:
Als ik ze zo bij elkaar zie vind ik het maar een groepje losers.
Wil je een eerlijk of een aardig antwoord?quote:Op vrijdag 13 januari 2023 21:11 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja ik zat te denken, zijn ze nou allemaal zo jong of word ik zelf oud
Maarja de dames vind ik dit jaar ook niet echt wat, dus het is maar een beetje een matig seizoen helaas.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 21:12 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja toch. De plaatselijke musicalvereniging
Shay?quote:Op vrijdag 13 januari 2023 21:11 schreef Guanabana het volgende:
Ja ik zal wel narrowminded zijn maar ik vind dit gewoon geen Danny.
Ja ook welquote:Op vrijdag 13 januari 2023 21:17 schreef Guanabana het volgende:
Dit vind ik trouwens nog meer een William Spaaij type @:Meke
Helemaal mee eens! Beetje saaiigquote:Op vrijdag 13 januari 2023 21:20 schreef Kinga het volgende:
Technisch goed gezongen misschien, maar voel er werkelijk niets bij.
Uhuh, they know what they are doing. De votings zullen wel niet zijn wat ze willen zien.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 21:23 schreef Dave het volgende:
Op een motor, leren jasje, zodat je hem al iets meer als Danny ziet
Wat is dezequote:Op vrijdag 13 januari 2023 21:24 schreef Meke het volgende:
Deze werkt ook niet zonder Danny Vera.
Ik zit een beetje op de mopperstoel vanavond mensen, hebben jullie het door?![]()
(Lijk Guana wel![]()
)
Ja IS TOCH ZOquote:
Zou het met voorbedachte rade zijn?quote:Op vrijdag 13 januari 2023 21:23 schreef Kinga het volgende:
[..]
Uhuh, they know what they are doing. De votings zullen wel niet zijn wat ze willen zien.
Laatste vier, 3 in de singoff, 2 naar huisquote:Op vrijdag 13 januari 2023 21:25 schreef Dave het volgende:
Dylan en Jarno in de sing off? Paul als shock bij de laatste 3
Dan had het wel Op zoek naar het beste van Nederland geheten.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 21:26 schreef xzaz het volgende:
Ik had het aanstaan maar wat the fuck is dit het beste van Nederland hahahahahhahaa
Oh, waren er 3 in de sing off? Ik word oud.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 21:28 schreef Meke het volgende:
[..]
Laatste vier, 3 in de singoff, 2 naar huis
Ja anders ga je al allebei naar huis en hoef je ook niet meer te zingenquote:Op vrijdag 13 januari 2023 21:29 schreef Dave het volgende:
[..]
Oh, waren er 3 in de sing off? Ik word oud.
Na al dat commentaar op Marlijn vorige week denk ikquote:Op vrijdag 13 januari 2023 21:30 schreef Guanabana het volgende:
Nou ze zijn best streng vanavond voor hun doen.
Ja maar vind ik wel lekker. Maar wel stom dat het dingen zijn die niet relevant zijn altijdquote:Op vrijdag 13 januari 2023 21:30 schreef Guanabana het volgende:
Nou ze zijn best streng vanavond voor hun doen.
Wakker worden Deefquote:Op vrijdag 13 januari 2023 21:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja anders ga je al allebei naar huis en hoef je ook niet meer te zingen
Ja het is ergens toch sneuquote:
Oh, zit ie ook op onlyfans en Twitter?quote:Op vrijdag 13 januari 2023 21:33 schreef Guanabana het volgende:
Paul doet me ineens een beetje denken aan Ferry Doedens.
Ja ik vind dat wel leukquote:
Na de coke?quote:Op vrijdag 13 januari 2023 21:33 schreef Guanabana het volgende:
quote:Op vrijdag 13 januari 2023 21:34 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Het leek wel een eerste liveshow Idols 2004 ofzo, dat niveau.
Ferry zat in Idols 4, dat was pas 2007quote:Op vrijdag 13 januari 2023 21:33 schreef Guanabana het volgende:
JA ZINNINquote:
Neequote:
Geeft niks als je hier opgewonden van raakt.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 21:43 schreef superniger het volgende:
Blauwe maan?
Ik krijg eerder blauwe ballen.
Hij nailed dit welquote:Op vrijdag 13 januari 2023 21:44 schreef Meke het volgende:
Ik denk dat we het er allemaal over eens zijn dat het horrorscenario is dat Dylan door gaat
NEE.quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2023 21:45 schreef Dave het volgende:
Dylan en Victor niet goed
M’n vriend vraagt naar welk programma ik in Gods naam kijk
Jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |