Iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Weet niet of je dat ijsje lust?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:01 schreef Biest. het volgende:
Haaaa! Moet ik iets veranderen in de OP of is het zo al goed?![]()
![]()
Zo ,ik ben er.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Test“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Helemaal; zen Lquote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
niet weer een kloon hequote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:01 schreef Biest. het volgende:
Haaaa! Moet ik iets veranderen in de OP of is het zo al goed?
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ik heb me ondertussen gedouched en geschoren.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Doe je nou echt zo traag?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Best netjes Emmer,“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gaat me een paar nachten kosten dit.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wist je dat niet?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Of nietquote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:31 schreef FreshFruit het volgende:
Gaat me een paar nachten kosten dit.
I have a therapist, her name is music. ♪![]()
Ja sorry joh.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:31 schreef FreshFruit het volgende:
Gaat me een paar nachten kosten dit.
Iig een doel !![]()
Ik zeg sorry ,jij gaat volgende week weer werken.quote:
Boks ouwe.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zeg sorry ,jij gaat volgende week weer werken.
Boks ouwe.. ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2023 20:39:09 ]![]()
https://www.facebook.com/profile.php?id=100055985341739quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:37 schreef Paul het volgende:
JONGENS EEN RESTAURANT WORDT BEZET IN UTRECHT!!!! @:FRESHFRUIT WAAR LIVESTREAM
[ afbeelding ]“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
wat doet hijquote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/profile.php?id=100055985341739Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Die mensen zijn niet te volgen meer Paul.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Daar wil ik wel op bolkenquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ze knijpt wel hard Mikey.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zonder te weten hoe de voorkant eruit ziet?quote:
[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2023 20:47:24 ]![]()
Voel ie niks van.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:45 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Zonder te weten hoe de voorkant eruit ziet?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Rustig hierThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
mijn teken om te posten dusEen losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
ik kwam vanmiddag langs bolk transportquote:
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Prachtigquote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik kwam vanmiddag langs bolk transport![]()
![]()
kon zo snel geen foto makenquote:
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:27 schreef maily het volgende:
[..]
Volgens mij heeft @:Rob er al eens eentje gepost![]()
![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 06-01-2023 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Emmerdeur / 729 / +108 / +157 / 1047 / 1366
2. SoS87 / 374 / +44 / +12 / 265 / 422
3. FreshFruit / 351 / +108 / +211 / 388 / 535
4. Dotteke / 343 / +54 / +32 / 457 / 631
5. Maanvis / 321 / +106 / +0 / 578 / 794
6. devzero / 266 / +39 / +38 / 507 / 652
7. hemarookworst / 239 / +41 / +33 / 325 / 437
8. HappyCharly / 221 / +35 / +0 / 436 / 570
9. Harrie / 184 / +28 / +4 / 171 / 240
10. PLY / 181 / +16 / +14 / 290 / 349
11. mario390 / 155 / +5 / +55 / 178 / 255
12. Moonlight / 130 / +9 / +2 / 288 / 346
13. aloa / 119 / +21 / +0 / 212 / 281
14. Grrrrrrrr / 112 / +15 / +0 / 51 / 95
15. Dr.Mikey / 107 / +17 / +17 / 146 / 209
16. greysbones / 103 / +3 / +1 / 240 / 278
17. Loveable / 99 / +16 / +28 / 177 / 227
18. bondage / 80 / +2 / +0 / 77 / 123
19. Paul / 79 / +21 / +26 / 187 / 230
20. 4-elements / 78 / +0 / +2 / 27 / 58SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
JAAAAAA Ik heb vandaag mijn motorrijbewijs gehaald!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:34 schreef Stoorzendert het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lekker touren
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
gefeli SToorquote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:34 schreef Stoorzendert het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Pohhhh echt superzenuwachtig vandaag. Hele week al buikpijn van de zenuwen
Whaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:34 schreef Stoorzendert het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Felies!!!
🏍![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:36 schreef Stoorzendert het volgende:
Pohhhh echt superzenuwachtig vandaag. Hele week al buikpijn van de zenuwen![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Explain that but eens to my dentistquote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:36 schreef Emmerdeur het volgende:
@:maily If I lose my temper, you’ll loose your teeth
En
Bolk![]()
![]()
gefeliciteerd kerelquote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:34 schreef Stoorzendert het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
What is TO?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:38 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
I drink TO often. I like the AFFECT there.![]()
Zo dan,“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
toquote:
toward, on, against, upon
Not to be confused with:
too – also: me too; excessive: too much
two – a number: Take two; they’re small.![]()
Myn leafstequote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Maar even zonder gekheid. Ik ben echt heel erg blij met het halen van het rijbewijs, maar als ik had geweten hoeveel moeite, geld en stress dit zou kosten was ik er denk ik niet aan begonnenAlhoewel; De aanhouder wint! En ik heb gewonnen!
![]()
Ik rijd best veel km per jaar (35 - 40k) dus ik dacht, 'kat in het bakkie', 'doe ik even'... Ja, niet dus. Motorrijden heeft eigenlijk (naast dezelfde weg en regels) helemaal niets, maar dan ook echt niets iets vergelijkbaars met autorijdenMaar oh zo gaaf!
quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:46 schreef Stoorzendert het volgende:
Maar even zonder gekheid. Ik ben echt heel erg blij met het halen van het rijbewijs, maar als ik had geweten hoeveel moeite, geld en stress dit zou kosten was ik er denk ik niet aan begonnenAlhoewel; De aanhouder wint! En ik heb gewonnen!
![]()
Ik rijd best veel km per jaar (35 - 40k) dus ik dacht, 'kat in het bakkie', 'doe ik even'... Ja, niet dus. Motorrijden heeft eigenlijk (naast dezelfde weg en regels) helemaal niets, maar dan ook echt niets iets vergelijkbaars met autorijdenMaar oh zo gaaf!
![]()
![]()
![]()
![]()
Damn een uur bezig om eten te bestellen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Flinke bestelling!quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:46 schreef FreshFruit het volgende:
Damn een uur bezig om eten te bestellen.
Gefeliciteerd Stoorquote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:34 schreef Stoorzendert het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:46 schreef FreshFruit het volgende:
Damn een uur bezig om eten te bestellen.
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Eitje bakken en boterham smeren; 5 minutenquote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:46 schreef FreshFruit het volgende:
Damn een uur bezig om eten te bestellen.![]()
![]()
ik ben uit eten geweestquote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ik heb nu de Kink special.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lekker hoor!quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
jalapeno kaastengels, kwekkeboom kroketten
Mooi punten pakkenquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
nu zijn ze er allemaal weerquote:
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ooit een keer gehad dat ik had besteld en dat was best veel dat ik in slaap viel.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Was even mooi die 5 minutenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik ben op weg.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
wat heb je besteld nu?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:54 schreef FreshFruit het volgende:
Ooit een keer gehad dat ik had besteld en dat was best veel dat ik in slaap viel.Uw ADH vitamine Worst
quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
geen thuisbezorgd?quote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Beurt krijgen?
Is @Haags daar?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Talpa?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:56 schreef devzero het volgende:
Bijna weekendNet mijn laatste 2 vergaderingen van de week gehad. Werken
Talpa
Beurt krijgen
Bolken
Uw ADH vitamine Worst
Dat is wel heel snel.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik kan nooit beslissen.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:57 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
En daar heb je een uur over gedaan?!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Krijg er wel honger van, misschien ook een rolletje döner bestellen
Om je rijbewijs te vierenquote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:58 schreef Stoorzendert het volgende:
Krijg er wel honger van, misschien ook een rolletje döner bestellen![]()
![]()
Ben je geslaagd?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:58 schreef Stoorzendert het volgende:
Krijg er wel honger van, misschien ook een rolletje döner bestellen![]()
![]()
Dikke Feli.quote:![]()
![]()
![]()
Heb je al gereden ook?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Rijbewijs aanvragen duurt een paar werkdagenquote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dikke Feli.![]()
![]()
![]()
Heb je al gereden ook?Tja, ambtenaren...
Dir is echt leuk man.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:01 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Rijbewijs aanvragen duurt een paar werkdagenTja, ambtenaren...
Lekker hoorquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nja, het is toch niet echt weer om te rijden (vandaag toevallig wel), maar anders nu een uurtje rijden is halve dag poetsenquote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:27 schreef maily het volgende:
[..]
Volgens mij heeft @:Rob er al eens eentje gepost![]()
![]()
Hoe weet jij datquote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij doet ook huisbezoeken als je dat liever hebt![]()
![]()
Zij is zo leuk.
Vroeger adverteerde hij er nog gewoon mee. Huisbezoeken in een haags kwartiertje. Maar toen veranderde het in 40-45quote:![]()
![]()
you called?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij doet ook huisbezoeken als je dat liever hebt
ehh whut?
![]()
en haaai allemaal
♡♡♡♡![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Wyfke.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:12 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
you called?
ehh whut?
![]()
en haaai allemaal![]()
Rob baas.quote:
Af en toe een lok quote is toch niet zo erg? Ik doe dat wel vakerquote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:12 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
you called?
ehh whut?
![]()
en haaai allemaal
[ Bericht 0% gewijzigd door devzero op 06-01-2023 22:16:02 (geen soms :@) ]![]()
?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Af en toe een lok quote is toch niet zo erg? Ik doe dat soms wel vaker![]()
Oeh!!quote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:14 schreef maily het volgende:
[..]
stoortje is geslaagd voor zijn motorrijbewijs![]()
Gefeliciteerd @Stoorzendert
![]()
Oh nice. Feli @Stoorzendert!quote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:14 schreef maily het volgende:
[..]
stoortje is geslaagd voor zijn motorrijbewijs![]()
![]()
Lady Error,ze is al jaren gabber maar draait nu ook als DJ en ze kan het..quote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Geen idee wie ze is, maar ze glimlacht niet zo lief als Eli“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Af en toe een lok quote is toch niet zo erg? Ik doe dat wel vakerDaarquote:![]()
![]()
geef ons heden ons dagelijks broodquote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:16 schreef Moonlight het volgende:
De regen van vandaag gaat morgen door de goot![]()
It's all good.. was half in EJVJL netquote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Af en toe een lok quote is toch niet zo erg? Ik doe dat wel vaker
How are you?
En wat was er met saus, zal ik honger krijgen?♡♡♡♡![]()
Proficiat!quote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:14 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Oeh!!Gefeliciteerd @:Stoorzendert
♡♡♡♡![]()
![]()
Nieuwe powerbank. Blij mee
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
quote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:17 schreef Moonlight het volgende:
't het nog nooit zo donker gewest of t werd altiet wel weer licht
♡♡♡♡![]()
een stukkie van een bloemkooltie is ook een bloemkooltie op zichquote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:17 schreef Moonlight het volgende:
't het nog nooit zo donker gewest of t werd altiet wel weer licht![]()
Ik moest het even googlen. JAA dusquote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:16 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
It's all good.. was half in EJVJL net
quote:En wat was er met saus, zal ik honger krijgen?quote:Bijna klaar met werken, bijna weekend.Maar denk niet dat ik nog wat nuttigs ga doen hier.quote:How are you?![]()
bolken toch?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik moest het even googlen. JAA dus
[..]
[..]
[..]
Bijna klaar met werken, bijna weekend.Maar denk niet dat ik nog wat nuttigs ga doen hier.![]()
wat is het?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Je hebt tegenwoordig ook voor ieder ding USB stroom nodig
[ afbeelding ]♡♡♡♡![]()
Breng @Rob nou niet op Ideenquote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:21 schreef devzero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als @DJMO na een lange wandeling kramp krijgt in haar kuiten, dan kan ze dat ding gebruiken om te masserenquote:![]()
![]()
was na dansles zekerquote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:21 schreef devzero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Uw ADH vitamine Worst
handig handigquote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Als @:DJMO na een lange wandeling kramp krijgt in haar kuiten, dan kan ze dat ding gebruiken om te masseren♡♡♡♡![]()
nou, ik zag ergens hierboven die bolkvrachtwagen .... dat is wel een paar kuub hoorquote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe groot zijn prive collectie is![]()
![]()
![]()
zonnepanelenquote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:24 schreef HappyCharly het volgende:
jij bent van de batterij-generatie?![]()
neequote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:24 schreef HappyCharly het volgende:
jij bent van de batterij-generatie?
Verlengsnoer![]()
Ede Staal.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:17 schreef Moonlight het volgende:
't het nog nooit zo donker gewest of t werd altiet wel weer licht“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:![]()
Wacht... ben jij de Rob van DJMO?
Ik moet in mijn schrift een stelletjes-sectie gaan maken♡♡♡♡![]()
Ik doe een beroep op mijn zwijgrecht.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:26 schreef HappyCharly het volgende:
[..]![]()
Ik moet in mijn schrift een stelletjes-sectie gaan maken![]()
Wordt er ook eentje wakkerquote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:26 schreef HappyCharly het volgende:
[..]![]()
Ik moet in mijn schrift een stelletjes-sectie gaan maken![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:26 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Aww sorry schat.. vandaag niet
het regent![]()
![]()
Greta.quote:
Wie ben jij?quote:
De stekker zat er niet goed in zekerquote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:28 schreef Rob het volgende:
[..]
Daar heb ik geen actieve herinnering aan![]()
![]()
![]()
Ik probeer me voor te zien hoe dat gaat met stelletjes die samen op een forum zitten.. naast elkaar op de bank met een laptop? Allebei in een eigen kamer achter je eigen pc? Hardop alle comments voorlezend?♡♡♡♡![]()
ze appen screenshots naar mekaarquote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:29 schreef HappyCharly het volgende:
Ik probeer me voor te zien hoe dat gaat met stelletjes die samen op een forum zitten.. naast elkaar op de bank met een laptop? Allebei in een eigen kamer achter je eigen pc? Hardop alle comments voorlezend?![]()
![]()
Ik bel Bosch en duin wel even voor en acute opname.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:28 schreef Rob het volgende:
[..]
Daar heb ik geen actieve herinnering aanIk heb er één en ik ben er trots op
op de foon naast elkaar op de bankquote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:29 schreef HappyCharly het volgende:
Ik probeer me voor te zien hoe dat gaat met stelletjes die samen op een forum zitten.. naast elkaar op de bank met een laptop? Allebei in een eigen kamer achter je eigen pc? Hardop alle comments voorlezend?Uw ADH vitamine Worst
Go little rockstarThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:27 schreef devzero het volgende:
Soms voel ik me net @:maanvis. Maar dan minder maan en zeker geen vis
Stelletjes wat is datThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik ben 12. Wat is deze?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:33 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Als ik later groot ben wil ik ook een eigen tegeltje![]()
Juist reuse handig, je kunt elkaar aflossen en inseinen als de lapo er aan komt.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:32 schreef maily het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
maar wel onhandig met bolkenIk heb er één en ik ben er trots op
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Beide een ANWB jas aan en dan wandelen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:33 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Als ik later groot ben wil ik ook een eigen tegeltje![]()
![]()
Ohja verschrikkelijk moeilijk lelijk ook vaak zulke mensenquote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Beide een ANWB jas aan en dan wandelen.
R.I.P DTS.![]()
Nn.Ik heb er één en ik ben er trots op
Hup FeyenoordThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Rotterdam prachtige stad aan de Maas.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hoe staat het met jouw dates? @HappyCharly doet een onderzoek naar FOK! stelletjes.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:38 schreef Paul het volgende:
Willen jullie dat tegeltje over mij vernietigen. Dank u wel
[ Bericht 0% gewijzigd door devzero op 06-01-2023 22:42:29 (jouw :@) ]![]()
quote:
Bolk bolkquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Graag in drievoud doorgeven via DM, dan maak ik er een mooi diagrammetje vanquote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoe staat het met jou dates? @:happycharly doet een onderzoek naar FOK! stelletjes.♡♡♡♡![]()
@Paul alleen kan al een A4tje vullenquote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:43 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Graag in drievoud doorgeven via DM, dan maak ik er een mooi diagrammetje van![]()
Amateurversie.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
oehh die is helemaal echt op een tegeltje..quote:(craquelé zocht ik ja)
Ik vind dit heel veel schattiger dan passend is
♡♡♡♡![]()
Fc twente is afgelopen gelijk lawaai hier meer als in Losser en Enschede zelf waar ik eerder zat nog niet meegemaakt zo.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wel een mooie rand, die gebruik ik bijna nooit.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik hoef geen lijst van seksspeeltjesquote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:44 schreef devzero het volgende:
[..]
@:paul alleen kan al een A4tje vullen♡♡♡♡![]()
Ik bent heel gelukkig met Speedfightquote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoe staat het met jouw dates? @:happycharly doet een onderzoek naar FOK! stelletjes.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
met bootjesquote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wel een mooie rand, die gebruik ik bijna nooit.![]()
♡♡♡♡![]()
Je bent al voorzien?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:47 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik hoef geen lijst van seksspeeltjes“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die opblaasdingen zijn anders niet goedkoop.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:47 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik hoef geen lijst van seksspeeltjes![]()
Maar raar volk dat Fc Twente fans.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
druk met mod zijnquote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Ze post hier helaas niet zo vaak meer.♡♡♡♡![]()
Weet ze al dat je porno kijkt?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Weet @Speedfight dat ook ?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wel jammer dat Paul potentiële leuke users wegjaagt hier met zijn vriendinnetjes actquote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:50 schreef devzero het volgende:
[..]Vrouwen hoeven dat soort dingen niet te weten
R.I.P DTS.![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:50 schreef devzero het volgende:
[..]Vrouwen hoeven dat soort dingen niet te weten
♡♡♡♡![]()
@devzero, lok haarquote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wel jammer dat Paul potentiële leuke users wegjaagt hier met zijn vriendinnetjes act♡♡♡♡![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Speedfight komt nog wel hoor, ze heeft alleen een drukke baanquote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wel jammer dat Paul potentiële leuke users wegjaagt hier met zijn vriendinnetjes actWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Je post alleen de links.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
eigenlijk moet hier een omgekeerde vlag versie van komen.
R.I.P DTS.![]()
die is er wel .....quote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
eigenlijk moet hier een omgekeerde vlag versie van komen.
@FreshFruit weet jij dat?![]()
Dan mogen ze hem tussen de klik smilies hieronder zetten dat zou leuk zijn.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:55 schreef maily het volgende:
[..]
die is er wel .....
@:FreshFruit weet jij dat?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
en misschien een paar weghalen.. sint en piet en de zak en kerstmuts bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dan mogen ze hem tussen de klik smilies hieronder zetten dat zou leuk zijn.♡♡♡♡![]()
Weet je wel hoeveel werk het is voor de FOK! developers om die weg te halen? Als @bondage het voor het zegen had, dan kon je zelf aanpassen welke smileys je kunt aanklikken (voor het juiste abonnement natuurlijk)quote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:57 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
en misschien een paar weghalen.. sint en piet en de zak en kerstmuts bijvoorbeeld![]()
Dat valt toch wel mee? @Loveable post nog steeds hierquote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wel jammer dat Paul potentiële leuke users wegjaagt hier met zijn vriendinnetjes act![]()
![]()
Ik heb oprecht geen flauw idee hoeveel werk dat is..quote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Weet je wel hoeveel werk het is voor de FOK! developers om die weg te halen? Als @:bondage het voor het zegen had, dan kon je zelf aanpassen welke smileys je kunt aanklikken (voor het juiste abonnement natuurlijk)![]()
Leek mij een toffe optie dat je je eigen favo emoticons daar hebt staan..♡♡♡♡![]()
oh geen @HappyCharly-vermelding?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat valt toch wel mee? @:loveable post nog steeds hier
♡♡♡♡![]()
Dat weghalen is makkelijk. Dat instellen bedacht ik ook pas toen ik dat bericht typtequote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:02 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik heb oprecht geen flauw idee hoeveel werk dat is..![]()
Leek mij een toffe optie dat je je eigen favo emoticons daar hebt staan..Dat zal wel wat meer in de voeten in de aarde hebben
![]()
Ben jij ook al op een date met @Paul geweest? Ja, ik ben blij dat je hier ook nog post ondanks @Paulquote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:04 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
oh geen @:HappyCharly-vermelding?![]()
neequote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Ben jij ook al op een date met @:paul geweest? Ja, ik ben blij dat je hier ook nog post ondanks @:paul
oke♡♡♡♡![]()
Heftig. Hopelijk geen flauwe grap?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:11 schreef devzero het volgende:
IK ONTKEN ALLES!!WIE HEEFT DIT GEMAAKT???
[ afbeelding ]“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Wel een beetje harde reclame tegen drank gebruikquote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:11 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Heftig. Hopelijk geen flauwe grap?![]()
zeker omdat ze 12 oogtquote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Wel een beetje harde reclame tegen drank gebruik♡♡♡♡![]()
Dat jongetje ziet er ook niet veel ouder uit dan 15. Maar misschien worden we allebei wel te oud en zijn slecht geworden in leeftijd schattenquote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:15 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ok
het is een heftige reclame
t meisje oogt geen 17 maar heel pril![]()
![]()
Reclassing is geen relatie.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
allebeiquote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat jongetje ziet er ook niet veel ouder uit dan 15. Maar misschien worden we allebei wel te oud en zijn slecht geworden in leeftijd schatten
tssss♡♡♡♡![]()
je hoef niet zo jaloers te zijnquote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn wc heeft ook een vaste relatie met mijn poezelige billetjeWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Forum Opties Forumhop: Hop naar: