De stekker zat er niet goed in zekerquote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:28 schreef Rob het volgende:
[..]
Daar heb ik geen actieve herinnering aan
ze appen screenshots naar mekaarquote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:29 schreef HappyCharly het volgende:
Ik probeer me voor te zien hoe dat gaat met stelletjes die samen op een forum zitten.. naast elkaar op de bank met een laptop? Allebei in een eigen kamer achter je eigen pc? Hardop alle comments voorlezend?
Ik bel Bosch en duin wel even voor en acute opname.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:28 schreef Rob het volgende:
[..]
Daar heb ik geen actieve herinnering aan
op de foon naast elkaar op de bankquote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:29 schreef HappyCharly het volgende:
Ik probeer me voor te zien hoe dat gaat met stelletjes die samen op een forum zitten.. naast elkaar op de bank met een laptop? Allebei in een eigen kamer achter je eigen pc? Hardop alle comments voorlezend?
quote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:27 schreef devzero het volgende:
Soms voel ik me net @:maanvis. Maar dan minder maan en zeker geen vis
Ik ben 12. Wat is deze?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:33 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Als ik later groot ben wil ik ook een eigen tegeltje
Juist reuse handig, je kunt elkaar aflossen en inseinen als de lapo er aan komt.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:32 schreef maily het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
maar wel onhandig met bolken
Beide een ANWB jas aan en dan wandelen.quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:33 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Als ik later groot ben wil ik ook een eigen tegeltje
Ohja verschrikkelijk moeilijk lelijk ook vaak zulke mensenquote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Beide een ANWB jas aan en dan wandelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |