Dat weghalen is makkelijk. Dat instellen bedacht ik ook pas toen ik dat bericht typtequote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:02 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik heb oprecht geen flauw idee hoeveel werk dat is..![]()
Leek mij een toffe optie dat je je eigen favo emoticons daar hebt staan..
Ben jij ook al op een date met @Paul geweest? Ja, ik ben blij dat je hier ook nog post ondanks @Paulquote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:04 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
oh geen @:HappyCharly-vermelding?
neequote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Ben jij ook al op een date met @:paul geweest? Ja, ik ben blij dat je hier ook nog post ondanks @:paul
Heftig. Hopelijk geen flauwe grap?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:11 schreef devzero het volgende:
IK ONTKEN ALLES!!WIE HEEFT DIT GEMAAKT???
[ afbeelding ]
Wel een beetje harde reclame tegen drank gebruikquote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:11 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Heftig. Hopelijk geen flauwe grap?
zeker omdat ze 12 oogtquote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Wel een beetje harde reclame tegen drank gebruik
Dat jongetje ziet er ook niet veel ouder uit dan 15. Maar misschien worden we allebei wel te oud en zijn slecht geworden in leeftijd schattenquote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:15 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ok
het is een heftige reclame
t meisje oogt geen 17 maar heel pril
Reclassing is geen relatie.quote:
allebeiquote:Op vrijdag 6 januari 2023 23:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat jongetje ziet er ook niet veel ouder uit dan 15. Maar misschien worden we allebei wel te oud en zijn slecht geworden in leeftijd schatten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |