Met die band heb ik helemaal niksquote:Op woensdag 4 januari 2023 22:49 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik zou iets als Son Mieux verfrissend vinden.
Statements vond ik wel een geweldig nummer, maar niet mainstream genoeg voor success waarschijnlijk.quote:Op woensdag 4 januari 2023 22:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik verwacht er weinig van eigenlijk. Na Euphoria is er weinig succesvols van haar kant gekomen.
Droomkandidaatquote:Op woensdag 4 januari 2023 22:49 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik zou iets als Son Mieux verfrissend vinden.
Ja nou ja ik hoop gewoon op iets goeds. Lijkt me tof. Euphoria is natuurlijk lastig te overtreffen.quote:Op woensdag 4 januari 2023 22:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik verwacht er weinig van eigenlijk. Na Euphoria is er weinig succesvols van haar kant gekomen.
Statements vond ik persoonlijk geweldig, de rest van Zweden niet zo.quote:Op woensdag 4 januari 2023 22:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Yep.quote:Op woensdag 4 januari 2023 22:50 schreef Fred_B het volgende:
Maar Lordi, Michael Schulte en Lenny Kuhr waren hier dus ook bij?
Ja, dat werd nogal overdreven afgestraft toen. Maar ik denk niet dat dat op het ESF veel gedaan had.quote:Op woensdag 4 januari 2023 22:51 schreef Momo het volgende:
[..]
Statements vond ik wel een geweldig nummer, maar niet mainstream genoeg voor success waarschijnlijk.
Antique, Keiino, Senhit en Sheldon Riley zijn er ook uitgeknipt.quote:Op woensdag 4 januari 2023 22:50 schreef Fred_B het volgende:
Maar Lordi, Michael Schulte en Lenny Kuhr waren hier dus ook bij?
Daar had Alexander Rybak ook last van.quote:Op woensdag 4 januari 2023 22:52 schreef TheVulture het volgende:
Sowieso hebben oud-winnaars ook niet meer de gunfactor van het publiek denk ik, als in "kan nog zo goed zijn, maar je hebt al een keer gewonnen dus we geven je toch wat minder"
Maar dat was ook een matig nummerquote:Op woensdag 4 januari 2023 22:53 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Daar had Alexander Rybak ook last van.
Ja, dat is niet het grootste gemis. Ja liever Keiino dan OG3NE natuurlijk, maar vooruit.quote:Op woensdag 4 januari 2023 22:52 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Keiino, Senhit en Sheldon Riley zijn er ook uitgeknipt.
Dat ook, en dat liedje was eigenlijk al niet goed genoeg om uberhaupt in de top 10 te komen....quote:Op woensdag 4 januari 2023 22:53 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Daar had Alexander Rybak ook last van.
Oh ja die ook!quote:Op woensdag 4 januari 2023 22:52 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Antique, Keiino, Senhit en Sheldon Riley zijn er ook uitgeknipt.
Og3ne zit er natuurlijk in vanwege de kortpittige huisvrouwenbrigade die daar op wegdrijven en standaard naar de AVROTROS kijkenquote:Op woensdag 4 januari 2023 22:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, dat is niet het grootste gemis. Ja liever Keiino dan OG3NE natuurlijk, maar vooruit.
Oh Keiinoquote:Op woensdag 4 januari 2023 22:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, dat is niet het grootste gemis. Ja liever Keiino dan OG3NE natuurlijk, maar vooruit.
De vorige keer dat ik haar zag had ze een frituurmand voor haar gezichtquote:Op woensdag 4 januari 2023 22:49 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik wilde vragen heeft ze iets laten doen aan zichzelf, maar ik weet eigenlijk niet eens zo goed hoe ze eruit zag eerst.
quote:Op woensdag 4 januari 2023 22:55 schreef H_T het volgende:
[..]
De vorige keer dat ik haar zag had ze een frituurmand voor haar gezicht
Ik vond het met live band ook veel mooierquote:Op woensdag 4 januari 2023 22:55 schreef Em31 het volgende:
Licht bij S10 zag er nog mooier uit dan in Turijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |