De staat zie ik nog wel lekker rock nummer neerzetten. Direct ook welquote:Op woensdag 4 januari 2023 22:44 schreef H_T het volgende:
[..]
Hmja, maar afgezien van Within Temptation en Nightwish (tel ik voor het gemak even mee) heeft Nederland ook niet echt stadionvullers he? Op de dj's na dan, en dat lijkt me niet echt werken. Ik ben al blij dat Kensington nu definitief van de kaart is
André Rieuquote:Op woensdag 4 januari 2023 22:44 schreef H_T het volgende:
[..]
Hmja, maar afgezien van Within Temptation en Nightwish (tel ik voor het gemak even mee) heeft Nederland ook niet echt stadionvullers he? Op de dj's na dan, en dat lijkt me niet echt werken. Ik ben al blij dat Kensington nu definitief van de kaart is
Ze hebben nog maar ongeveer 10 minuten zendtijd hčquote:Op woensdag 4 januari 2023 22:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Lenny is echt een 100% zekerheid, staat zelfs vermeld in de gids en zo. Oké daar staat Nicole ook in vermeld en die was er niet eens bij, maar toch.
Lenny en Lordi en Loreen, de rest is gissen.
Dat was 10 jaar geleden wel andersquote:Op woensdag 4 januari 2023 22:43 schreef molloot200 het volgende:
[..]
We worden ook wel door het buitenland gezien als powerhouse en dat scheelt ook
Tenminste, ik ontmoette deze zomer een Finse Songfestivalfan en zij zei “als je weet dat NL komt weet je dat je goed op moet letten want dan komt er een kanshebber”
Is sws belachelijk dat de acts van 2022 er beter uitzien tijdens het grote Songfestivalfeest dan in Turijn met die zwarte zon. Net met de voorstukjes kon je zo goed het verschil zienquote:
Di-Rect vind ik behoorlijk soft tegenwoordig, zeker vergeleken met Adrenaline en Rollercoasterquote:Op woensdag 4 januari 2023 22:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De staat zie ik nog wel lekker rock nummer neerzetten. Direct ook wel
Nope. Raar.quote:Op woensdag 4 januari 2023 22:46 schreef sportfreak het volgende:
Ik heb een stukje gemist maar is Lordi wel langsgekomen?
OG3NE had prima door Lenny Kuhr vervangen kunnen worden.quote:Op woensdag 4 januari 2023 22:47 schreef molloot200 het volgende:
Dan snap ik totaal niet waarom ze Tix, Efendi, OG3NE en 2 liedjes van Johnny Logan hebben uitgezonden (had er 1 gekozen)
Helemaal eens. Dan is het hopen dat Italië komende jaren niet gaat winnenquote:Op woensdag 4 januari 2023 22:47 schreef Koekeloeren het volgende:
[..]
Is sws belachelijk dat de acts van 2022 er beter uitzien tijdens het grote Songfestivalfeest dan in Turijn met die zwarte zon. Net met de voorstukjes kon je zo goed het verschil zien
Ik zou iets als Son Mieux verfrissend vinden.quote:Op woensdag 4 januari 2023 22:47 schreef H_T het volgende:
[..]
Di-Rect vind ik behoorlijk soft tegenwoordig, zeker vergeleken met Adrenaline en Rollercoaster
Toentertijd een andere zanger. Ik ben wel met je eens, maar ik zou ze weleens naar het ESF willen sturen.quote:Op woensdag 4 januari 2023 22:47 schreef H_T het volgende:
[..]
Di-Rect vind ik behoorlijk soft tegenwoordig, zeker vergeleken met Adrenaline en Rollercoaster
Ik wilde vragen heeft ze iets laten doen aan zichzelf, maar ik weet eigenlijk niet eens zo goed hoe ze eruit zag eerst.quote:Op woensdag 4 januari 2023 22:49 schreef GeorgeM het volgende:
Ik vind Loreen een engig hoofd hebben en ongezond
Ik verwacht er weinig van eigenlijk. Na Euphoria is er weinig succesvols van haar kant gekomen.quote:Op woensdag 4 januari 2023 22:48 schreef molloot200 het volgende:
Ik ben wel echt hyped voor het nieuwe Melfest nummer van Loreen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |