Zelfs Babbel vindt het niet kunnen.quote:Op woensdag 4 januari 2023 15:51 schreef HappyCharly het volgende:
Ik vind het echt echt echt niet kunnen dat Eunice 'therapie' geeft..
Dat weet ik, maar ik blijf het zeggen... het moet van mijn hartquote:
Ooooh dan is het waar xquote:Op woensdag 4 januari 2023 15:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zelfs Babbel vindt het niet kunnen.
Wat probeert ze zelf dan met al die gesprekjes met velenquote:Op woensdag 4 januari 2023 15:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zelfs Babbel vindt het niet kunnen.
Analyseren voor haar scriptiequote:Op woensdag 4 januari 2023 15:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat probeert ze zelf dan met al die gesprekjes met velen
Eunice vindt alles waar zij doet het beste en zo zou iedereen moeten leven want zij is gelukkig en tevreden met wat ze is en anderen niet.quote:Op woensdag 4 januari 2023 16:00 schreef HappyCharly het volgende:
Uiteraard prima dat Eunice en Kim over haar opleiding/ werk praten en dat Eunice wat van haar kennis gebruikt. Beetje beroepskeuzeachtig, geen punt. Maar echt systeemtherapie/ opstellingen.. met wroeten in iemands verleden, daar moet je zorgvuldig mee omgaan.. En ik vind het zo raar dat Eunice niet ziet dat dit niet ethisch is, in een omveilige setting, op tv, met een 'tegenstander'..
*voelt zich roepende in de woestijn*
ja dat is wel een minpuntje in haar karakter..quote:Op woensdag 4 januari 2023 16:03 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Eunice vindt alles waar zij doet het beste en zo zou iedereen moeten leven want zij is gelukkig en tevreden met wat ze is en anderen niet.
Ik ben het hier zeer mee eens!quote:Op woensdag 4 januari 2023 16:00 schreef HappyCharly het volgende:
Uiteraard prima dat Eunice en Kim over haar opleiding/ werk praten en dat Eunice wat van haar kennis gebruikt. Beetje beroepskeuzeachtig, geen punt. Maar echt systeemtherapie/ opstellingen.. met wroeten in iemands verleden, daar moet je zorgvuldig mee omgaan.. En ik vind het zo raar dat Eunice niet ziet dat dit niet ethisch is, in een omveilige setting, op tv, met een 'tegenstander'..
*voelt zich roepende in de woestijn*
Ja geen wonder dat je pijntjes krijgt ..... dus nog meer suplementen en poeders en shakes ....quote:Op woensdag 4 januari 2023 16:11 schreef schizolientje het volgende:
dat geram in die nekken en ruggen is zo link als je niet weet wat er loos is
Harder trainen bro.quote:Op woensdag 4 januari 2023 16:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja geen wonder dat je pijntjes krijgt ..... dus nog meer suplementen en poeders en shakes ....
Het ziet er niet heel geruststellend uit neequote:Op woensdag 4 januari 2023 16:11 schreef schizolientje het volgende:
dat geram in die nekken en ruggen is zo link als je niet weet wat er loos is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |