Dank!quote:Op woensdag 4 januari 2023 20:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Van hetzelfde!![]()
Laat antwoord beste antwoord.
Dam, daar ga je alquote:Op woensdag 4 januari 2023 21:07 schreef Sked het volgende:
[..]
Dam heeft ie met jou dus niks te maken
In vrijwel alles behalve mijn liefde voor @onlogisch zijn ongeëvenaarde werk op vrijwillige basis.quote:
Net thuis na een rit van 13 uur.quote:Op woensdag 4 januari 2023 21:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dank!
Ben je nog in het hoge Noorden?
En dan word je op je wenken bediend met een een quote van mij.quote:Op woensdag 4 januari 2023 21:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In vrijwel alles behalve mijn liefde voor @:onlogisch zijn ongeëvenaarde werk op vrijwillige basis.
[..]
Net thuis na een rit van 13 uur.
Welkom thuis. Dat is een flink ritje.quote:
Kun je er iets mee naast mensen blokkeren?quote:
Stonden als een stel loyale honden voor het raam op mij te wachten.quote:Op woensdag 4 januari 2023 21:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Welkom thuis. Dat is een flink ritje.
De vogels zullen wel blij zijn om weer een beetje TLC te ontvangen.
Je hebt er geen fuck aan maar verder kun je ads blokkerend dat is winstquote:Op woensdag 4 januari 2023 21:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kun je er iets mee naast mensen blokkeren?
Niet ondankbaar hoor ontzettend bedankt!
J
Prijken met de sterquote:Op woensdag 4 januari 2023 21:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kun je er iets mee naast mensen blokkeren?
Er liepen weleens andere mensen met een ster.quote:
Bedankt dat je hem verder toelicht.quote:Op woensdag 4 januari 2023 21:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Er liepen weleens andere mensen met een ster.
Eens. Tijd voor een Pasen UI.quote:Op woensdag 4 januari 2023 21:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bedankt dat je hem verder toelicht.
En neem eens een andere UI, kerst ligt alweer lang achter ons.
Oja.quote:Op woensdag 4 januari 2023 21:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bedankt dat je hem verder toelicht.
En neem eens een andere UI, kerst ligt alweer lang achter ons.
God is een goed mens.quote:Op donderdag 5 januari 2023 00:25 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Omdat God dat zo heeft gepland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |