Aldi troep @Zipportalquote:Op woensdag 4 januari 2023 16:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
Windmolen. Kon wind niet aan. Was-molen.
[ afbeelding ]
Dikzak.quote:Op woensdag 4 januari 2023 17:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe soep en broodjes.
Ik ga een heerlijke pizza nuttigen.quote:Op woensdag 4 januari 2023 17:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
New York is wel ultiem jaquote:Op woensdag 4 januari 2023 16:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je kunt je de reis naar NewYork helemaal niet veroorloven.
Chicken tonight. Lekker de eenvoudige leefquote:Op woensdag 4 januari 2023 17:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
UNFOLLOWquote:Op woensdag 4 januari 2023 17:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ze kunnen niet allemaal van mijn niveau zijn makker
@:AFCNiels
Dat is hetzelfde waarom ik Kensington niet de ergste band van Nederland vind maar Blöff. Je moet kiezen tussen de twee slechtsten. Ik gunde paul zijn triomf meer.quote:Op woensdag 4 januari 2023 17:01 schreef Sked het volgende:
[..]
Jammer dat je niet op mij gestemd hebt
@Fok-it zal vast blij zijn dat je hem niet hebt genoemdquote:Op woensdag 4 januari 2023 17:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde waarom ik Kensington niet de ergste band van Nederland vind maar Blöff. Je moet kiezen tussen de twee slechtsten. Ik gunde paul zijn triomf meer.
Nee. Acht de kans ook klein dat ik het ook wil gaan doen.quote:
Kensington is goddelijk naast die Nederlandstalige kotsquote:Op woensdag 4 januari 2023 17:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde waarom ik Kensington niet de ergste band van Nederland vind maar Blöff. Je moet kiezen tussen de twee slechtsten. Ik gunde paul zijn triomf meer.
Vanmiddag al lekker pittig Indonesisch gegeten. Vandaar dat ik heetgebakerd reageer en met gepeperde opmerkingen kom tegen laffe en flauwe Nederlanders.quote:Op woensdag 4 januari 2023 17:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hier valt geen speld tussen te krijgen. Aldus NU.NL.quote:Op woensdag 4 januari 2023 17:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ze kunnen niet allemaal van mijn niveau zijn makker
@:AFCNiels
Die dicht ik nog enige vorm van intelligentie toe.quote:Op woensdag 4 januari 2023 17:21 schreef Sked het volgende:
[..]
@:Fok-it zal vast blij zijn dat je hem niet hebt genoemd
Geloof niet dat wat jij eet echt gepeperd isquote:Op woensdag 4 januari 2023 17:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vanmiddag al lekker pittig Indonesisch gegeten. Vandaar dat ik heetgebakerd reageer en met gepeperde opmerkingen kom tegen laffe en flauwe Nederlanders.
Nu witte bolletjes met rosbief. Even in de magnetron opwarmen. Peper en zout. En smelten op de tong.
Ieder zijn wansmaak. Je prefereert een derderangs U2, boven Spinvis, De Dijk en Tröcken Kecks ?quote:Op woensdag 4 januari 2023 17:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kensington is goddelijk naast die Nederlandstalige kots
Zeker.quote:Op woensdag 4 januari 2023 17:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ieder zijn wansmaak. Je prefereert een derderangs U2, boven Spinvis, De Dijk en Tröcken Kecks ?
Als je pakken wijn zuipt moet je niks zeggen over smaakquote:Op woensdag 4 januari 2023 17:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ieder zijn wansmaak. Je prefereert een derderangs U2, boven Spinvis, De Dijk en Tröcken Kecks ?
En dat zegt een mod waar smaak nog kraak aan isquote:Op woensdag 4 januari 2023 17:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Geloof niet dat wat jij eet echt gepeperd is
*nochquote:Op woensdag 4 januari 2023 17:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
En dat zegt een mod waar smaak nog kraak aan is
Doordat de F en D naast elkaar staan. Was het eerst mof dat ik typte. Een dronken Tong zou het hebben laten staan.
@Calandquote:Op woensdag 4 januari 2023 17:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
En dat zegt een mod waar smaak nog kraak aan is
Doordat de F en D naast elkaar staan. Was het eerst mof dat ik typte. Een dronken Tong zou het hebben laten staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |