Geen excuus.quote:
Dat dacht ik dus ookquote:Op vrijdag 6 januari 2023 12:57 schreef Bosbeetle het volgende:
SPL is wel een erg goed forum voor dit topic
Mod ben je 24 uur per dagquote:
Link naar de vorige versie?quote:
Zo, dat maakt het een stuk gemakkelijker zoekenquote:Op vrijdag 6 januari 2023 19:54 schreef maily het volgende:
[..]
Oei .... geen idee hoe het heette toen.
Het was na 20 nov 2007 iig
Ik zit al te denken; wat voor zoektermen zal ik invoeren?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:03 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zo, dat maakt het een stuk gemakkelijker zoeken
Probeer eens "topicvoetbal".quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:04 schreef maily het volgende:
[..]
Ik zit al te denken; wat voor zoektermen zal ik invoeren?
Dit topic moet een schopje krijgen naar een ander subforum, en er wordt bijgehouden hoelang het duurt voordat de moderators van het huidige subforum dat doen.quote:
Dat was snel!quote:
newb gespot.quote:
Doezepwaquote:
Lachenquote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:04 schreef Viv het volgende:
[..]
Dit topic moet een schopje krijgen naar een ander subforum, en er wordt bijgehouden hoelang het duurt voordat de moderators van het huidige subforum dat doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
Ik dacht vanmorgen hetzelfde richting MUZ na de gluiperige midnight kick van @Moira richting TV…quote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:56 schreef Fogel het volgende:
Mhh, had em naar TRV kunnen schoppen en vanaf daar meteen verder, maar da’s valsspelen.
Ik heb 4 subfora om tussen te pingpongen (FHF, OOR, CRI, FEE)!quote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:56 schreef Fogel het volgende:
Mhh, had em naar TRV kunnen schoppen en vanaf daar meteen verder, maar da’s valsspelen.
Ja, dat idee had ik van de week ook even toen hij in HOB stond. Maar niet gedaan, dan blijft het spelletje leukerquote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:56 schreef Fogel het volgende:
Ja jij zat te modden in mijn forumquote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik dacht vanmorgen hetzelfde richting MUZ na de gluiperige midnight kick van @:Moira richting TV…
Ik heb een algemeen topic ge-update, gezien de snelheid waarmee het gevuld wordt en een tweede deel er dus snel aan zal komen.quote:
Jajaquote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb een algemeen topic ge-update, gezien de snelheid waarmee het gevuld wordt en een tweede deel er dus snel aan zal komen.
Zie het nu overigens ook niet meer in 'jouw forum' staan…
Ik zou, als ik jou was, vanaf nu maar regelmatig 's nachts 'jouw forum' checken…quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:15 schreef Moira het volgende:
[..]
JajaIk zie MOL tot dusver op #4 staan en TV op #10
MOL is juist een ideale plek om het na mei naartoe te schoppen, ik kom er tussen mei en november soms hele maanden nietquote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zou, als ik jou was, vanaf nu maar regelmatig 's nachts 'jouw forum' checken…
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |