omakutje.nlquote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:52 schreef stropdaz het volgende:
Kan mij iemand de link geven waar ik gratis kan kijken?
Leest als een standaard Kinky.nl profiel.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:52 schreef Zwansen het volgende:
Wtf. Die Anne-Marie zegt 39 te zijn, maar op LinkedIn claimt ze ook dat ze al sinds 2000 door bedrijven wordt gevraagd als dagvoorzitter of moderator.
Yeah right. Toen was ze 16/17?
Mij ook.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:52 schreef stropdaz het volgende:
Ik rijd er 5x dagen per week tweemaal langs, in het afgelopen jaar heb ik er welgeteld 1x een flitser gezien. En iedereen maar standaard 130 rijdenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:48 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Dat kan daar, wordt nooit geflitst.
Staat gewoon op YouTube.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:53 schreef stropdaz het volgende:
Lekker gegroomed als FOK! moderatorquote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:52 schreef Zwansen het volgende:
Wtf. Die Anne-Marie zegt 39 te zijn, maar op LinkedIn claimt ze ook dat ze al sinds 2000 door bedrijven wordt gevraagd als dagvoorzitter of moderator.
Yeah right. Toen was ze 16/17?
Nemen we het niet een beetje te serieus allemaal?quote:
Jij was toch niet die mokerirritante KIA-rijder die de hele facking tijd aan z'n rem zat toch, vanmiddag?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:53 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ik rijd er 5x dagen per week tweemaal langs, in het afgelopen jaar heb ik er welgeteld 1x een flitser gezien. En iedereen maar standaard 130 rijden
Goed dat je het er nog even bij zetquote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Die ene leg1x nipt 9 darter gemist en 1x 9 darter
Bedankt voor de analysequote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Die ene leg1x nipt 9 darter gemist en 1x 9 darter
Nee, ik heb geen KIA.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:54 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Jij was toch niet die mokerirritante KIA-rijder die de hele facking tijd aan z'n rem zat toch, vanmiddag?
ONE OF THE GREATEST THINGS YOU'LL EVER SEE IN SPORT.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nemen we het niet een beetje te serieus allemaal?
Goed zo. Als je het wel was, was ik je komen op zoeken om je te leren autorijden. Teringjantje.quote:
Nu legde Smith de druk erop.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het is een waanzinnige 9-darter. Van Gerwen legt met iedere score waanzinnige druk op Smith en dan hem hiermee breken.
jaquote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:55 schreef Machielovic het volgende:
@:capuchon_jongen de negendarter nou gezien?
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:56 schreef fetX het volgende:
@:de_boswachter zit bij een of ander buurtfeest
WAJONGEDquote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:53 schreef Szura het volgende:
Haha @:de_boswachter staat op een straatfeest hahahahahahahahaha
Anne-marie mag mij best even aan de ballen kriebelenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:56 schreef monkyyy het volgende:
Annemarie is iemand die haar man even onder de ballen kietelt en dan gaat slapen.
Nadat hij had gemist iig welquote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:57 schreef RensAjacied het volgende:
Gaf mvg weer geen boks na die 9 darter? Net zoals bij Rock.
Jawel. Bij rock in de pauze trouwensquote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:57 schreef RensAjacied het volgende:
Gaf mvg weer geen boks na die 9 darter? Net zoals bij Rock.
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:35 schreef monkyyy het volgende:
Gaan we nog een 9 darter zien dit toernooi?
quote:
Welke idioot heb je nu weer gestrikt om een abo bij te schooien?quote:
Dat kan inderdaad niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Die leg gaat nooit meer overtroffen worden.
@Starhopperquote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:59 schreef Coco het volgende:
[..]
Welke idioot heb je nu weer gestrikt om een abo bij te schooien?
Het is tot de 7 Hans.... 2 setjes leuk gooien is niet genoegquote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:59 schreef WAvanBuren het volgende:
Waren er nou lieden die bang waren dat Smiss niet op zou komen dagen?
Hoe moet MVG dit omdraaien?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:59 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jij denkt dat smiss dit volhoudt? Hahahahha
Ja ik.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:59 schreef WAvanBuren het volgende:
Waren er nou lieden die bang waren dat Smiss niet op zou komen dagen?
Aanvallender dartenquote:
jaweetjewattisgewoonbetergooienquote:
Gewoon altijd beetje gematigd drinken johquote:
Ik ben geen goede matige drinker.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gewoon altijd beetje gematigd drinken joh
Ook in januari
Ik zuip altijd 5 dagen niet en dan 2 dagen niks anders dan bierquote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gewoon altijd beetje gematigd drinken joh
Ook in januari
Ik hou het niet meer bij joh. Geen gifje is snellerquote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:01 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Nog geen tijd gehad voor een nieuw gifje?
Mag ook van mij!quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zuip altijd 5 dagen niet en dan 2 dagen niks anders dan bier
Werkt best prima
@Danny voor het volgende WK graag wat extra serverruimte inkopenquote:
Ik zag het ook niet - hij is een beetje dolende.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:04 schreef Szura het volgende:
Raar dat je naar tops gaat als D16 zo goed loopt
Hij gooit ze niet in het juiste vakje.quote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:05 schreef stropdaz het volgende:
Smith vrij nieuw heren?
ik ken hem niet
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:05 schreef Doevelaer het volgende:
Inmiddels heb ik wel genoeg tijd gehad om een nieuw gifje klaar te zetten
Drievoudig finalist WK nu. Ik denk van niet neequote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:05 schreef stropdaz het volgende:
Smith vrij nieuw heren?
ik ken hem niet
Dit kan echt nietquote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:05 schreef stropdaz het volgende:
Smith vrij nieuw heren?
ik ken hem niet
Niet geklikt want ik heb al een stream!quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:05 schreef Mani89 het volgende:
HD Stream (niet legaal) klik snel voordat de mods deleten!
Driequote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Drievoudig finalist WK nu. Ik denk van niet nee
Nee, kan er niks van. Kun je niks aan doen. Heeft sinds dit jaar z'n tourkaartquote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:05 schreef stropdaz het volgende:
Smith vrij nieuw heren?
ik ken hem niet
Grapjequote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Drievoudig finalist WK nu. Ik denk van niet nee
Morgen wel wekker, maar dit mag alsnog diep de nacht inquote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:06 schreef Lonaa het volgende:
Dit mag best diep in de nacht worden. Morgen geen wekker.
Dit horen we graag.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:06 schreef Lonaa het volgende:
Dit mag best diep in de nacht worden. Morgen geen wekker.
Akkoord.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Morgen wel wekker, maar dit mag alsnog diep de nacht in
Dubbel18aids bestaat vandaag niet.quote:
Zolang ik maar niet seniel word vind ik het wel best allemaalquote:
Ik denk dat je Michael Michael Smith Michael Smith Michael Michael Smith hoortquote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zijn die Nederlanders Atje voor de sfeer aant zingen
Atjequote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zijn die Nederlanders Atje voor de sfeer aant zingen
Je kon al geen Nederlands maar Engels is dus ook al lastigquote:
als DRt mod dien je hem voor antwoord te voorzienquote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je kon al geen Nederlands maar Engels is dus ook al lastig
matige troll is hetquote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je kon al geen Nederlands maar Engels is dus ook al lastig
Heb ik ook gedaanquote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
als DRt mod dien je hem voor antwoord te voorzien
Welke taal?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:09 schreef Tagliano het volgende:
Ik moet nog even een lesje duolingo doen
dan is het goedquote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan
Misschien niet een antwoord waar ie wat mee kan, maar toch
Spaans!quote:
Heb geen aandelen TSLAquote:
Smiss begin wel viesslecht hoor.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:09 schreef DeeBee het volgende:
2-2 na zo'n begin voelt slecht voor Smiss
Ja, als je Viaplay hebtquote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:10 schreef hhh38 het volgende:
Irritant dat je elk 3e reclameblok naarElon Musk
moet kijken
Hola supermercadoquote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Spaans!
Ooit mee begonnen toen ik daar op vakantie ging en eigenlijk blijven doen
Leukquote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Spaans!
Ik zie geen musk op de Belg. Nu reclame voor de basic-fitquote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:10 schreef hhh38 het volgende:
Irritant dat je elk 3e reclameblok naarElon Musk
moet kijken
No hablo espanolquote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Spaans!
Dos cervezas por favorquote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Spaans!
Poh, 22:11:22quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:11 schreef Doevelaer het volgende:
@:coco m'n vriendin heeft het vandaag uitgehouden tot 22:11
Proost.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:11 schreef Doevelaer het volgende:
@:coco m'n vriendin heeft het vandaag uitgehouden tot 22:11
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |