Ik niet, want ik wil vroeg naar bed. Morgen weer naar kantoor na twee dagen vanuit bed te hebben gewerkt.quote:
Ik moet morgen ook naar kantoor. Maar ach, ga toch nooit voor twaalven naar bed.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 18:41 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik niet, want ik wil vroeg naar bed. Morgen weer naar kantoor na twee dagen vanuit bed te hebben gewerkt.
Vriend, het is januari. Denk ff aan je buikquote:Op dinsdag 3 januari 2023 18:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nu even een vette hap bestellen. #Viesdik
is de OP van 2 januariquote:Op dinsdag 3 januari 2023 18:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit is een geweldige OP en een nog geweldigere TS.
Het is inderdaad de taak van de scheidsrechter om er op in te grijpen. Liefst gewoon omdat hij het zelf ziet in plaats van er door de tegenstander op gewezen te moeten worden of nadat er onenigheid ontstaat.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat stel je voor dan? Dat de scheids ingrijpt? Leg inleveren, bij herhaling set inleveren, of diskwalificatie? Net als bij tennis zeg maar?
Heel even danquote:Op dinsdag 3 januari 2023 18:43 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Vriend, het is januari. Denk ff aan je buik
ja maar die kijkt naar het bord. Altijd alleen maar naar het bord.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 18:44 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het is inderdaad de taak van de scheidsrechter om er op in te grijpen. Liefst gewoon omdat hij het zelf ziet in plaats van er door de tegenstander op gewezen te moeten worden of nadat er onenigheid ontstaat.
Wat ga je nu eten?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 18:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik zie net dat mijn favoriete toko gewoon gesloten is vandaag en ik dus niet kan bestellen.
Getverderrie.
Ik kom in de diepvries nog een heerlijk bakje bami tegen. Gemaakt door mijn mama.quote:
Wat een lieve mama heb jijquote:Op dinsdag 3 januari 2023 18:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik kom in de diepvries nog een heerlijk bakje bami tegen. Gemaakt door mijn mama.
Dat wordt smullen.
Wat lekker! Geniet ervanquote:Op dinsdag 3 januari 2023 18:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik kom in de diepvries nog een heerlijk bakje bami tegen. Gemaakt door mijn mama.
Dat wordt smullen.
HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELDquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |