Alle darters zijn zwakbegaafdequote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:51 schreef Caland het volgende:
Heel FOK! support vanavond SmissGod uiteraard
Verstandige mensen hebben niks met arrogante zwakbegaafden
"Ze hebben nog net niet het syndroom van down"quote:
Doet ie elke wedstrijd. In ieder geval tegen Dobey ook al gezien, en vraag over gesteld, maar toen waren de snacks even belangrijkerquote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
blijkbaar tijdens het darten "op zijn bakkes" naar dimi geschreeuwd en ging treiterend met zijn voet in die rode zone staan.
Daarom kijken we het ook zo graag, net als down met sjonnie ook altijd goed bekeken werdquote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
"Ze hebben nog net niet het syndroom van down"
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, nog ff uurtje voorgeslapen![]()
Bad al warm hier?

Oh dat betekent dat ik @wimderon niet meer had hoeven taggen voor zijn laatste antwoorden want hij kan toch niet meer winnenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:35 schreef heywoodu het volgende:
En iedereen die nog kans maakt op de Nostradamuswinst, dus met minstens 40 punten, heeft hetzelfde antwoord voor vraag 23 (die nu neerkomt op Van Gerwen of Smith), dus dat gaat het verschil niet maken
Dat vind ik niks.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een ouderwets ongeschoren flamoes.
Ben jij Koos @capuchon_jongen?quote:STOMPÉ PLEIT VOOR ANDER SPELSYSTEEM: "GEEF TELKENS NOG DE KANS OP EEN GELIJKMAKENDE BEURT"
Co Stompé was tijdens het PDC-WK te gast als analist bij Viaplay. De voormalige profdarter pleitte daar voor een ander spelsysteem.
In het huidige systeem wordt er voor het begin van de wedstrijd naar de bull gegooid om te bepalen wie mag beginnen. "Ik zou graag eens een spelsysteem zien met een gelijkmakende beurt. Stel dat de ene speler heeft uitgegooid, dan mag de andere vervolgens ook nog proberen om zijn finish met drie pijlen uit te gooien. Dat iedere speler om beurt aan de leg mag beginnen zou ik wel behouden", zegt Stompé.
"Zo lopen wedstrijden heel anders en blijven ze veel spannender", vervolgt Stompé. "Nu heb je immers heel veel legs waarbij één speler net niet aan een finish toekomt."
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
snap je de grap
MICHAEL Smith tegen MICHAEL Van Gerwin![]()
![]()
En als ze hem allebei uitgooien, ieder een halve leg ofzo?quote:
Waanzinnig idee. En dan? Dat een leg in remise eindigt?quote:
En omdat je er zo druk mee bent: de NEE bij vraag 13 brengt @BufordTJustice en jou op gelijke hoogtequote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh ja, maar dan gaat het inderdaad hooguit een procentpuntje omhoog
Dus alsnog mathematisch onmogelijk inmiddels lijkt me
Ben benieuwd of hij vanavond weer errors in z'n hoofd krijgtquote:
Hoe goed is zij met pijltjesquote:
Je kunt toch gewoon op de beelden zien dat Van Gerwen zijn voet in de zone (waar hij niet mag staan) neerplant en Van den Bergh exact op dat moment omkijkt en Van Gerwen daar op aanspreekt. Wat is daar goedkoop en niet waar aan?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:03 schreef polderturk het volgende:
[..]
Onzin.
Dimitri begon. Omdat hij ingemaakt werd beschuldigde hij van Gerwen van stampen. Heel goedkoop en niet waar. Daar kan MVG boos om geworden zijn.
Hij kan nog wel @Szura voorbij en vijfde worden!quote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat betekent dat ik @:wimderon niet meer had hoeven taggen voor zijn laatste antwoorden want hij kan toch niet meer winnenDa's wel sneu
Dat mag minder.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:43 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
thx voor de gif
De FOK! serverruimte is weer 10 graden opgewarmdquote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:43 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
thx voor de gif
Jep, ik heb net de virtuele stand klaar, en alle openstaande vragen op een rijtje gezetquote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En omdat je er zo druk mee bent: de NEE bij vraag 13 brengt @:bufordtjustice en jou op gelijke hoogte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |