🤣🤣🤣quote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
snap je de grap
MICHAEL Smith tegen MICHAEL Van Gerwin![]()
![]()
Ik kan prima de meerdere zijden van een zaak zien. In dit geval vind ik het gebash contextloos, obsessief en zoekerig. Dat is mijn hele probleem hiermee.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:00 schreef Coco het volgende:
Bepaalde stijl/voorkeur oke, dat geldt voor veel verschillende darters. Allemaal verschillende figuren waar we een mening over hebben. Maar om je dan te verstoppen van dit topic omdat je niet tegen posts kan over een van je favoriete darters? Zo belandt je in een echo kamer, net als op bv twitter. Ik vind dat raar en jammer, je kan juist wat tegengas hier bieden dan.
Dan kan ik mij ook verstoppen als MvG weer eens speelt, die wordt hier met de grond gelijk gemaakt als achterlijke downie.
Dagjesvolk komt de boel verstierenquote:
Alle darters zijn zwakbegaafdequote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:51 schreef Caland het volgende:
Heel FOK! support vanavond SmissGod uiteraard
Verstandige mensen hebben niks met arrogante zwakbegaafden
"Ze hebben nog net niet het syndroom van down"quote:
Doet ie elke wedstrijd. In ieder geval tegen Dobey ook al gezien, en vraag over gesteld, maar toen waren de snacks even belangrijkerquote:Op dinsdag 3 januari 2023 19:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
blijkbaar tijdens het darten "op zijn bakkes" naar dimi geschreeuwd en ging treiterend met zijn voet in die rode zone staan.
Daarom kijken we het ook zo graag, net als down met sjonnie ook altijd goed bekeken werdquote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
"Ze hebben nog net niet het syndroom van down"
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, nog ff uurtje voorgeslapen![]()
Bad al warm hier?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |