quote:
Op dinsdag 3 januari 2023 01:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:[..]
Ik kan het zelf wel een beetje uitleggen (perspectief vanuit iemand die in de regionale pingpongcompetitie alles al staat te overdenken) : het is een emotioneel knulletje, die in zijn emoties niet wil doorslaan. Als iedere pijl die je gooit het verschil kan zijn tussen succes en tienduizenden euro’s, dan gaat er veel om in je kop. Je kan twee dingen doen: je brein uitzetten door te versnellen, of de tijd nemen om op een ritme te blijven en focus te vinden. vGerwen en Smith zijn voorbeelden van het eerste, Cross en Dimitri doen het tweede. Je hebt ook nog een paar darters die het beter verbergen (Wright), die compleet relaxed kunnen blijven (Anderson) of die zo dom zijn dat er sowieso niks in omgaat (Chisnall), maar je moet een methode hebben.
Ik vind het net als Stijn wel jammer dat sommigen het gedrag van Dimitri zo negatief opvatten, het hoeft je stijl niet te zijn en ja zo’n preek als gisteren is tenenkrommend, maar er zit niks verkeerds achter. Hij is altijd oprecht enorm positief over zijn tegenstanders, intimideert nooit en hij toont ook vaak genoeg karakter. Het is alleen geen adrenalinedarts- maar dat kan je net zo goed zeggen over Barney, iemand met een jezuscomplex die nooit aan zijn eigen narcisme kan voldoen waardoor hij zichzelf haat, met enkel negativiteit naar zichzelf én de tegenstander als gevolg. Dat wel allemaal oké vinden omdat vlaggetje maar tegen Dimitri zijn want ‘hij is zo dood’ vind ik nogal hypocriet, eigenlijk.
Barney wordt hier anders keihard aangepakt op zijn -altijd tegen mij depri- gedrag, dus het allemaal oké vinden zie ik hier totaal niet.
Ik vind het overdreven hoe Dimi hier in bescherming wordt genomen 'want het is zo'n goede jongen'. De dartswereld is hard. Als je als een depri zombie staat te darten dan is dat niet leuk voor een toeschouwer en medespeler. De intentie/reden verandert niets aan het gevolg.
quote:
Op dinsdag 3 januari 2023 00:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:[..]
Het kan best dat het jouw stijl/voorkeur niet is, maar het heeft heel weinig te maken met bewust vertragen of de tegenstander pesten. Ik denk uiteindelijk ook dat het niet de heilige weg is, want je moet een beetje leeghoofdig zijn om het ver te schoppen in darts.
Bepaalde stijl/voorkeur oke, dat geldt voor veel verschillende darters. Allemaal verschillende figuren waar we een mening over hebben. Maar om je dan te verstoppen van dit topic omdat je niet tegen posts kan over een van je favoriete darters? Zo belandt je in een echo kamer, net als op bv twitter. Ik vind dat raar en jammer, je kan juist wat tegengas hier bieden dan.
Dan kan ik mij ook verstoppen als MvG weer eens speelt, die wordt hier met de grond gelijk gemaakt als achterlijke downie.