Meer om aan te geven dat het anekdotische 'bewijs' van Halcon niet zoveel zegt. Dat snap ook jij wel natuurlijkquote:Op vrijdag 10 februari 2023 14:30 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Jij ervaart het niet dus het bestaat niet.
Logisch.
Uiteraard heb jij recentelijk nog 150 euro afgetikt om inname rijbewijs te voorkomen. Ik twijfel er niet aan knulquote:Op vrijdag 10 februari 2023 14:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik kom het wel tegen.
Geen briefje van 20, maar wel bv. recentelijk nog 150 euro afgetikt om inname rijbewijs te voorkomen. En in het ziekenhuis wordt dokters ook nog wel geld toegestopt.
En da's dan nog maar de corruptie op heel laag niveau. Het kruimelwerk, zeg maar. En slechts twee voorbeeldjes.
Maar dat van jouw wel natuurlijk?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 14:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Meer om aan te geven dat het anekdotische 'bewijs' van Halcon niet zoveel zegt. Dat snap ook jij wel natuurlijk
En uiteraard ben jij geregeld in Roemenie, merk je er helemaal niks van en is het er daarom niet.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 14:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Uiteraard heb jij recentelijk nog 150 euro afgetikt om inname rijbewijs te voorkomen. Ik twijfel er niet aan knul
Dus je eigen ervaring is zonder meer een afspiegeling van een compleet land en de ervaringen van een ander zijn per definitie onwaar?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 14:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Uiteraard heb jij recentelijk nog 150 euro afgetikt om inname rijbewijs te voorkomen. Ik twijfel er niet aan knul
Ik heb in Bulgarije (sunny beach) ooit nog een agent omgekocht voor 100 lev (50 euro ofzo geloof ik) toen ik gepakt werd met blowenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 14:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik kom het wel tegen.
Geen briefje van 20, maar wel bv. recentelijk nog 150 euro afgetikt om inname rijbewijs te voorkomen. En in het ziekenhuis wordt dokters ook nog wel geld toegestopt.
En da's dan nog maar de corruptie op heel laag niveau. Het kruimelwerk, zeg maar. En slechts twee voorbeeldjes.
Dit kopt niet, groetjes @Dvenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 15:51 schreef jigggy het volgende:
[..]
Ik heb in Bulgarije (sunny beach) ooit nog een agent omgekocht voor 100 lev (50 euro ofzo geloof ik) toen ik gepakt werd met blowen
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 20:36 schreef capricia het volgende:
Voorarrest met 30 dagen verlengd.
https://www.theguardian.c(...)P=Share_iOSApp_Other
Enig idee wie dit plaatst? Hij zal het zelf niet zijn geweest, vanuit de gevangenis.quote:
Ik denk dat hij de tweets zelf verzint en doorgeeft aan een PR team oid.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 23:43 schreef capricia het volgende:
[..]
Enig idee wie dit plaatst? Hij zal het zelf niet zijn geweest, vanuit de gevangenis.
Ik weet niet eens of ie deze tweet zelf bedacht heeft.
Blijft vaag.
Ja. Zou heel goed kunnen. Hij heeft tenslotte ook geen verified account van Twitter. En iedereen met toegang kan op zijn account posten, ook zijn PR club.quote:Op woensdag 22 februari 2023 00:21 schreef Rnie het volgende:
[..]
Ik denk dat hij de tweets zelf verzint en doorgeeft aan een PR team oid.
Hoe vaak zou je mogen bellen in de gevangenis in Roemenië?quote:Op woensdag 22 februari 2023 00:21 schreef Rnie het volgende:
[..]
Ik denk dat hij de tweets zelf verzint en doorgeeft aan een PR team oid.
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 20:36 schreef capricia het volgende:
Voorarrest met 30 dagen verlengd.
https://www.theguardian.c(...)P=Share_iOSApp_Other
Wat een lafaard.quote:Tate’s lawyer, Eugen Vidineac, has previously said there is “no evidence” against his client and that Tate was merely “playing a character” on social media.
De enige die dat zegt is z'n eigen advocaat. Onderzoek loopt gewoon nog en ze nemen maximaal de tijd wat alleen maar aangeeft hoe belangrijk ze deze zaak vinden.quote:Op woensdag 22 februari 2023 00:06 schreef Akathisia het volgende:
Onderzoek sinds maart 2022.
Opgepakt eind december 2022.
Resultaat: geen afdoende bewijs voor een aanklacht, dus dan maar nog langer vasthouden ("wegens vluchtgevaar").
Geen idee, maar hij zal zijn advocaat wel regelmatig spreken. Mooie spreukjes die hij in de bak heeft verzonnen worden denk ik via zijn advocaat doorgespeeld.quote:Op woensdag 22 februari 2023 11:40 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Hoe vaak zou je mogen bellen in de gevangenis in Roemenië?
En niet te vergeten: verlening mag alleen is er sprake is van mogelijk meer bewijs.quote:Op woensdag 22 februari 2023 12:17 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
De enige die dat zegt is z'n eigen advocaat. Onderzoek loopt gewoon nog en ze nemen maximaal de tijd wat alleen maar aangeeft hoe belangrijk ze deze zaak vinden.
Is dat in elk land zo geregeld?quote:Op woensdag 22 februari 2023 17:38 schreef Morri2 het volgende:
[..]
En niet te vergeten: verlening mag alleen is er sprake is van mogelijk meer bewijs.
Is niet altijd het geval. Als de beschuldiging 'ernstig' is kan je hechtenis verlengd worden, ook al is er geen/weinig bewijs. Ik ken zelf iemand die verdacht werd van een ernstig misdrijf, zijn hechtenis werd ook verlengd, maar werd uiteindelijk tijdens de rechtszaak vrijgesproken (niet eens geseponeerd) en er was zelfs sprake van een valse aangifte tegen hem en al het bewijs wees tijdens de rechtszaak in de richting van degene die de aangifte deed als dader. Dus ja, gewoon afwachten wat hier uit gaat komen.quote:Op woensdag 22 februari 2023 17:38 schreef Morri2 het volgende:
[..]
En niet te vergeten: verlening mag alleen is er sprake is van mogelijk meer bewijs.
Welk land was dit?quote:Op woensdag 22 februari 2023 20:03 schreef Diode_ het volgende:
[..]
Is niet altijd het geval. Als de beschuldiging 'ernstig' is kan je hechtenis verlengd worden, ook al is er geen/weinig bewijs. Ik ken zelf iemand die verdacht werd van een ernstig misdrijf, zijn hechtenis werd ook verlengd, maar werd uiteindelijk tijdens de rechtszaak vrijgesproken (niet eens geseponeerd) en er was zelfs sprake van een valse aangifte tegen hem en al het bewijs wees tijdens de rechtszaak in de richting van degene die de aangifte deed als dader. Dus ja, gewoon afwachten wat hier uit gaat komen.
Nederland. Wat betreft Tate zitten ze in Roemenië nog steeds in deze fase:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |