Oh nee, die vind ik echt veel te dun. M'n kinderen eten daar wel de limoen en de vanille van, maar die vind ik allebei te zoet.quote:Op maandag 13 mei 2024 21:04 schreef Gimmick het volgende:
De soja variant van Alpro is mijn favoriet. Mild & creamy ongezoet. Iets te dun, maar beter dan kunstmatig dik.
Ik had de Griekse yoghurt achtige substantie. Vond het zuur zoals ranzigheid ipv fris zuur zoals yoghurt hoort te zijnquote:Op maandag 13 mei 2024 20:58 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik vind dit juist een van de weinige nepyoghurts die zuur genoeg is. Grappig hoe smaken verschillen.
Oh nee de Griekse havergurt vind ik ook niks! Ik heb de 'gewone' lichtblauwe.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 14:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik had de Griekse yoghurt achtige substantie. Vond het zuur zoals ranzigheid ipv fris zuur zoals yoghurt hoort te zijn
Ooit kala namak geprobeerd? Dat smaakt veel meer naar ei dan de meeste ‘eiersalades’quote:Op woensdag 12 juni 2024 14:43 schreef Farenji het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vegan "blij ei & speck salade" was in de bonus dus heb hem een keer meegenomen. Normaal eet ik graag gewone eiersalade (maar niet met spek) en was benieuwd naar deze. Op een knackebrodje gesmeerd. Het ziet er wel uit als stukjes ei, alleen wel wat steviger. Ik heb 1 hap genomen, die meteen weer uitgespuugd en alles meteen in de kliko gepleurd. Een vieze bijna chemische bijsmaak en het heeft een rare onprettige structuur. Blijkbaar is ei namaken toch een stuk lastiger dan kip, hamburgers of worstjes, want die vind ik vaak best prima.
Ik zie dat dit hierin ook zit. Maar dat is alleen voor de smaak toch? Dan heb je nog geen "eieren".quote:Op woensdag 12 juni 2024 16:07 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ooit kala namak geprobeerd? Dat smaakt veel meer naar ei dan de meeste ‘eiersalades’
Als je kala namak op gebakken tofu doet, vind ik zelf dat je aardig goed het idee van ei hebt!quote:Op woensdag 12 juni 2024 16:18 schreef Farenji het volgende:
[..]
Ik zie dat dit hierin ook zit. Maar dat is alleen voor de smaak toch? Dan heb je nog geen "eieren".
Ik vind deze ook niet zo lekker. Chemische smaak idd, maar verder voor mij vooral niet lekker door de stukjes konjac.quote:Op woensdag 12 juni 2024 14:43 schreef Farenji het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vegan "blij ei & speck salade" was in de bonus dus heb hem een keer meegenomen. Normaal eet ik graag gewone eiersalade (maar niet met spek) en was benieuwd naar deze. Op een knackebrodje gesmeerd. Het ziet er wel uit als stukjes ei, alleen wel wat steviger. Ik heb 1 hap genomen, die meteen weer uitgespuugd en alles meteen in de kliko gepleurd. Een vieze bijna chemische bijsmaak en het heeft een rare onprettige structuur. Blijkbaar is ei namaken toch een stuk lastiger dan kip, hamburgers of worstjes, want die vind ik vaak best prima.
Ik. Maar ik ben er zelf niet zo weg van.quote:Op woensdag 27 maart 2024 17:22 schreef Gimmick het volgende:
Ik heb ooit een blikje jackfruit gekocht, maar het staat nog steeds in de kast. Elke keer als ik de kast open kijkt het mij intimiderend aan en zet ik het toch maar terug. Iemand ervaring met jackfruit ?
Ik vind die limoen en vanille echt lekker, maar zie ik meer als een toetje, dus alleen voor af en toe.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 09:42 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Oh nee, die vind ik echt veel te dun. M'n kinderen eten daar wel de limoen en de vanille van, maar die vind ik allebei te zoet.
Ja, konjac is gek spul, geeft een rubberachtige structuur en dat vond ik in die eisalade niet lekker. Ik kocht een tijd geleden onderstaande chinese snacks bij de toko. Dat was wat beter. Bijna alsof je vlees eet, maar ook weer niet. Daar moet je niet teveel van eten, kreeg er last van mijn maag van.quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:58 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik vind deze ook niet zo lekker. Chemische smaak idd, maar verder voor mij vooral niet lekker door de stukjes konjac.
Ga ik een keer proberen dan.quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:56 schreef Forbry het volgende:
[..]
Als je kala namak op gebakken tofu doet, vind ik zelf dat je aardig goed het idee van ei hebt!
Wel voorzichtig zijn met de hoeveelheid kala namak die je gebruikt! Iets te weinig en je mist echt nog die zwavel-smaak van ei, iets te veel en het is al snel niet meer te eten zo zout!quote:
Ik heb net een potje gekocht (bij de ekoplaza) en damn dat zout smaakt inderdaad echt heel ei-ig!quote:Op donderdag 13 juni 2024 12:12 schreef Forbry het volgende:
[..]
Wel voorzichtig zijn met de hoeveelheid kala namak die je gebruikt! Iets te weinig en je mist echt nog die zwavel-smaak van ei, iets te veel en het is al snel niet meer te eten zo zout!
Da's snelquote:Op donderdag 13 juni 2024 16:09 schreef Farenji het volgende:
[..]
Ik heb net een potje gekocht (bij de ekoplaza) en damn dat zout smaakt inderdaad echt heel ei-ig!
Gebakken champignons in saus van gekaramelliseerde ui/groentebouillon/rode wijn?quote:Op dinsdag 16 juli 2024 16:49 schreef sigme het volgende:
Als er romige aardappelpuree en zuurkool geserveerd wordt, wat past daar dan nog goed bij voor vegetariërs?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |