Tempeh is ook erg lekker aan spiesjes op de barbecue. Ketjap/gember/sambal marinade is al genoeg.quote:Op zondag 23 juli 2023 12:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hebben jullie fijne vegan gerechten voor op de barbecue? Dus met proteīnen, voor groente heb ik meer dan genoeg recepten. Ik heb gisteren teriyaki tofuspiesjes gemaakt, dat was heerlijk. Ik heb totaal niet van de kant en klaar vleesvervangers maar er lag nog een avocadoburger van de Lidl in de vriezer en die was ook geweldig.
Die avocadoburger is enkele weken per jaar te koop tijdens de Zuid-Amerikaanse week. Worden er nog ergens anders avocadoburgers verkocht?
Waar is het van gemaakt?quote:Op zondag 23 juli 2023 14:52 schreef Forbry het volgende:
Van het weekend in het kader van een verjaardag voor het eerst van deze gegeten. Erg geslaagd in zowel uiterlijk
als smaak, voor zowel vegan luitjes als niet vegan luitjes!
[ afbeelding ]
Wel prijzig (helaas), want 7.99 en niet heel groot.
Waar wordt deze verkocht?quote:Op zondag 23 juli 2023 14:52 schreef Forbry het volgende:
Van het weekend in het kader van een verjaardag voor het eerst van deze gegeten. Erg geslaagd in zowel uiterlijk
als smaak, voor zowel vegan luitjes als niet vegan luitjes!
[ afbeelding ]
Wel prijzig (helaas), want 7.99 en niet heel groot.
Gekopieerd van Jumbo-site:quote:
Dank je, ik ga eens kijken binnenkort of ze hem hier hebben.quote:Op zondag 23 juli 2023 15:13 schreef Forbry het volgende:
[..]
Jumbo, maar niet bij alle filialen. Ik had deze zelf online besteld.
Nou ja, ik vind hem, los van de prijs dan, echt het proberen waard.quote:Op zondag 23 juli 2023 15:13 schreef Molo het volgende:
Mja, klinkt voor mij niet als smakelijke ingrediënten. Zou weleens willen proberen maar dat is puur nieuwsgierigheid dan
Ter info: het is een diepvriesproduct.quote:Op zondag 23 juli 2023 15:15 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Dank je, ik ga eens kijken binnenkort of ze hem hier hebben.
Nou lijkt me sowieso dat ze dat niet aan je neus kunnen aflezenquote:Op maandag 24 juli 2023 18:48 schreef Forbry het volgende:
Ik ga mij, voor het eerst, helemaal onderdompelen in veganisme.![]()
[ afbeelding ]
Ben erg benieuwd!
Hoe ik het zelf ga vinden, maar ook of ik (we) wel zo welkom ben (zijn) als (nog) niet (volledig) vegan...
Tenzij de schaamte bijna letterlijk van mij afdruipt (als het ware), kunnen ze dat als het goed is niet aan mijn neus aflezen neequote:Op maandag 24 juli 2023 20:46 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Nou lijkt me sowieso dat ze dat niet aan je neus kunnen aflezen
Beetje verstandige groep vegans is extra verwelkomend aan de net-niet-vegans want die zijn al hartstikke op de goede weg toch? zo'n evenement lijkt me juist leuk eigenlijk als je nog zoekende bent met wat en hoe je wilt eten, want dan kun je er de meeste inspiratie opdoen.
Laat je tzt weten hoe het was?
Dit is gewoon spam om een e-book te verkopen. Er zijn duizenden van die websites, allemaal exact dezelfde opzet, en als je op de naam van de auteur zoekt (vaak een beetje een gekke naam, doet het beter in Google) vind je alleen maar verwijzingen naar websites die ook weer linken naar de verkoopsite van dat e-book.quote:Op zondag 6 augustus 2023 15:09 schreef Candaasje het volgende:
Ik ben knetter veganist/activist, maar inmiddels geen hulp meer nodig. Wel tof initiatief
![]()
Recepten zijn trouwens wel altijd handig
Oh, matig.quote:Op zondag 6 augustus 2023 17:24 schreef Viezig het volgende:
[..]
Dit is gewoon spam om een e-book te verkopen. Er zijn duizenden van die websites, allemaal exact dezelfde opzet, en als je op de naam van de auteur zoekt (vaak een beetje een gekke naam, doet het beter in Google) vind je alleen maar verwijzingen naar websites die ook weer linken naar de verkoopsite van dat e-book.
Zielige business.
Die spreads klinken goed. De empanada en bapao ga ik ook zeker proberen.quote:Op woensdag 6 september 2023 22:43 schreef Pino112 het volgende:
https://bonusvegan.nl/nie(...)-albert-heijn-terra/
Hele nieuwe Vegan-lijn bij de AH
Heb je ‘ze’ daar al op gewezen?quote:Op woensdag 6 september 2023 23:02 schreef Tele6 het volgende:
Wel beetje uitkijken met de vegandingen bij de AH, ze hebben bij mijne nu een deel van het koelschap groene strepen gegeven in de kleur van de nieuwe vegan-lijn maar niet alles wat er staat is vegan. Bijv de ras el hanout hummus van Maza bevat nog steeds honing en er stonden in dat schap ook bakjes eiersalade (en niet "eier"salade)
Dus helaas nog steeds ingrediëntenlijsten lezen of zoeken naar het vegan-logo
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |