Stijging van alle platen van De Bietelsquote:
Op de keuzelijst staat hij, logischerwijs, als Het Simplistisch Verbond. Dat is niet heel erg voordelig met het oog op de gemiddelde stemmer. Aan de andere kant stond deze plaat in de Koninklijke 500 vorig jaar op een plek van waar het gemakkelijk zwaaien was naar Suus&Freek, Arminder en Marco met zijn kinderkoor. Dat was dan ook wel weer opvallend.quote:
Topnummer, dus ja graag.quote:
Stukje hoezee.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 12:38 schreef PippenScottie het volgende:
We zijn op een KWART!
Ik hoop dat iedereen een goed jaar heeft!
Lijkt mij echt een no-brainer, maar Radio 2 vindt het vast te ingewikkeldquote:Op dinsdag 28 maart 2023 14:19 schreef Cassa95 het volgende:
Over een fijnere gemakservaring gesproken. Zou het niet revolutionair zijn als je tijdens het stemmen zou kunnen filteren op bijvoorbeeld:
• Zangeres / Zanger / Band / Duet / Instrumentaal / etc.
• Soul / Hiphop / Pop / etc.
• Nederlandstalig / Franstalig / etc.
• Per decennium
• Etc.
Nummers mogen natuurlijk in meerdere hokjes vallen.
Je maakt stemmen en scrollen makkelijker, het aanvullen van een lijstje makkelijker en je scoort een hoop diversiteitspunten omdat het handiger wordt meer op vrouwen, bepaalde genres en talen te stemmen.
Gaat snel zoquote:Op vrijdag 31 maart 2023 12:38 schreef PippenScottie het volgende:
We zijn op een KWART!
De Bonanza is sowieso genot. Wel daarna gelijk altijd wegschakeken bij de brute overgang naar Sander Lantinga. Benieuwd wat ze straks met het Basispakket doen wanneer ze bij de 'X' en de 'Q' terecht komen.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 13:53 schreef ok01 het volgende:
Overigens kleine luistertip: het basispakket op Radio Veronica luistert heerlijk weg
Queen Bitch van Bowiequote:Op vrijdag 31 maart 2023 14:29 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
De Bonanza is sowieso genot. Wel daarna gelijk altijd wegschakeken bij de brute overgang naar Sander Lantinga. Benieuwd wat ze straks met het Basispakket doen wanneer ze bij de 'X' en de 'Q' terecht komen.
Het komt ineens wel weer dichtbij zoquote:Op vrijdag 31 maart 2023 12:38 schreef PippenScottie het volgende:
We zijn op een KWART!
Ook een mooie gelegenheid om X van Xzibit weer ns te draaienquote:Op vrijdag 31 maart 2023 15:50 schreef ok01 het volgende:
Oh en X Gon' give it to ya van DMX natuurlijk
Intense verhuizing, is there any other kind??quote:Op vrijdag 31 maart 2023 13:52 schreef ok01 het volgende:
[..]
Gaat snel zo
Op een intense verhuizing na, is mijn jaar nog niet heel spannend geweest tot nu toe
Kopietje van 2013, toen Rob hetzelfde deed bij KX Radio, omdat de KX studio toen verbouwd werd. De DJ's namen hun uurtjes van te voren op en dat werd aan elkaar geplakt tijdens de internet uitzendingen.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 14:29 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
De Bonanza is sowieso genot. Wel daarna gelijk altijd wegschakeken bij de brute overgang naar Sander Lantinga. Benieuwd wat ze straks met het Basispakket doen wanneer ze bij de 'X' en de 'Q' terecht komen.
Heb het zelf nog niet meegemaaktquote:Op zaterdag 1 april 2023 12:09 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Intense verhuizing, is there any other kind??
Was ook fijne radio inderdaadquote:Op vrijdag 31 maart 2023 18:43 schreef asco het volgende:
Heb er net alweer een Top 1500 opzitten.
The 80's Top 1500 op Radio 10.
Was natuurlijk een hoop commentaar op te leveren maar het luisterde lekker weg.
Haha, as if. Er was geen middelmatige Nederlandse meuk op NPO3 in mijn beleving, namelijk, maar gewoon kwaliteit.quote:Op zaterdag 1 april 2023 01:16 schreef Gretzl het volgende:
De hoogste nieuwe Nederlandse binnenkomer van dit jaar was vanavond te aanschouwen op NPO3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |