Stukje hoezee.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 12:38 schreef PippenScottie het volgende:
We zijn op een KWART!
Ik hoop dat iedereen een goed jaar heeft!
Lijkt mij echt een no-brainer, maar Radio 2 vindt het vast te ingewikkeldquote:Op dinsdag 28 maart 2023 14:19 schreef Cassa95 het volgende:
Over een fijnere gemakservaring gesproken. Zou het niet revolutionair zijn als je tijdens het stemmen zou kunnen filteren op bijvoorbeeld:
• Zangeres / Zanger / Band / Duet / Instrumentaal / etc.
• Soul / Hiphop / Pop / etc.
• Nederlandstalig / Franstalig / etc.
• Per decennium
• Etc.
Nummers mogen natuurlijk in meerdere hokjes vallen.
Je maakt stemmen en scrollen makkelijker, het aanvullen van een lijstje makkelijker en je scoort een hoop diversiteitspunten omdat het handiger wordt meer op vrouwen, bepaalde genres en talen te stemmen.
Gaat snel zoquote:Op vrijdag 31 maart 2023 12:38 schreef PippenScottie het volgende:
We zijn op een KWART!
De Bonanza is sowieso genot. Wel daarna gelijk altijd wegschakeken bij de brute overgang naar Sander Lantinga. Benieuwd wat ze straks met het Basispakket doen wanneer ze bij de 'X' en de 'Q' terecht komen.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 13:53 schreef ok01 het volgende:
Overigens kleine luistertip: het basispakket op Radio Veronica luistert heerlijk weg
Queen Bitch van Bowiequote:Op vrijdag 31 maart 2023 14:29 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
De Bonanza is sowieso genot. Wel daarna gelijk altijd wegschakeken bij de brute overgang naar Sander Lantinga. Benieuwd wat ze straks met het Basispakket doen wanneer ze bij de 'X' en de 'Q' terecht komen.
Het komt ineens wel weer dichtbij zoquote:Op vrijdag 31 maart 2023 12:38 schreef PippenScottie het volgende:
We zijn op een KWART!
Ook een mooie gelegenheid om X van Xzibit weer ns te draaienquote:Op vrijdag 31 maart 2023 15:50 schreef ok01 het volgende:
Oh en X Gon' give it to ya van DMX natuurlijk
Intense verhuizing, is there any other kind??quote:Op vrijdag 31 maart 2023 13:52 schreef ok01 het volgende:
[..]
Gaat snel zo
Op een intense verhuizing na, is mijn jaar nog niet heel spannend geweest tot nu toe
Kopietje van 2013, toen Rob hetzelfde deed bij KX Radio, omdat de KX studio toen verbouwd werd. De DJ's namen hun uurtjes van te voren op en dat werd aan elkaar geplakt tijdens de internet uitzendingen.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 14:29 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
De Bonanza is sowieso genot. Wel daarna gelijk altijd wegschakeken bij de brute overgang naar Sander Lantinga. Benieuwd wat ze straks met het Basispakket doen wanneer ze bij de 'X' en de 'Q' terecht komen.
Heb het zelf nog niet meegemaaktquote:Op zaterdag 1 april 2023 12:09 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Intense verhuizing, is there any other kind??
Was ook fijne radio inderdaadquote:Op vrijdag 31 maart 2023 18:43 schreef asco het volgende:
Heb er net alweer een Top 1500 opzitten.
The 80's Top 1500 op Radio 10.
Was natuurlijk een hoop commentaar op te leveren maar het luisterde lekker weg.
Haha, as if. Er was geen middelmatige Nederlandse meuk op NPO3 in mijn beleving, namelijk, maar gewoon kwaliteit.quote:Op zaterdag 1 april 2023 01:16 schreef Gretzl het volgende:
De hoogste nieuwe Nederlandse binnenkomer van dit jaar was vanavond te aanschouwen op NPO3
Kan er weer van genietenquote:Op zondag 9 april 2023 13:16 schreef Cassa95 het volgende:
De albumtweedaagse weer op Radio 2. Met alle nummers die je normaal alleen maar hoort als je de hele keuzelijst afspeelt 😉
Nog slechter nummer. Sky Radio luisteraars hebben geen smaak.quote:Op dinsdag 11 april 2023 10:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Is er nog geen topic voor de Sky Radio top 1000?
https://www.skyradio.nl/hitlijsten/dit-is-de-sky-radio-top-1000
iig geen Queen op 1
Stekker uit die zender zou geen slecht idee zijn.quote:Op dinsdag 11 april 2023 10:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
iig geen Queen op 1
Mag je gewoon openenquote:Op dinsdag 11 april 2023 10:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
iig geen Queen op 1
Sky radio is per definitie de zender voor mensen zonder smaakquote:Op dinsdag 11 april 2023 10:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nog slechter nummer. Sky Radio luisteraars hebben geen smaak.
Dit moet @:Nailqueen niet zien
Daar staat Ed Sheeran automatisch op nummer 1quote:Op dinsdag 11 april 2023 10:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nog slechter nummer. Sky Radio luisteraars hebben geen smaak.
Dit moet @:Nailqueen niet zien
Wat leuk, dat is je favoriete artiest toch?quote:Op dinsdag 11 april 2023 11:19 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Daar staat Ed Sheeran automatisch op nummer 1
Edit: Ik zei dit zonder te kijken en het is nog waar ook
Jazeker. Om het te vieren krijgt hij een speciale UI van mijquote:Op dinsdag 11 april 2023 11:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat leuk, dat is je favoriete artiest toch?
Zou zo de 2e Kamerverkiezingen winnen. Queen de grootste partij met F.Mercury als lijstduwerquote:Op woensdag 12 april 2023 14:29 schreef Cassa95 het volgende:
Bohemian Rhapsody daar toch nog op 2 ondanks dat Sky dat nummer al zo'n anderhalf jaar niet meer heeft gedraaid. (laatste drie keer: nov '21, apr '21 en aug '19).
Mensen wordt om een stemlijst gevraagd en vullen automatisch BohRap in 😂
Volgens mij is er niet eens gestemd voor deze lijstquote:Op woensdag 12 april 2023 14:29 schreef Cassa95 het volgende:
Bohemian Rhapsody daar toch nog op 2 ondanks dat Sky dat nummer al zo'n anderhalf jaar niet meer heeft gedraaid. (laatste drie keer: nov '21, apr '21 en aug '19).
Mensen wordt om een stemlijst gevraagd en vullen automatisch BohRap in 😂
Dat zou wel des Sky’s zijn natuurlijk. Door niemand en voor niemand.quote:Op woensdag 12 april 2023 16:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Volgens mij is er niet eens gestemd voor deze lijst
Dan is het al helemaal bizar dat BohRap daar staat hahaquote:Op woensdag 12 april 2023 16:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Volgens mij is er niet eens gestemd voor deze lijst
Jij bent dan ook vast niet de doelgroep van Sky Radioquote:Op donderdag 13 april 2023 13:12 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ken het nummer van Ed Kroket op #1 niet, maar erger dan #6 kan het toch niet zijn?
Edit: ik dacht ik ga eens kijken of ik iets tegen kom waar ik op zou stemmen. Heb het rond #250 opgegeven
Wel een aantal nummers die best prima zijn gespot, maar geen stemmateriaal voor mij.
Nee, maar ik was vooral benieuwd hoe ernstig het gesteld was met Sky Radio.quote:Op donderdag 13 april 2023 14:44 schreef cafca het volgende:
[..]
Jij bent dan ook vast niet de doelgroep van Sky Radio
122 komt nog het dichtst in de buurt, denk ik? Het is geen Emma Ruth, Slint of Ulver, maar die staan ook niet in de Top 2000.quote:Op donderdag 13 april 2023 13:12 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ken het nummer van Ed Kroket op #1 niet, maar erger dan #6 kan het toch niet zijn?
Edit: ik dacht ik ga eens kijken of ik iets tegen kom waar ik op zou stemmen. Heb het rond #250 opgegeven
Wel een aantal nummers die best prima zijn gespot, maar geen stemmateriaal voor mij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |