Kylie is best een fijne plaat ja. Oké tekstueel gaat het echt nergens over, maar het is wel lekker catchy en vrolijk. Zou wmb best in de onderste helft van de Top 2000 mogen staan.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 14:08 schreef Tussle266 het volgende:
Ik ben net voor bij Akcent - Kylie. Echt een stukje muziek van niks, maar ik kwam tot de conclusie dat ik die nog altijd boven elke Suus&Freek plaat zou kiezen om de lijst te verbeteren.
Het is natuurlijk een '10 bier en een kapsalonnetje na' -hitje. Heel veel is het niet. Maar ik bedacht me daardoor nog eens hoe extreem slecht die hersenbloedinghits van Suus&Freek zijn. Dan duidelijk liever Akcent.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 15:38 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Kylie is best een fijne plaat ja. Oké tekstueel gaat het echt nergens over, maar het is wel lekker catchy en vrolijk. Zou wmb best in de onderste helft van de Top 2000 mogen staan.
Rein de Vriesquote:
quote:Animals - The House Of The Rising Sun
Beatles - Yesterday
Bee Gees - To Love Somebody
Johnny Cash - Ring Of Fire
Fleetwood Mac - Need Your Love So Bad
Gerry & The Pacemakers - You'll Never Walk Alone
Tim Hardin - How Can We Hang On To A Dream?
Richard Harris - MacArthur Park
Otis Redding - I've Got Dreams To Remember
Simon & Garfunkel - A Hazy Shade Of Winter
Die is vermoedelijk een stuk beter dan nummer 1004.quote:Op donderdag 2 maart 2023 15:19 schreef Tussle266 het volgende:
Ik ben net voorbij de eerste 1000 nummers op de keuzelijst geraakt. Dat was Blaudzun, maar die staat er al in. Kort daarna staat No Rain, maar daar hebben we Mex al voor aangenomen. Dus dan maar even 1003 delen:
Als het aan mij lag konden we die prima ruilen, inderdaad.quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die is vermoedelijk een stuk beter dan nummer 1004.
Het lullige is vaak dat die plaat dan bijvoorbeeld 75of 100 plekjes pakt en daardoor naar een dramatisch slecht tijdstip middenin de laatste nacht gaat zodat niemand het hoort.quote:Op maandag 6 maart 2023 07:20 schreef Zorro het volgende:
Ik heb niet het idee dat de dodenbonus veel gaat helpen om Freebird in de top 10 te krijgen maar RIP Gary Rossington
Originele Lynyrd Skynyrd is no morequote:Op maandag 6 maart 2023 07:20 schreef Zorro het volgende:
Ik heb niet het idee dat de dodenbonus veel gaat helpen om Freebird in de top 10 te krijgen maar RIP Gary Rossington
Lijst manipulatiequote:Op maandag 6 maart 2023 09:08 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Het lullige is vaak dat die plaat dan bijvoorbeeld 75of 100 plekjes pakt en daardoor naar een dramatisch slecht tijdstip middenin de laatste nacht gaat zodat niemand het hoort.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twee Nul Twee Twee Popquiz
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
quote:Op donderdag 16 maart 2023 01:54 schreef Gretzl het volgende:
Nou kan nu niet anders dat Sweet Caroline komende editie de Top 100 gaat binnendenderen![]()
[ afbeelding ]Denk dat men dit over negen maanden niet zo vers heeft liggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |