Waar is rang 4?quote:Op woensdag 18 januari 2023 11:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Met deze prijzen? Godverdedomme
[ afbeelding ]
Schandalige prijzen. Is mijn fave band The National die in september ook in de Ziggo Dome spelen toch een stuk sympathiekerquote:Op woensdag 18 januari 2023 11:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Met deze prijzen? Godverdedomme
[ afbeelding ]
Huge if true. Gaat dan niet heel de lijst over kop als de luie mensen bonus verdwijnt?quote:Op donderdag 19 januari 2023 10:02 schreef Gretzl het volgende:
Heeft Leo daadwerkelijk nieuws op begreep hij de opmerkingen van mij en GoInDeTop2000 over de keuzelijst niet helemaal goed?
[ twitter ]
[ twitter ]
Waarschijnlijk bedoelt hij dat je elk nummer kan kiezen, ongeacht of ie nu op t lijstje staat of niet. Dat lijstje zal wel blijvenquote:Op donderdag 19 januari 2023 10:13 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Huge if true. Gaat dan niet heel de lijst over kop als de luie mensen bonus verdwijnt?
Edit: volgens mij is er gewoon verwarring over wat de keuzelijst is, dit kan toch nooit?
Dit lijkt mij ook ja.quote:Op donderdag 19 januari 2023 10:18 schreef noodgang het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bedoelt hij dat je elk nummer kan kiezen, ongeacht of ie nu op t lijstje staat of niet. Dat lijstje zal wel blijven
Het laatste ja, zie nieuwe reactie van Leoquote:Op donderdag 19 januari 2023 10:13 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Huge if true. Gaat dan niet heel de lijst over kop als de luie mensen bonus verdwijnt?
Edit: volgens mij is er gewoon verwarring over wat de keuzelijst is, dit kan toch nooit?
Hij lult zich er mooi uit, Don Leo. Maar jij pakt hem er al op aan zie ikquote:Op donderdag 19 januari 2023 12:17 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Het laatste ja, zie nieuwe reactie van Leo
quote:Op donderdag 19 januari 2023 12:40 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Hij lult zich er mooi uit, Don Leo. Maar jij pakt hem er al op aan zie ik
Ik denk dat hij zich er als dj weinig mee bemoeid. Het zullen ongetwijfeld andere mensen van Radio 2 zijn die de stemmen van de vrije keuzes opstellen en een beetje gaan schuiven met de volgorde of lengte van de nummers.quote:Op donderdag 19 januari 2023 13:31 schreef Tussle266 het volgende:
Hij lijkt geeneens te weten hoe het stemproces eigenlijk werkt.
Hopelijk mag ze volgend jaar haar debuut maken als dj! Nog een veel betere smaak als Annemieke en Emmelyquote:Arlo Parks - Caroline
Cassandra Jenkins - Hard Drive![]()
![]()
Frank Ocean - Thinking Bout You
Kan Tempest - Firesmoke
Madison Cunningham - Anywhere
Perfume Genius - Hood
Phoebe Bridgers - Graceland Too![]()
Regina Spektor - Us![]()
![]()
Sufjan Stevens - Chicago![]()
![]()
Taylor Swift feat. Bon Iver - Evermore
The National - I Need My Girl![]()
![]()
![]()
Yeah Yeah Yeahs - Maps![]()
Was ze niet al een van de presentatoren een paar jaar terug?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 00:50 schreef Gretzl het volgende:
Trouwens het stemlijstjevan Carolien Borgers met o.a. (en dan noem ik enkel de meest opvallende nummers)
[..]
Hopelijk mag ze volgend jaar haar debuut maken als dj! Nog een veel betere smaak als Annemieke en Emmely![]()
yupquote:Op vrijdag 20 januari 2023 01:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
Was ze niet al een van de presentatoren een paar jaar terug?
Ik zie hem ook niet als het geweten van de keuzelijst ofzo. Maar het naïeve in zijn antwoorden deed vermoeden dat hij hier inderdaad geen idee van heeft. Dat vind ik wel opvallend. Ik kan me onmogelijk voorstellen dat er binnen die tent niemand is die dit ziet gebeuren, maar hem is blijkbaar niets verteld dan...quote:Op donderdag 19 januari 2023 22:46 schreef Gretzl het volgende:
Ik mag toch hopen dat hij alsnog het verschil begrijpt tussen het mogen stemmen op alle nummers die ooit zijn uitgebracht (vrije keuze) en het fenomeen voorselectie, dat 1 op 1 verband houdt met de database/het systeem van Radio 2 waar maar een beperkt aantal nummers aan wordt toegevoegd.
Oh ja, was even in de war met die andere Carolinequote:
Achja, erg cryptisch waren ze volgens mij al niet over hun cokegebruik. Het is zeg maar geen mysterie dat Witte Was niet over verkleurde T-shirts gaat.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:02 schreef Gretzl het volgende:
Nou Goldband zal in 2022 al wel hun allerhoogste positie ooit hebben bereikt met Noodgeval als dat Coke-filmpje dat nu op het internet circuleert echt is...
Ach sowieso. Bijna alle liedjes gaan over drugs (of over sex).quote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:46 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Achja, erg cryptisch waren ze volgens mij al niet over hun cokegebruik. Het is zeg maar geen mysterie dat Witte Was niet over verkleurde T-shirts gaat.
Nee, dat niet. Niet omdat ie over drugs zingt of omdat ie zijn vriendin slaat, maar gewoon niet omdat ie kutmuziek maakt.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:37 schreef Tussle266 het volgende:
Als het zo zit dan kunnen we in december ook wel gewoon Lil Kleine gaan stemmen met zijn allen.
Heel eerlijk gezegd doet dat cokescheppen me niet zoveel. Het is niet stoer of gaaf of zo, maar als we dat al gaan cancellen dan kunnen we alles wat tussen ‘55 en ‘03 is gemaakt wel van de keuzelijst schrappen.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:42 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Niet omdat ie over drugs zingt of omdat ie zijn vriendin slaat, maar gewoon niet omdat ie kutmuziek maakt.
Mijn autorijd hit van 2022 en ook wel van 2023quote:Op zaterdag 21 januari 2023 10:00 schreef Dagoduck het volgende:
Hoorde net Ti Sento op radio 1, die was ik ook alweer vergeten, zonde dat die er niet meer in staat eigenlijk.
Mooi Italonummer, met een paar lekkere uithalen.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 10:00 schreef Dagoduck het volgende:
Hoorde net Ti Sento op radio 1, die was ik ook alweer vergeten, zonde dat die er niet meer in staat eigenlijk.
Als er in de 50's al sociale media zou zijn, waren we ook genoeg bizarre filmpjes tegen gekomen van (grote) muzikanten.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:46 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Achja, erg cryptisch waren ze volgens mij al niet over hun cokegebruik. Het is zeg maar geen mysterie dat Witte Was niet over verkleurde T-shirts gaat.
Lost wel meteen een groot deel van het probleem van de keuzelijst opquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:48 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Heel eerlijk gezegd doet dat cokescheppen me niet zoveel. Het is niet stoer of gaaf of zo, maar als we dat al gaan cancellen dan kunnen we alles wat tussen ‘55 en ‘03 is gemaakt wel van de keuzelijst schrappen.
Ook een groot deel van de neustussenschotjes.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:26 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Lost wel meteen een groot deel van het probleem van de keuzelijst op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op zondag 22 januari 2023 17:45 schreef essnhills het volgende:
Psssst @:IsordenHoe gaat het nu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny
quote:Op zondag 22 januari 2023 17:45 schreef essnhills het volgende:
Psssst @:IsordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gaat welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe gaat het met jou?"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
The best of both worlds, leuk!quote:Op dinsdag 31 januari 2023 13:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Mochten er mensen zijn die nóg een playlist willen voor het Top 2000 gevoel (sommigen zitten al voor heel 2023 vol), maar dan met een twist:
Spotify:Top 2000 in concert
Vooral laatste dag-klassiekers, true (klinkt uitgekauwd), maar dan in live-versies (dus klinkt toch weer anders en frisser), Maar Top 2000 gevoel gegaranderd!
nb: fade-in/-out functie van een aantal seconden aanbevolen.
Ik zal het vast net niet redden tot december, dus maar doen dan he.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 13:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Mochten er mensen zijn die nóg een playlist willen voor het Top 2000 gevoel (sommigen zitten al voor heel 2023 vol), maar dan met een twist:
Spotify:Top 2000 in concert
Vooral laatste dag-klassiekers, true (klinkt uitgekauwd), maar dan in live-versies (dus klinkt toch weer anders en frisser), Maar Top 2000 gevoel gegaranderd!
nb: fade-in/-out functie van een aantal seconden aanbevolen.
Heb er maar een topic voor geopend: MUZ / NPO Radio 2 - De Top 80's (13 t/m 17 februari 2023)quote:Op vrijdag 3 februari 2023 16:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja we mogen stemmen voor het beste lijstje van het jaar: de npo radio 2 top 80's
quote:Op donderdag 26 januari 2023 18:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gaat welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe gaat het met jou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny
Kijk je toevallig Cunk on Earth?quote:
Er schijnen aanwijzingen in te zitten voor een verborgen schat, maar die heb ik nog niet gevondenquote:Op maandag 6 februari 2023 11:52 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Kijk je toevallig Cunk on Earth?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |