Ze zou het een kleurtje moeten geven. Roze of blauwquote:Op maandag 2 januari 2023 21:22 schreef greysbones het volgende:
ik moet zo wennen aan dat haar van Janet
echt!!quote:Op maandag 2 januari 2023 21:25 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze zou het een kleurtje moeten geven. Roze of blauw
Maar de vraag is, waar pielt hij meequote:
Ik vond Erik nog wel medium maar hij komt zó veel op stream met al zijn vieze ranzige gewoontes dat ik hem zat benquote:
zit hij nou echt een armbandje te maken?quote:Op maandag 2 januari 2023 21:26 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Maar de vraag is, waar pielt hij mee
Lekker gek!quote:Op maandag 2 januari 2023 21:25 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze zou het een kleurtje moeten geven. Roze of blauw
Denk dat er van achter wel wat geregeld wordquote:Op maandag 2 januari 2023 21:27 schreef Deisyy het volgende:
Ik hoorde Wendy vanavond zeggen dat ze helemaal niets voor Moraima geregeld hebben, geen cadeautje of iets, ik vind dat best een beetje sneu
Ik zag KimD een hoefijzer verven ofzo? Was dat niet voor haar verjaardag? Snap de link niet helemaal..quote:Op maandag 2 januari 2023 21:27 schreef Deisyy het volgende:
Ik hoorde Wendy vanavond zeggen dat ze helemaal niets voor Moraima geregeld hebben, geen cadeautje of iets, ik vind dat best een beetje sneu
ik vind erik niks aanquote:Op maandag 2 januari 2023 21:27 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Ik vond Erik nog wel medium maar hij komt zó veel op stream met al zijn vieze ranzige gewoontes dat ik hem zat ben
Misschien toch een cadeautje voor Moraimaquote:Op maandag 2 januari 2023 21:27 schreef ledn81 het volgende:
[..]
zit hij nou echt een armbandje te maken?
Ik zie het niet goedquote:Op maandag 2 januari 2023 21:27 schreef ledn81 het volgende:
[..]
zit hij nou echt een armbandje te maken?
nopequote:Op maandag 2 januari 2023 21:27 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Denk dat er van achter wel wat geregeld word
Ah dat zou wel lief zijnquote:Op maandag 2 januari 2023 21:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien toch een cadeautje voor Moraima
gelukquote:Op maandag 2 januari 2023 21:27 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik zag KimD een hoefijzer verven ofzo? Was dat niet voor haar verjaardag? Snap de link niet helemaal..
quote:Op maandag 2 januari 2023 21:27 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik zag KimD een hoefijzer verven ofzo? Was dat niet voor haar verjaardag? Snap de link niet helemaal..
Normaal word er altijd wel iets leuks gedaan en geknutseld, maar Wendy vertelde dat er niets was, maar misschien dan toch het hoefijzer.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:27 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |