Ze zou het een kleurtje moeten geven. Roze of blauwquote:Op maandag 2 januari 2023 21:22 schreef greysbones het volgende:
ik moet zo wennen aan dat haar van Janet
echt!!quote:Op maandag 2 januari 2023 21:25 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze zou het een kleurtje moeten geven. Roze of blauw
Maar de vraag is, waar pielt hij meequote:
Ik vond Erik nog wel medium maar hij komt zó veel op stream met al zijn vieze ranzige gewoontes dat ik hem zat benquote:
zit hij nou echt een armbandje te maken?quote:Op maandag 2 januari 2023 21:26 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Maar de vraag is, waar pielt hij mee
Lekker gek!quote:Op maandag 2 januari 2023 21:25 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Denk dat er van achter wel wat geregeld wordquote:Op maandag 2 januari 2023 21:27 schreef Deisyy het volgende:
Ik hoorde Wendy vanavond zeggen dat ze helemaal niets voor Moraima geregeld hebben, geen cadeautje of iets, ik vind dat best een beetje sneu
Ik zag KimD een hoefijzer verven ofzo? Was dat niet voor haar verjaardag? Snap de link niet helemaal..quote:Op maandag 2 januari 2023 21:27 schreef Deisyy het volgende:
Ik hoorde Wendy vanavond zeggen dat ze helemaal niets voor Moraima geregeld hebben, geen cadeautje of iets, ik vind dat best een beetje sneu
ik vind erik niks aanquote:Op maandag 2 januari 2023 21:27 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Ik vond Erik nog wel medium maar hij komt zó veel op stream met al zijn vieze ranzige gewoontes dat ik hem zat ben
Misschien toch een cadeautje voor Moraimaquote:Op maandag 2 januari 2023 21:27 schreef ledn81 het volgende:
[..]
zit hij nou echt een armbandje te maken?
Ik zie het niet goedquote:Op maandag 2 januari 2023 21:27 schreef ledn81 het volgende:
[..]
nopequote:Op maandag 2 januari 2023 21:27 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Denk dat er van achter wel wat geregeld word
Ah dat zou wel lief zijnquote:Op maandag 2 januari 2023 21:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien toch een cadeautje voor Moraima
gelukquote:Op maandag 2 januari 2023 21:27 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik zag KimD een hoefijzer verven ofzo? Was dat niet voor haar verjaardag? Snap de link niet helemaal..
quote:Op maandag 2 januari 2023 21:27 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik zag KimD een hoefijzer verven ofzo? Was dat niet voor haar verjaardag? Snap de link niet helemaal..
Normaal word er altijd wel iets leuks gedaan en geknutseld, maar Wendy vertelde dat er niets was, maar misschien dan toch het hoefijzer.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:27 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dan is hij idd de enige die daar nog wel netjes aan denkt. Er werd volgens mij voor alle jarigen wel wat gedaan. Kan me ergens ook niet voorstellen dat Rupi Imma en Leila niks voor haar hebben. Dat zou kwalijk zijnquote:
Ik heb er al een telescoop bij gepakt en zie dat hij een armband aan het maken isquote:
Kim k zei ook dat ze afschuwelijk stonk, dus ze zal wel weer hebben lopen ruftenquote:Op maandag 2 januari 2023 21:29 schreef utopia2.0 het volgende:
Kim K net zeken dat ze last van haar buik heeft. Wanda, niet zo vreemd. Scherp vreten blablabla
Kan mij daar dan ook wel iets bij voorstellen. Gerecht was er naarquote:Op maandag 2 januari 2023 21:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kim k zei ook dat ze afschuwelijk stonk, dus ze zal wel weer hebben lopen ruften
Nee johquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Volgens mij wel???quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Lekker man, verse hap. Sambal bij?quote:Op maandag 2 januari 2023 21:31 schreef greysbones het volgende:
gadver
Erik niest in zijn hand en eet het op![]()
![]()
![]()
![]()
heb ook geen ideequote:Op maandag 2 januari 2023 21:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou .. welke verhaallijn zou er bij Jasper nu horen op tv ...?
(Geen idee trouwens .. kijk geen uitzenidingen)
Maar dan hoeft het niet zo en public en ook nog even melden dat ze stinkenquote:Op maandag 2 januari 2023 21:30 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Kan mij daar dan ook wel iets bij voorstellen. Gerecht was er naar
Ze zegt al de hele dag morgen jarig te zijn.quote:
Misschien met wat krokantjes er bijquote:Op maandag 2 januari 2023 21:32 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Lekker man, verse hap. Sambal bij?
Je kunt streams mutenquote:
Vanmorgen wel, met zijn loep en alquote:Op maandag 2 januari 2023 21:27 schreef ledn81 het volgende:
[..]
ik geloof haarquote:Op maandag 2 januari 2023 21:32 schreef engine het volgende:
[..]
Ze zegt al de hele dag morgen jarig te zijn.
Ik ookquote:
Ook daar is een oplossing voorquote:Op maandag 2 januari 2023 21:34 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik wil d'r wel horen .. maar niet zo HARD
quote:Op maandag 2 januari 2023 21:34 schreef engine het volgende:
[..]
Ook daar is een oplossing voor
[ afbeelding ]
Beetje het verhaal dat hij close is met Wanda, die het best moeilijk heeft omdat ze een vriend thuis heeft.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou .. welke verhaallijn zou er bij Jasper nu horen op tv ...?
(Geen idee trouwens .. kijk geen uitzendingen)
Gofferquote:Op maandag 2 januari 2023 21:31 schreef greysbones het volgende:
gadver
Erik niest in zijn hand en eet het op![]()
![]()
![]()
![]()
Zal ook niet de eerste keer zijnquote:Op maandag 2 januari 2023 21:34 schreef greysbones het volgende:
Eunice
Moraima is morgen jarig
dus gaat iets mis bij je @:Ireth
gelukkig nieuw haarquote:Op maandag 2 januari 2023 21:25 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
kamer 5quote:Op maandag 2 januari 2023 21:35 schreef Tascha071 het volgende:
Kim w vertelde dat ze al vanaf thuis heeft vernomen dat ze trots op haar zijn????
Tegenwoordig kan allesquote:Op maandag 2 januari 2023 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar dan hoeft het niet zo en public en ook nog even melden dat ze stinken
en het hele vreemde isquote:
Ik ben gerustgesteldquote:Op maandag 2 januari 2023 21:38 schreef greysbones het volgende:
Eunice is aan het knutselen voor Moraima
dat komt wel goed dus
Scherp. Pak zequote:Op maandag 2 januari 2023 21:34 schreef engine het volgende:
[..]
Ook daar is een oplossing voor
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 januari 2023 21:40 schreef greysbones het volgende:
Kenzi heeft een fikse studie schuld
wat heeft ze gestudeerd dan?
quote:KenzY is net afgestudeerd aan de opleiding Hospitality en Eventmanagement
De kerstbal met zijn naam hangt ook nog boven haar bed.quote:
aah ja las het netquote:
het lijkt wel of ze peper in dr reet heeft.. oh wacht dat klopt wel na de maaltijd van vanavondquote:Op maandag 2 januari 2023 21:33 schreef Deisyy het volgende:
Wat is Wanda druk, heeft ze haar meds niet ingenomen?
Ze ziet een mug "tyfusbeest, ik hoop dat hij naar de hel gaat"
Maar Miss zoekt ze geen contact???quote:Op maandag 2 januari 2023 21:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
en het hele vreemde is
dat bijvoorbeeld de zus van Jeff niks hoort en ook geen enkel contact heeft met de FEBO
Nogalquote:Op maandag 2 januari 2023 21:27 schreef Deisyy het volgende:
Zet 'm op!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
Toch een soort van gelukt...quote:Op maandag 2 januari 2023 21:43 schreef greysbones het volgende:
Kenzy heeft één grote droom en dat is werken bij de Marine. Helaas is dat plan door een blessure in de wacht gezet, maar ze zit nu absoluut niet stil. Met drie keer in de week fitness, 2 keer paardrijden én boksles kun je haar gerust omschrijven als een sportief type.
dit![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 januari 2023 21:45 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Toch een soort van gelukt...NetjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op maandag 2 januari 2023 21:45 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Toch een soort van gelukt...is ze daar dan weg gestuurd vanwege een relatie met een vrouw ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en dan ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Lijkt me toch niet ... sws kan tegenwoordig toch alles... en het was stage als eventmanager...quote:Op maandag 2 januari 2023 21:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
is ze daar dan weg gestuurd vanwege een relatie met een vrouw ?
ze heeft in het begin toch verteld over een baan in het leger waar ze was weggestuurd vanwege een relatie met een vrouwelijke collegaquote:Op maandag 2 januari 2023 21:46 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Lijkt me toch niet ... sws kan tegenwoordig toch alles... en het was stage als eventmanager...
Dat heb ik echt gemistquote:Op maandag 2 januari 2023 21:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze heeft in het begin toch verteld over een baan in het leger waar ze was weggestuurd vanwege een relatie met een vrouwelijke collega
Ze kan altijd nog eventen manageren bij Isaac right?quote:Op maandag 2 januari 2023 21:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze heeft in het begin toch verteld over een baan in het leger waar ze was weggestuurd vanwege een relatie met een vrouwelijke collega
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Heel goedquote:
quote:Op maandag 2 januari 2023 21:49 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ze kan altijd nog eventen manageren bij Isaac right?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Welk niveau is dat? Buiten dat, prima dat ze een diploma heeft.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
aah ja las het net
ook zo'n net niks opleiding
Klinkt al een excuusquote:Op maandag 2 januari 2023 21:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
just mentioned what she toldquote:Op maandag 2 januari 2023 21:50 schreef D. het volgende:
[..]
Klinkt al een excuus
Om een relatie met een vrouw sturen ze je echt niet weg
Waarbij het haar kant van het verhaal is dus je kunt moeilijk serieuze conclusies trekken en moet je niet eens willen ookquote:Op maandag 2 januari 2023 21:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wilde het net zeggenquote:Op maandag 2 januari 2023 21:51 schreef greysbones het volgende:
Wanda wil naar thermen busloo
nee!!!
das veel te dichtbij
GAAT naar Thermen Busloo ... samen met Ivorrrrrrquote:Op maandag 2 januari 2023 21:51 schreef greysbones het volgende:
Wanda wil naar thermen busloo
nee!!!
das veel te dichtbij
quote:Op maandag 2 januari 2023 21:51 schreef suzi1 het volgende:
wrm staan er geen linkjes in de OP rechtstreeks naar de streams?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
En misschien mag Jappie wel meequote:Op maandag 2 januari 2023 21:52 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
GAAT naar Thermen Busloo ... samen met Ivorrrrrr
quote:Op maandag 2 januari 2023 21:52 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Is net nou ivor of ivar.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:52 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Goede vraag...quote:Op maandag 2 januari 2023 21:51 schreef suzi1 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ivorrrrrrrquote:Op maandag 2 januari 2023 21:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Is net nou ivor of ivar.
Ben echt de draad kwijt
quote:Op maandag 2 januari 2023 21:49 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ze kan altijd nog eventen manageren bij Isaac right?Isaac kan ineens bijna foutloos voorzetsels plaatsen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
*wijst naar de draadquote:Op maandag 2 januari 2023 21:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Is net nou ivor of ivar.
Ben echt de draad kwijt
het is absoluut ivor.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Is net nou ivor of ivar.
Ben echt de draad kwijt
Suziquote:
quote:Op maandag 2 januari 2023 21:54 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Betaal je Videoland rekening dan ook !
Hoeveel takes zou dat gekost hebben?quote:Op maandag 2 januari 2023 21:53 schreef engine het volgende:
[..]
Isaac kan ineens bijna foutloos voorzetsels plaatsen.
In het leger is het bovendien eerder regel (dan uitzondering) dat je op vrouwen valt zoals ook het geval bij vrouwenvoetbalquote:Op maandag 2 januari 2023 21:50 schreef D. het volgende:
[..]
Klinkt al een excuus
Om een relatie met een vrouw sturen ze je echt niet weg
Knap. Nextquote:Op maandag 2 januari 2023 21:52 schreef mootie het volgende:
Ze heeft dus een afgeronde hbo-opleiding.
600 euro in een weekend erdoor knallenquote:Op maandag 2 januari 2023 21:56 schreef Sestra666 het volgende:
wanda is ff aan t opscheppen hoe goed ze t heeft
Klopt, dat overwoog ik ook te melden, maar dat vond ik te ver off-topic gaanquote:Op maandag 2 januari 2023 21:56 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
In het leger is het bovendien eerder regel dat je op vrouwen valt zoals dat ook het geval is bij vrouwenvoetbal
quote:Op maandag 2 januari 2023 21:54 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Betaal je Videoland rekening dan ook !
Toch geeft ze aan, dat ze een spaarpotje heeft, maar geen vetpot.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:56 schreef Sestra666 het volgende:
Ivor op uitzending levert genoeg op kennelijkquote:Op maandag 2 januari 2023 21:56 schreef Sestra666 het volgende:
Nu welquote:Op maandag 2 januari 2023 21:51 schreef suzi1 het volgende:
t gaat me om de manier waarop... krijg nare vibes van dat mensquote:Op maandag 2 januari 2023 21:57 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Toch geeft ze aan, dat ze een spaarpotje heeft, maar geen vetpot.
Dat moge duidelijk zijnquote:Op maandag 2 januari 2023 21:58 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
t gaat me om de manier waarop... krijg nare vibes van dat mens
Het schijnt dat cossers het vervelend vinden als hier te streng word gemod las ik vanmiddag...quote:
nou als je er 600 in een weekend door kunt knallenquote:Op maandag 2 januari 2023 21:57 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Toch geeft ze aan, dat ze een spaarpotje heeft, maar geen vetpot.
Nouja heel slecht zal een fulltime baan niet verdienenquote:Op maandag 2 januari 2023 21:57 schreef D. het volgende:
[..]
Ivor op uitzending levert genoeg op kennelijk
Of zou de Etos zo goed betalen?
Ik klaag ook nietquote:Op maandag 2 januari 2023 22:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou als je er 600 in een weekend door kunt knallen
mag je echt niet klagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Het schijnt ook dat cossers bijna alles vervelend vindenquote:Op maandag 2 januari 2023 21:59 schreef mangalie het volgende:
[..]
Het schijnt dat cossers het vervelend vinden als hier te streng word gemod las ik vanmiddag...
Maar de Crocs kloppen welquote:Op maandag 2 januari 2023 21:53 schreef engine het volgende:
[..]
Isaac kan ineens bijna foutloos voorzetsels plaatsen.
en mods ookquote:Op maandag 2 januari 2023 22:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het schijnt ook dat cossers bijna alles vervelend vinden
Dat doet ze ook chili sin carne die een nacht op het aanrecht heeft gestaan in een plastic bak met een theedoek erover.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:00 schreef ledn81 het volgende:
Tiano : "die bonen is echt niet goed man.."
KimW : "Nee ik heb echt last van mijn buik man.. heb al zoveel scheetjes gelaten"
quote:Op maandag 2 januari 2023 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat doet ze ook chili sin carne die een nacht op het aanrecht heeft gestaan in een plastic bak met een theedoek erover.
ik heb genoeg gewaarschuwd hoor, offtopic wordt verwijderd.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:01 schreef Deisyy het volgende:
SC is hier JAA / [JAA SC #12] Leven brengen in de SC !
Moest dat gisten?quote:Op maandag 2 januari 2023 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat doet ze ook chili sin carne die een nacht op het aanrecht heeft gestaan in een plastic bak met een theedoek erover.
Dan heeft ze iets met lelijke mannen, bedoel die Jasper is ook een klein wandelend kopspijkertje met baard.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De kerstbal met zijn naam hangt ook nog boven haar bed.
Ik moest aan Ernie denken
En maar zaniken dat de mannen alles bepalenquote:Op maandag 2 januari 2023 21:59 schreef D. het volgende:
Las ik not dat Kenzy zich terug heeft getrokken uit de verkiezing?
Meer stemmen voor Wendy dus nuquote:Op maandag 2 januari 2023 22:03 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
En maar zaniken dat de mannen alles bepalen
Hij had het ook even voor dinertijd kunnen bereiden bedoel ikquote:Op maandag 2 januari 2023 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het teiltje paste blijkbaar niet in de koelkast
Als er morgen een eliminatie is dan is Erik de sigaarquote:Op maandag 2 januari 2023 22:00 schreef ledn81 het volgende:
KimW : "Nee ik heb echt last van mijn buik man.. heb al zoveel scheetjes gelaten"
Zoals Erik straks zei: "na ieder uitje een geluidje, na elk erwtje een concertje en een toontje na elk boontje."quote:Op maandag 2 januari 2023 22:00 schreef ledn81 het volgende:
Zijn ingewanden zijn aan die chili gewend, dus hij is morgen de fitste daarquote:Op maandag 2 januari 2023 22:04 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als er morgen een eliminatie is dan is Erik de sigaar
Nou nee, de kruiden moesten een nacht intrekken en met elkaar vermengenquote:Op maandag 2 januari 2023 22:04 schreef D. het volgende:
[..]
Hij had het ook even voor dinertijd kunnen bereiden bedoel ik
Zijn dat de bewegingen die Erik gebruikte om het proces uit te beelden?quote:Op maandag 2 januari 2023 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou nee, de kruiden moesten een nacht intrekken en met elkaar vermengen
*beweging met handen maakt
Morgen hangt er 1 grote gaswolk in de loods.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:05 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zoals Erik straks zei: "na ieder uitje een geluidje, na elk erwtje een concertje en een toontje na elk boontje."
Zal lekker ruiken op die slaapkamers morgen
Misschien heeft Erik wel gewoon zijn sok laten intrekken want ja je geheime recept geef je natuurlijk niet prijsquote:Op maandag 2 januari 2023 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou nee, de kruiden moesten een nacht intrekken en met elkaar vermengen
*beweging met handen maakt
Jij snapt mequote:Op maandag 2 januari 2023 22:07 schreef D. het volgende:
[..]
Zijn dat de bewegingen die Erik gebruikte om het proces uit te beelden?
schenkstroopquote:Op maandag 2 januari 2023 22:07 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Misschien heeft Erik wel gewoon zijn sok laten intrekken want ja je geheime recept geef je natuurlijk niet prijs
Vannacht stiekem onder de theedoek gerommeldquote:Op maandag 2 januari 2023 22:07 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Misschien heeft Erik wel gewoon zijn sok laten intrekken want ja je geheime recept geef je natuurlijk niet prijs
Misschien iemand anders, die Erik in diskrediet wil brengenquote:Op maandag 2 januari 2023 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vannacht stiekem onder de theedoek gerommeld
ze ligt nu samen met jappie in bed te kwebbelen met harde stemquote:Op maandag 2 januari 2023 22:09 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Ze noemt Ivor wel minder dan eerst
sorryquote:Op maandag 2 januari 2023 22:11 schreef D. het volgende:
JW krijgt zijn voorvelletje er niet meer overheen
Herken je 'm nog? vraagt Babette
quote:Op maandag 2 januari 2023 22:11 schreef D. het volgende:
Romantische kant van onze broquote:Op maandag 2 januari 2023 22:11 schreef engine het volgende:
Isaac steekt allemaal kaarsjes aan op kantoor.
Ja denk hetquote:
Eh nee, ik snap ook niet waarom Wanda dat zegt.quote:
Denk dat ze zoveel praat, dat ze het niet eens door heeftquote:Op maandag 2 januari 2023 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eh nee, ik snap ook niet waarom Wanda dat zegt.
Ze legt hem gewoon het zwijgen op met haar grote bekquote:Op maandag 2 januari 2023 22:14 schreef Moeraskat het volgende:
Wanda doet weer mega lullig tegen Jappie
Ze hebben ook hele goedkope merken, en goede sale.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eh nee, ik snap ook niet waarom Wanda dat zegt.
Hij mag niet meepratenquote:Op maandag 2 januari 2023 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze legt hem gewoon het zwijgen op met haar grote bek
Zei ze iets lulligs? ( kijk momenteel niet)quote:Op maandag 2 januari 2023 22:14 schreef Moeraskat het volgende:
Wanda doet weer mega lullig tegen Jappie
Dan nog zijn ze niet de goedkoopste.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze hebben ook hele goedkope merken, en goede sale.
Er wordt toch ook niet gezegd dat Zalando de goedkoopste ooit is.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:17 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dan nog zijn ze niet de goedkoopste.
Wanda net, mijn kleding haal ik bij zalando. Context goedkoopquote:Op maandag 2 januari 2023 22:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Er wordt toch ook niet gezegd dat Zalando de goedkoopste ooit is.
Ik zie geen mannen op kantoorquote:Op maandag 2 januari 2023 22:18 schreef D. het volgende:
De mannen op kantoor halen weer iedereen door de mangel
Ik heb net dus gefilterd op max ¤ 20 en ben verbaasd hoeveel je onder dat bedrag kan kopenquote:Op maandag 2 januari 2023 22:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze hebben ook hele goedkope merken, en goede sale.
Ja, dus ik zeg dat Zalando ook goedkope merken voert en een goede sale heeft.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:20 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wanda net, mijn kleding haal ik bij zalando. Context goedkoop
Exact.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb net dus gefilterd op max ¤ 20 en ben verbaasd hoeveel je onder dat bedrag kan kopen
Om te kotsen die tweequote:Op maandag 2 januari 2023 22:20 schreef engine het volgende:
Jeff en Isaac Erik uitlachen omdat hij staat te oefenen met darten vanaf 7 meter.
Is het ook leuk ?quote:Op maandag 2 januari 2023 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb net dus gefilterd op max ¤ 20 en ben verbaasd hoeveel je onder dat bedrag kan kopen
Dat punt hadden ze een paar weken geleden moeten hebbenquote:Op maandag 2 januari 2023 22:25 schreef D. het volgende:
Maar, ze hebben wel een punt, ze hadden beter een grote houten plaat achter het dartbord kunnen hangen
Of op z'n minst voor ze besloten te gaan oefenen op 7 meter afstandquote:Op maandag 2 januari 2023 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat punt hadden ze een paar weken geleden moeten hebben
Kloptquote:Op maandag 2 januari 2023 22:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, dus ik zeg dat Zalando ook goedkope merken voert en een goede sale heeft.
We lachen Erik juist toequote:Op maandag 2 januari 2023 22:20 schreef engine het volgende:
Jeff en Isaac Erik uitlachen omdat hij staat te oefenen met darten vanaf 7 meter.
ze hadden dat dartbord ook op de rug van Martin kunnen bindenquote:Op maandag 2 januari 2023 22:25 schreef D. het volgende:
Maar, ze hebben wel een punt, ze hadden beter een grote houten plaat achter het dartbord kunnen hangen
Nee, dat kan niet, dan hangt het bord veeeeeel te laagquote:Op maandag 2 januari 2023 22:28 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
ze hadden dat dartbord ook op de rug van Martin kunnen binden
Tiano is ook zo bang dat hij wat mistquote:Op maandag 2 januari 2023 22:28 schreef Deisyy het volgende:
Ze zien vanuit kamer 4 dat Isaac op kantoor naar een dartfilmpje zit te kijken, ze denken dat het een demo is.
Martin heeft al een bord voor zijn kop.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:28 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
ze hadden dat dartbord ook op de rug van Martin kunnen binden
quote:Op maandag 2 januari 2023 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Martin heeft al een bord voor zijn kop.
Waarschijnlijk kun je daar met het vrij karige aanbod verder heel erg van genietenquote:Op maandag 2 januari 2023 22:28 schreef Deisyy het volgende:
Ze zien vanuit kamer 4 dat Isaac op kantoor naar een dartfilmpje zit te kijken, ze denken dat het een demo is.
Daarom op zijn rugquote:Op maandag 2 januari 2023 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En een grote neus. Dubbele bufferquote:Op maandag 2 januari 2023 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus Wanda wil expres wakker blijven tot 12 uur.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:31 schreef greysbones het volgende:
Wanda wenst niet wakker geblèrd te worden
en Kim K gaat niet naar beneden
Ik las blubberbuik en Wanda, en toen begreep ik dat ik het opnieuw moest lezen omdat er geen Kenzy stondquote:Op maandag 2 januari 2023 22:30 schreef Deisyy het volgende:
Wat een grote blubberbek heeft Wanda weer tegen Jappie over het opruimen van een kast.
quote:Op maandag 2 januari 2023 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus Wanda wil expres wakker blijven tot 12 uur.
quote:Op maandag 2 januari 2023 22:34 schreef D. het volgende:
Volgens mij gaat Wendy er ook al vanuit dat het Marciano gaat worden
Wendy gun je die ellende van het managerschap niet want haar krijg je bij het minste al gelijk op de kastquote:Op maandag 2 januari 2023 22:34 schreef D. het volgende:
Volgens mij gaat Wendy er ook al vanuit dat het Marciano gaat worden
tis ook vrij kansloos nuquote:Op maandag 2 januari 2023 22:35 schreef D. het volgende:
[..]
Jammer, met die instelling kom je er idd niet
De ellende is net zo groot als je het zelf laat wordenquote:Op maandag 2 januari 2023 22:35 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wendy gun ik die ellende van het managerschap niet want haar krijg je bij het minste al op de kast
* Ireth verslikt zich in een fruitella...quote:Op maandag 2 januari 2023 22:11 schreef D. het volgende:
niet eten en COSSENquote:Op maandag 2 januari 2023 22:36 schreef Ireth het volgende:
[..]
* Ireth verslikt zich in een fruitella...
Wie weet bloeit ze wel op en mijn zege heeft ze daarin want het is gewoonweg een topwijfquote:Op maandag 2 januari 2023 22:36 schreef D. het volgende:
[..]
De ellende is net zo groot als je het zelf laat worden
Hij had vanmiddag nog iets te meldenquote:Op maandag 2 januari 2023 22:36 schreef Deisyy het volgende:
Janet: Na de verkiezing heb ik Imadidin nooit meer gehoord, het lijkt wel of hij doofstom is, hij maakt met niemand een praatje.
Wat dat betreft is Rupert eruit zo slecht nog niet, dan moet hij wel wil hij verder komen.quote:Op maandag 2 januari 2023 22:36 schreef Deisyy het volgende:
Janet: Na de verkiezing heb ik Imadidin nooit meer gehoord, het lijkt wel of hij doofstom is, hij maakt met niemand een praatje.
quote:Op maandag 2 januari 2023 22:38 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Wat dat betreft is Rupert eruit zo slecht nog niet, dan moet hij wel wil hij verder komen.
edit: in het spel obviously
Vrij grappig ookquote:Op maandag 2 januari 2023 22:43 schreef greysbones het volgende:
er worden weer icepacks in bed gelegd
Hij vraagt er ook wel een beetje om door als een hondje achter haar aan te lopenquote:Op maandag 2 januari 2023 22:44 schreef Moeraskat het volgende:
Jasper laat wel enorm over zich heenlopen.
Ja, valt me nog steeds tegen van hemquote:Op maandag 2 januari 2023 22:46 schreef D. het volgende:
[..]
Hij vraagt er ook wel een beetje om door als een hondje achter haar aan te lopen
Da's geen optie meer, dus we kijken vooruitquote:Op maandag 2 januari 2023 22:46 schreef Kakadylo het volgende:
Heb toch echt liever Berend die geen mallemoer uitvoert dan 3/4 van de mensen die er nu nog inzitten
wat en wijf om weg te blijvenquote:Op maandag 2 januari 2023 22:31 schreef greysbones het volgende:
Wanda wenst niet wakker geblèrd te worden
en Kim K gaat niet naar beneden
Ligt hij nou met zijn hoofd op dat opgeblazen condoom van Jappie en Wanda?quote:
Deden ze dat niet in de laatste BB? Aardappelschillen frituren.quote:Op maandag 2 januari 2023 23:06 schreef engine het volgende:
Gewoon 55 kilo fish and chips bakken. Hoef je niet eens in de koelkast te bewaren en kun je dagen van eten.
Ze zijn bang voor hem en willen hem er uit. Gaat never nooit lukken. Met militaire precisie doet hij opdrachten. Dus rot voor ze....quote:Op maandag 2 januari 2023 23:08 schreef Kakadylo het volgende:
De valkuil van Erik ligt bij zijn gestegen populariteit want hosselt zich als een eindbaas door het programma heen
Ik geloof dat Eunice wel een paar keer chips van schillen in de oven gebakken heeftquote:Op maandag 2 januari 2023 23:10 schreef Charlotte-007 het volgende:
D
[..]
Deden ze dat niet in de laatste BB? Aardappelschillen frituren.
En de bechamel saus die in BB iets te veelvuldig werd gemaakt, is ook super goedkoop.
kloptquote:Op maandag 2 januari 2023 23:12 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik geloof dat Eunice wel een paar keer chips van schillen in de oven gebakken heeft
Hmmm niet gezien.quote:Op maandag 2 januari 2023 23:12 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik geloof dat Eunice wel een paar keer chips van schillen in de oven gebakken heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |