Je gaat toch niet kapucijners bakkenquote:Op dinsdag 10 januari 2023 17:32 schreef FutureFairytale het volgende:
Maak vanavond gebakken kapucijners met uien, 2 gebakken eitjes, augurken, piccalilly en zilveruitjes
quote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:48 schreef golfer het volgende:
Straks: gebakken krokante BBQ-aardappeltjes, krokante speklappen volgens deze methode en een salade met ei, komkommer en tomaat.
Houdbaarheidsgoedje geeft mss die nasmaak?quote:Op dinsdag 10 januari 2023 17:50 schreef 111210 het volgende:
Voor het eerst hak bonenschotel geprobeerd. Normaal maak ik dit soort dingen zelf maar zag het in de afprijsbak liggen voor een euro.
Dus waarom ook niet. Weet meteen waarom het daarin lag want het is niet te vreten.
Vooral veel tomatenpuree opgedikt met maiszetmeel en een hele bittere nasmaak, geen idee waar het vandaan komt want er zit niks geks in, groente, bonen en kruiden.
[ afbeelding ]
Plaatje op de verpakking is uiteindelijk dit geworden:
[ afbeelding ]
Welke? De 1e of 2e?quote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:48 schreef golfer het volgende:
Straks: gebakken krokante BBQ-aardappeltjes, krokante speklappen volgens deze methode en een salade met ei, komkommer en tomaat.
2equote:
Kan makkelijk in de pan als de uien al wat zijn gebakken. Je hoeft ze alleen op te warmen, hoe maakt niet veel uit.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 17:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Je gaat toch niet kapucijners bakken
Niet naakt in de spiegel kijken dan.quote:Op donderdag 12 januari 2023 14:37 schreef drakin het volgende:
Ik kan geen mossel meer zien, daarom eitje met geroerbakken bloemkoolblad
Dank voor de waarschuwing, maar die eet ik niet zelfquote:Op donderdag 12 januari 2023 15:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet naakt in de spiegel kijken dan.
quote:Op donderdag 12 januari 2023 16:13 schreef FranticDJ het volgende:
koeientong
en nog ff in de vriezer kijken wat ik nog heb liggen aan rosti of aardappelovenkroketten
Ook even open gesnedenquote:Op donderdag 12 januari 2023 14:10 schreef golfer het volgende:
Vanavond: kleine Mexicaanse wraps met gehakt.
Het overgebleven gehaktmengsel met crème fraîche en mozzarella eten we om 3 uur vanmiddag als tussendoortje.
Er liggen rauwe uien opquote:Op donderdag 12 januari 2023 17:57 schreef Blues het volgende:
[..]
Ook even open gesneden
[ afbeelding ]![]()
![]()
Zo'n lekker pittig crunchje icm de zachte vulling en wrap.quote:
Op welke temperatuur en hoe lang heb je de gamba’s in de airfryer gedaan? Ze zien er geweldig uit!quote:Op woensdag 11 januari 2023 15:26 schreef golfer het volgende:
Nu: gekruide grote gamba's uit de airfryer met een zelfgemaakte cocktailsaus.
[ link | afbeelding ]![]()
Vanavond: kant&klaartje van de Appie: linguini carbonara.
Dat is helemaal correct en volgens het originele recept.quote:
Beetje olie en kruiden op diepvriesgamba's en dan 6 minuten in een op 180 graden voorverwarmde airfryer.quote:Op donderdag 12 januari 2023 18:26 schreef Scriptascripta het volgende:
Op welke temperatuur en hoe lang heb je de gamba’s in de airfryer gedaan? Ze zien er geweldig uit!
Dat ga ik proberen! Hartelijk dank!quote:Op donderdag 12 januari 2023 18:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Beetje olie en kruiden op diepvriesgamba's en dan 6 minuten in een op 180 graden voorverwarmde airfryer.
Ik las 'geklulde'quote:Op woensdag 11 januari 2023 15:26 schreef golfer het volgende:
Nu: gekruide grote gamba's uit de airfryer met een zelfgemaakte cocktailsaus.
[ link | afbeelding ]![]()
Vanavond: kant&klaartje van de Appie: linguini carbonara.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |