Niet naakt in de spiegel kijken dan.quote:Op donderdag 12 januari 2023 14:37 schreef drakin het volgende:
Ik kan geen mossel meer zien, daarom eitje met geroerbakken bloemkoolblad
Dank voor de waarschuwing, maar die eet ik niet zelfquote:Op donderdag 12 januari 2023 15:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet naakt in de spiegel kijken dan.
quote:Op donderdag 12 januari 2023 16:13 schreef FranticDJ het volgende:
koeientong
en nog ff in de vriezer kijken wat ik nog heb liggen aan rosti of aardappelovenkroketten
Ook even open gesnedenquote:Op donderdag 12 januari 2023 14:10 schreef golfer het volgende:
Vanavond: kleine Mexicaanse wraps met gehakt.
Het overgebleven gehaktmengsel met crème fraîche en mozzarella eten we om 3 uur vanmiddag als tussendoortje.
Er liggen rauwe uien opquote:Op donderdag 12 januari 2023 17:57 schreef Blues het volgende:
[..]
Ook even open gesneden
[ afbeelding ]![]()
![]()
Zo'n lekker pittig crunchje icm de zachte vulling en wrap.quote:
Op welke temperatuur en hoe lang heb je de gamba’s in de airfryer gedaan? Ze zien er geweldig uit!quote:Op woensdag 11 januari 2023 15:26 schreef golfer het volgende:
Nu: gekruide grote gamba's uit de airfryer met een zelfgemaakte cocktailsaus.
[ link | afbeelding ]![]()
Vanavond: kant&klaartje van de Appie: linguini carbonara.
Dat is helemaal correct en volgens het originele recept.quote:
Beetje olie en kruiden op diepvriesgamba's en dan 6 minuten in een op 180 graden voorverwarmde airfryer.quote:Op donderdag 12 januari 2023 18:26 schreef Scriptascripta het volgende:
Op welke temperatuur en hoe lang heb je de gamba’s in de airfryer gedaan? Ze zien er geweldig uit!
Dat ga ik proberen! Hartelijk dank!quote:Op donderdag 12 januari 2023 18:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Beetje olie en kruiden op diepvriesgamba's en dan 6 minuten in een op 180 graden voorverwarmde airfryer.
Ik las 'geklulde'quote:Op woensdag 11 januari 2023 15:26 schreef golfer het volgende:
Nu: gekruide grote gamba's uit de airfryer met een zelfgemaakte cocktailsaus.
[ link | afbeelding ]![]()
Vanavond: kant&klaartje van de Appie: linguini carbonara.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |