Wanda praat als een middelbare scholierquote:Op maandag 2 januari 2023 19:40 schreef Loveable het volgende:
Wanda nog meer blabla, komt door het eten.. heeft ze nog meer pit gekregen
Kamer 5B is volledig gecapitonneerd zoals in Duin en Bos de isoleercel isquote:Op maandag 2 januari 2023 19:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat is wel wat Martin en isaak bespraken laatst
dat er 2 kamer vijf zijn
Zou het ook een optie kunnen zijn, dat ze zichzelf ook op die vuurkorf flikkerdquote:Op maandag 2 januari 2023 19:40 schreef engine het volgende:
Weet Wanda al dat er binnen nog een boom ligt?
Ik zie nu een van de kamers 5 op deze foto. Er brand ook licht en zit raampje inquote:Op maandag 2 januari 2023 19:41 schreef ledn81 het volgende:
Op maandag 2 januari 2023 19:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat is wel wat Martin en isaak bespraken laatst
dat er 2 kamer vijf zijn
Jij ook ex bajesklantquote:Op maandag 2 januari 2023 19:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Kamer 5B is volledig gecapitonneerd zoals in Duin en Bos de isoleercel is
Best groot ruimte zat.quote:Op maandag 2 januari 2023 19:38 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Leuk om te zien!
Dit links zal de productie en regie ruimte zijn. Of ze daar als deelnemers ook echt naar binnen mogen vraag ik me af. Ik vermoed dat er links en rechts van de loods nog 2 aparte ruimtes zijn waar ze 1 op 1 met een productielid kunnen zitten.
Dan missen wij al die gezelligheidquote:Op maandag 2 januari 2023 19:41 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zou het ook een optie kunnen zijn, dat ze zichzelf ook op die vuurkorf flikkerd
Die regelmatig spijbelt enzquote:Op maandag 2 januari 2023 19:41 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wanda praat als een middelbare scholier
De pruik van Moraimaquote:Op maandag 2 januari 2023 19:46 schreef pingu66 het volgende:
Woeoeoeoessshhh......iemands synthetische trui in de hens.
rechts om de hoek in de schutting zit ook een deur. Daar zagen we Djedi een keer vandaan komen.quote:Op maandag 2 januari 2023 19:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Best groot ruimte zat.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |