Tis persoonlijk maar snap niet dat mensen die troep kijken, Parasite half gezien en vond ik verschrikkelijk saai/dom.quote:Op donderdag 19 januari 2023 13:41 schreef UIO_AMS het volgende:
Broker(2022)7.1drama129R6Hirokazu KoreedaHirokazu KoreedaSong Kang-ho, Dong-won Gang, Bae DoonaBoxes are left out for people to anonymously drop off their unwanted babies[..]
Van de Japanse regisseur Hirokazu Koreeda (o.a. Shoplifters) een Koreaanse film met in één van de hoofdrollen Song Kang Ho (bekend van Parasite). Prachtige tragedie weer. Niet zo mooi als de eerder genoemde Shoplifters of Parasite, maar zeker wel de moeite waard. Staat nieuw in mijn Koreaanse films top 3.8
Alles gezien met die acteur, fantastisch die Deense Films.quote:Op maandag 23 januari 2023 20:26 schreef TLC het volgende:
Jagten
(met als verschrikkelijke Engelse vertaling 'The Hunt')
The Hunt(2012)8.3drama115R12Thomas VinterbergThomas Vinterberg, Tobias LindholmMads Mikkelsen, Thomas Bo Larsen, Annika WedderkoppA teacher lives a lonely life, all the while struggling over his son's custody. His life slowly gets better as he finds love and receives good news from his son, but his new luck is about to be brutally shattered by an innocent little lieEen leraar van een kleuterschool wordt ten onrechte beschuldigd van sexueel misbruik van een meisje. Ondanks dat hij niks misdaan heeft keert de plaatstelijke bevolking zich steeds meer tegen hem en wordt hij een persona non grata.
Uitstekend acteerwerk en gewoon een goede film, aanrader
7.5
Je zegt het goed: Het is persoonlijk. Ik heb een hekel aan horror/thriller/musicals/superhelden, omdat ik het veelal onrealistische pulp vind. Al zijn daar ook uitzonderingen op. Maar ik snap wel dat andere mensen dat wel leuk vinden.quote:Op maandag 23 januari 2023 21:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tis persoonlijk maar snap niet dat mensen die troep kijken, Parasite half gezien en vond ik verschrikkelijk saai/dom.
Boiling point was vooral indrukwekkend omdat de hele film bestaat uit 1 onafgebroken scène.quote:Op maandag 23 januari 2023 19:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik vond Boiling Point toch wel zo'n stomme rukfilm. Geen enkele diepgang of klasse, saai en voorspelbaar
Dat is ook zo, heb niks met musicals, superhelden, fantasy. Wat dat betreft is het wel skeer qua films die ik waardeer de laatste 2 jaar, of ik mis dingen,quote:Op maandag 23 januari 2023 23:16 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Je zegt het goed: Het is persoonlijk. Ik heb een hekel aan horror/thriller/musicals/superhelden, omdat ik het veelal onrealistische pulp vind. Al zijn daar ook uitzonderingen op. Maar ik snap wel dat andere mensen dat wel leuk vinden.
Ja technisch wel leuk gedaan, voor mij als kijker voegde het alleen echt werkelijk niets toequote:Op dinsdag 24 januari 2023 06:31 schreef Danny het volgende:
[..]
Boiling point was vooral indrukwekkend omdat de hele film bestaat uit 1 onafgebroken scène.
Op het eerste gezocht zie ik overeen,omsten met 'Goodmorning Babylonia' van de Taviani's, maar misschien laat ik me misleiden door de titel. Het speelt ook ongeveer in dezelfde tijd.quote:Op maandag 23 januari 2023 11:24 schreef UIO_AMS het volgende:
Babylon(2022)7.6comedy, drama, history189R16Damien ChazelleDamien ChazelleJ.C. Currais, Diego Calva, Jimmy OrtegaA tale of outsized ambition and outrageous excess, it traces the rise and fall of multiple characters during an era of unbridled decadence and depravity in early Hollywood[..]
Visueel spektakel. Zeker de opening. Over de tijd dat de stomme film wordt vervangen door film met geluid. Einde was wel een beetje jammer met de Hollywood-zelfverheerlijking met beelden van hoe geweldig films wel niet zijn. Maar dan heb je je wel al drie uur kunnen vermaken. Door de setting trek je natuurlijk wel een vergelijking met The Artist en die film vond ik beter.7.8
Bezoek je ook weleens een filmhuis? Zoveel moois te zienquote:Op dinsdag 24 januari 2023 15:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is ook zo, heb niks met musicals, superhelden, fantasy. Wat dat betreft is het wel skeer qua films die ik waardeer de laatste 2 jaar, of ik mis dingen,
In dit topic wel een paar goede tips gelezen
En het moet een beetje onconventioneel zijn, geen standaard actiefilm/Hollywood productie, vandaar ook dat ik steeds meer de Europese films series waardeer, harder, rauwer realistischer met meer smaak.
Neem een Gommorah.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."You can call me Susan if it makes you happy"
Voor iemand die absoluut niet van enge films houdt... te doen? Want ik wil hem eigenlijk wel zienquote:Op donderdag 26 januari 2023 10:35 schreef Mike het volgende:
M3gan(2022)6.6horror, sci_fi, sci-fi, thriller102PG-1316Gerard JohnstoneAkela Cooper, James WanAllison Williams, Violet McGraw, Ronny ChiengA robotics engineer at a toy company builds a life-like doll that begins to take on a life of its ownIk ging met de verkeerde verwachting deze film in. Een moordlustige AI-pop klonk als een leuk uitgangspunt voor een horrorfilm, maar er zit verrassend weinig horror in deze film. De kills zie je niet op het scherm en daarom was het ook PG-13 in de VS. Uiteindelijk was het meer een thriller met wat humor en daar heb ik me ook prima mee vermaakt. De pop M3gan is zelf wel doodeng en een goede waarschuwing voor de toekomst.6.5
Het ligt eraan waar je niet tegen kunt. Er zit natuurlijk wel spanning in. Maar je ziet weinig tot niks van bloed/wonden. In de VS mag je er ook gewoon als jonge tiener naartoe.quote:Op donderdag 26 januari 2023 11:11 schreef flipsen het volgende:
[..]
Voor iemand die absoluut niet van enge films houdt... te doen? Want ik wil hem eigenlijk wel zien
ik wacht op de director's cut/unrated cut. De regisseur heeft al aangegeven dat de film oorspronkelijk erg 'gory' was, maar dat de studio ervoor heeft gekozen de film te editen voor pg-13 omdat de trailer populair werd onder jongeren.quote:Op donderdag 26 januari 2023 10:35 schreef Mike het volgende:
M3gan(2022)6.6horror, sci_fi, sci-fi, thriller102PG-1316Gerard JohnstoneAkela Cooper, James WanAllison Williams, Violet McGraw, Ronny ChiengA robotics engineer at a toy company builds a life-like doll that begins to take on a life of its ownIk ging met de verkeerde verwachting deze film in. Een moordlustige AI-pop klonk als een leuk uitgangspunt voor een horrorfilm, maar er zit verrassend weinig horror in deze film. De kills zie je niet op het scherm en daarom was het ook PG-13 in de VS. Uiteindelijk was het meer een thriller met wat humor en daar heb ik me ook prima mee vermaakt. De pop M3gan is zelf wel doodeng en een goede waarschuwing voor de toekomst.6.5
quote:“No shade to Universal, love them, and I understand that once the trailer went viral, teenagers got involved and you want them to be able to see it,” Cooper said before teasing that an unrated cut could be arriving soon. She also revealed that she didn’t hold back on dropping any of the characters. Via The Los Angeles Times:
There should be an unrated version at some point. … I heard it is on the books. But yes, it was way gorier. Her body count in the script was higher than in the movie. It wasn’t a Gabriel [in ‘Malignant’]-scale massacre, but she did kill a bunch more people, including a couple of characters whom James was like, “I like what you did with those people, but I want them to live.” I was merciless, but again, that is me. My humor is extremely dark.
Als ik lees wat de oorspronkelijke bedoeling was, dan denk ik dat ik deze director's cut een stuk beter ga vinden. Bij deze versie was het ook veel te makkelijk te raden wie er dood zouden gaan omdat dat ontzettend vervelende mensen waren.quote:Op donderdag 26 januari 2023 12:46 schreef Danny het volgende:
[..]
ik wacht op de director's cut/unrated cut. De regisseur heeft al aangegeven dat de film oorspronkelijk erg 'gory' was, maar dat de studio ervoor heeft gekozen de film te editen voor pg-13 omdat de trailer populair werd onder jongeren.
[..]
ja nou ja, ik ken M3GAN dus (nog) niet. Kan zijn dat ik 'm alsnog kijk omdat ik me verveel, maar dan moet ik 'm met de unrated/director's cut dus nog een keer kijken...quote:Op donderdag 26 januari 2023 13:05 schreef Mike het volgende:
[..]
Als ik lees wat de oorspronkelijke bedoeling was, dan denk ik dat ik deze director's cut een stuk beter ga vinden. Bij deze versie was het ook veel te makkelijk te raden wie er dood zouden gaan omdat dat ontzettend vervelende mensen waren.
Ik vond hem inderdaad nogal braafjes en voorspelbaar.quote:Op donderdag 26 januari 2023 13:05 schreef Mike het volgende:
[..]
Als ik lees wat de oorspronkelijke bedoeling was, dan denk ik dat ik deze director's cut een stuk beter ga vinden. Bij deze versie was het ook veel te makkelijk te raden wie er dood zouden gaan omdat dat ontzettend vervelende mensen waren.
Ja. Er zitten maar een paar jumpscares in. 3, ofzo.quote:Op donderdag 26 januari 2023 11:11 schreef flipsen het volgende:
[..]
Voor iemand die absoluut niet van enge films houdt... te doen? Want ik wil hem eigenlijk wel zien
Nonono zet Frans accent op mr. badguyquote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:12 schreef TLC het volgende:
Muppets Most Wanted(2014)6.4adventure, comedy, crime, family, musical, mystery107PG6James BobinJames Bobin, Nicholas Stoller, Jim HensonRicky Gervais, Ty Burrell, Tina FeyWhile on a grand world tour, The Muppets find themselves wrapped into an European jewel-heist caper headed by a Kermit the Frog look-alike and his dastardly sidekickDe Muppets samen met Ricky Gervais !! alleen dat al zou genoeg moeten zijn om deze film te bekijken![]()
Ty Burrell speelt een fantastische rol als Interpol agent en Tina Fey als schattige bewaakster in een Russische goelag. Verder met oa. Lady Gaga, Celine Dion, Hugh Bonneville, Selma Hayek, Ray Liotta en Danny Trejo.Een zeer geslaagde Muppets film !
7.8
Er zit helemaal geen gore in en ook amper schrikmomenten, het thema rogue AI/enge pop is ook niet bijster origineel, had er persoonlijk meer van verwacht (maar goed, het helpt waarschijnlijk ook niet mee dat ik even ervoor Terrifier 2 heb gezienquote:Op donderdag 26 januari 2023 11:11 schreef flipsen het volgende:
[..]
Daarmee vergeleken vallen de meeste films in de categorie 'mak'quote:Op vrijdag 27 januari 2023 00:44 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
Er zit helemaal geen gore in en ook amper schrikmomenten, het thema rogue AI/enge pop is ook niet bijster origineel, had er persoonlijk meer van verwacht (maar goed, het helpt waarschijnlijk ook niet mee dat ik even ervoor Terrifier 2 heb gezien)
je weet dat autisme een spectrum is? Niet elke autist zit heen en weer schuddend mantra's in zichzelf te mompelen. Bij lange na niet zelfs.quote:Op zondag 29 januari 2023 10:18 schreef Terreros85 het volgende:
I Used to Be Famous(2022)6.6comedy, drama, music104TV-149Eddie SternbergEddie Sternberg, Zak KleinEd Skrein, Eleanor Matsuura, Leo LongFollows Vince, a desperate former popstar who dreams of making a comeback. An impromptu jam session with autistic young drummer Stevie sparks an unexpected friendship between the two misunderstood musiciansVerhaaltje is aardig, maar de autistische jongen is compleet ongeloofwaardig. Als ze autistisch vervangen door extreem verlegen dan zou het beter de lading dekken.5
ik weet er wel iets van. Autisten kunnen bijvoorbeeld niet goed tegen harde geluiden. Dan is optreden in een kroeg niet heel geloofwaardig.quote:Op zondag 29 januari 2023 10:28 schreef Danny het volgende:
[..]
je weet dat autisme een spectrum is? Niet elke autist zit heen en weer schuddend mantra's in zichzelf te mompelen. Bij lange na niet zelfs.
Er zijn autisten die daar minder last van hebben.quote:Op zondag 29 januari 2023 10:32 schreef Terreros85 het volgende:
ik weet er wel iets van. Autisten kunnen bijvoorbeeld niet goed tegen harde geluiden.
Hoe geloofwaardig is dit dan?quote:Dan is optreden in een kroeg niet heel geloofwaardig.
nee, ik heb hem nog niet gezien, maar als het echt ongeloofwaardig is hoeft dat ook niet. Vandaar dat ik graag wilde weten wat er onrealistisch aan wasquote:Heb jij de film gezien? Vond jij het wel geloofwaardig?
Vooral ook banshees of inisherin kijken dan!!!!quote:Op vrijdag 13 januari 2023 11:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Collin Farrell is zo geniaal in die film
Hear, hearquote:Op zondag 29 januari 2023 10:43 schreef Bosbeetle het volgende:
The Banshees of Inisherin(2022)8comedy, drama114R16Martin McDonaghMartin McDonaghColin Farrell, Brendan Gleeson, Kerry CondonTwo lifelong friends find themselves at an impasse when one abruptly ends their relationship, with alarming consequences for both of themWat een heerlijke film is dit, helemaal mijn genre en/of type humor. Een film over twee vrienden die van de een op andere dag eenzijdig besluiten geen vrienden meer te zijn. Wat volgt is een even hilarisch als tragisch als absurd verhaal. Wat als je even verder kijkt ook nog eens een mooie analogie is voor oorlog en de nutteloosheid en absurdheid ervan. Maar zie je geen diepe film voor je, het is een hilarische film waarbij ik veel en vaak hardop gelachen heb. Voor mensen die van films houden als in Bruges (die ook dezelfde makers en acteurs heeft) of the guard.
Ook voor mensen die van Ierland en met name het platte land houden
Dikke dikke aanrader!
Eens. Goed acteerwerk, origineel verhaal, mooie muziek.quote:Op zondag 29 januari 2023 10:43 schreef Bosbeetle het volgende:
The Banshees of Inisherin(2022)8comedy, drama114R16Martin McDonaghMartin McDonaghColin Farrell, Brendan Gleeson, Kerry CondonTwo lifelong friends find themselves at an impasse when one abruptly ends their relationship, with alarming consequences for both of themWat een heerlijke film is dit, helemaal mijn genre en/of type humor. Een film over twee vrienden die van de een op andere dag eenzijdig besluiten geen vrienden meer te zijn. Wat volgt is een even hilarisch als tragisch als absurd verhaal. Wat als je even verder kijkt ook nog eens een mooie analogie is voor oorlog en de nutteloosheid en absurdheid ervan. Maar zie je geen diepe film voor je, het is een hilarische film waarbij ik veel en vaak hardop gelachen heb. Voor mensen die van films houden als in Bruges (die ook dezelfde makers en acteurs heeft) of the guard.
Ook voor mensen die van Ierland en met name het platte land houden
Dikke dikke aanrader!
Ik ben autistisch en kan prima tegen harde geluiden.quote:Op zondag 29 januari 2023 10:32 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
ik weet er wel iets van. Autisten kunnen bijvoorbeeld niet goed tegen harde geluiden. Dan is optreden in een kroeg niet heel geloofwaardig.
ja, die kende ik al. Geniaal gedaanquote:Op dinsdag 31 januari 2023 16:08 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Ik ben autistisch en kan prima tegen harde geluiden.
Verders; ik weet niet of dit de juiste plek is om dit te posten, maar ik heb toenet deze shortfilm op youtube gezien en vond m de moeite waard. Ach, slechts 5 minuutjes.![]()
Echt, wat een zielloze film was dit zeg.quote:Op zondag 29 januari 2023 14:29 schreef Danny het volgende:
Operation Fortune: Ruse de guerre(2023)6.7action, comedy, thriller1141h 54min12Guy RitchieIvan Atkinson, Marn Davies, Guy RitchieJason Statham, Aubrey Plaza, Cary ElwesSpecial agent Orson Fortune and his team of operatives recruit one of Hollywood's biggest movie stars to help them on an undercover mission when the sale of a deadly new weapons technology threatens to disrupt the world orderMisschien niet Guy Ritchie's beste film, maar zeker zeer vermakelijk. Een onbekend item dat miljarden waard is op de zwarte markt wordt gestolen en het is aan Cary Elwes om het op te lossen. En dat doet hij door Jason Statham in te zetten, samen met Aubrey Plaza. That's it in a nutshell. De film zit echter bomvol humor en actie, zoals we van Guy Ritchie inmiddels gewend zijn, en hoewel het verhaal an sich flinterdun is gebeurt er voldoende om vermakelijk te zijn. Ik kan 'm iig aanraden voor een druilerige middag of avondje uit7.5
smaken verschillenquote:Op dinsdag 31 januari 2023 17:58 schreef YStec het volgende:
[..]
Echt, wat een zielloze film was dit zeg.
Snap echt niet dat je Plane lager scoort.
Vanavond gezien en heb me ook goed vermaakt. Ik moet er nog even over nadenken wat ik er precies van vind, want het was wel heel veel van alles.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:47 schreef Danny het volgende:
Babylon(2022)7.6comedy, drama, history189R16Damien ChazelleDamien ChazelleJ.C. Currais, Diego Calva, Jimmy OrtegaA tale of outsized ambition and outrageous excess, it traces the rise and fall of multiple characters during an era of unbridled decadence and depravity in early HollywoodNet gezien en wat een brok energie is deze film, van begin tot eind. Snelle, flitsende montage en drukke muziek vrijwel de hele drie uur die deze film duurt. Het vertelt het verhaal van hollywood in de 20's, zo ongeveer tijdens de opmars van de gesproken film, maar op absurdistische en vaak over-the-top wijze. Dat levert bizarre taferelen op, maar ook visueel spektakel. Sterk acteerwerk van alle betrokkenen overigens in een film die misschien net iets teveel Baz Luhrmann probeert te zijn. Maar ik heb ervan genoten van begin tot eind. Dikke 8 en extra punten - hier en daar letterlijk - voor Margot Robbie8
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De liefde voor film spat van het scherm en elke ode aan film is voor mij al een bezoek aan de bioscoop waard.In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
quote:Op woensdag 1 februari 2023 00:09 schreef Mike het volgende:
[..]
Vanavond gezien en heb me ook goed vermaakt. Ik moet er nog even over nadenken wat ik er precies van vind, want het was wel heel veel van alles.Dan kun je als regisseur uit de bocht vliegen en
Damien Chazelle is behoorlijk uit de bocht gevlogen met deze flickSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De liefde voor film spat van het scherm en elke ode aan film is voor mij al een bezoek aan de bioscoop waard.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
Niks mis met een romkommetjequote:Op vrijdag 3 februari 2023 10:08 schreef Danny het volgende:
Mrs. Harris Goes to Paris(2022)7.1comedy, drama115PGALAnthony FabianPaul Gallico, Carroll Cartwright, Anthony FabianLesley Manville, Isabelle Huppert, Lambert WilsonA widowed cleaning lady in 1950s London falls madly in love with a couture Dior dress, and decides that she must have one of her ownMrs Harris is een arme, wat oudere vrouw die haar brood verdient als huishoudster bij diverse mensen. Haar droom is echter het bezitten van een dure jurk van Christian Dior. Ze spaart om naar Frankrijk te kunnen gaan en haar droom te volgen.
Zoetsappige feelgood film die toch best vermakelijk blijkt, al is het maar om de aanstekelijke vrolijkheid van Mrs Harris. Heel geloofwaardig is de film niet, maar voor een druilerige, winderige middag was het prima te doen in de 50+ voorstelling (ja, hij draaide nergens anders en hej, gratis koffie en een forse koek dus ik klaag niet).6.5
Sry?quote:Op donderdag 2 februari 2023 12:19 schreef Sjemmert het volgende:
Goede sci-fi over een homo astronaut die tijd nodig heeft om uit de kast te komen
ja, maar ik heb liever GEEN pauze en een zaal met wat jongere mensen die WEL hun telefoon op stil zetten en die niet luidruchtig door de film heen pratenquote:Op vrijdag 3 februari 2023 11:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Niks mis met een romkommetje
En je bent toch ook 50+?
Ja ok, dat is wel herkenbaar van arthouse films jaquote:Op vrijdag 3 februari 2023 14:00 schreef Danny het volgende:
[..]
ja, maar ik heb liever GEEN pauze en een zaal met wat jongere mensen die WEL hun telefoon op stil zetten en die niet luidruchtig door de film heen praten
Fixed it for yaquote:Op vrijdag 3 februari 2023 14:04 schreef Belugastroop het volgende:
Wat is Natalie Portman toch mooi.
Kerel, wat kijk jij veel films. Ik waardeer de reviews geeft inspiratie voor nieuwe kijklijstenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 15:06 schreef Danny het volgende:
Knock at the Cabin(2023)6.3horror, mystery, thriller100R16M. Night ShyamalanM. Night Shyamalan, Steve Desmond, Michael ShermanDave Bautista, Jonathan Groff, Ben AldridgeWhile vacationing, a girl and her parents are taken hostage by armed strangers who demand that the family make a choice to avert the apocalypseM. Night Shyamalan is een beetje hit or miss. Sommige van zijn films zijn geweldig, sommigen zijn belabberd. In dit geval las ik in de reviews dat de meesten de film niet zo waardeerden, maar eigenwijs als ik ben ga ik er dan toch heen.
En ik moet zeggen dat ik hem een stuk beter vond dan de recensies zouden doen geloven.
De film vertelt het verhaal over een gezin dat in een cabin in het bos vakantie viert. Dan komen er vier personen op de deur kloppen met het vriendelijke verzoek of ze kunnen worden binnen gelaten om eens te praten, 'anders moeten we op een andere manier binnen komen'.
En dan begint het bizarre verhaal pas echt.
Not your typical home-invasion, maar een bij vlagen spannend verhaal dat diverse thema's weet aan te kaarten zonder prekerig te worden.
Had er meer in gezeten? Ja, vast wel, maar ik heb me verbaast en vermaakt met de film en de bizarre manier waarop de 4 hun doel proberen te bereiken.
Ik geef 'm gewoon een acht, fuck wat anderen ervan vinden8
valt wel mee toch? Pathe is van mijn huis vandaan 5 minuten rijden. Inclusief lopen van de garage naar de zaal moet ik als een film om 12:00 begint om 11:45 van huis. rond 14:15/14:30 ben ik dan weer thuis.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 15:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kerel, wat kijk jij veel films. Ik waardeer de reviews geeft inspiratie voor nieuwe kijklijsten
Maar waar haal je de tijd vandaan joh
Chris Stuckmann op YouTube vond hem ook helemaal goed, en ik ben het vaak met hem eens, dus deze ga ik ook doenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 15:06 schreef Danny het volgende:
Knock at the Cabin(2023)6.3horror, mystery, thriller100R16M. Night ShyamalanM. Night Shyamalan, Steve Desmond, Michael ShermanDave Bautista, Jonathan Groff, Ben AldridgeWhile vacationing, a girl and her parents are taken hostage by armed strangers who demand that the family make a choice to avert the apocalypseM. Night Shyamalan is een beetje hit or miss. Sommige van zijn films zijn geweldig, sommigen zijn belabberd. In dit geval las ik in de reviews dat de meesten de film niet zo waardeerden, maar eigenwijs als ik ben ga ik er dan toch heen.
En ik moet zeggen dat ik hem een stuk beter vond dan de recensies zouden doen geloven.
De film vertelt het verhaal over een gezin dat in een cabin in het bos vakantie viert. Dan komen er vier personen op de deur kloppen met het vriendelijke verzoek of ze kunnen worden binnen gelaten om eens te praten, 'anders moeten we op een andere manier binnen komen'.
En dan begint het bizarre verhaal pas echt.
Not your typical home-invasion, maar een bij vlagen spannend verhaal dat diverse thema's weet aan te kaarten zonder prekerig te worden.
Had er meer in gezeten? Ja, vast wel, maar ik heb me verbaast en vermaakt met de film en de bizarre manier waarop de 4 hun doel proberen te bereiken.
Ik geef 'm gewoon een acht, fuck wat anderen ervan vinden8
Ik was het ook vaak met hem eens, maar helaar reviewt hij sinds hij begonnen is met zijn eigen film alleen nog maar films die hij goed vindt. Logisch, want het zijn nu zijn collega's en qua networking is het niet handig filmmakers en films af te fikken, dus eigenlijk kijk ik zijn reviews nog maar zelden. Geen idee namelijk of het zijn echte mening isquote:Op zondag 5 februari 2023 13:58 schreef V. het volgende:
[..]
Chris Stuckmann op YouTube vond hem ook helemaal goed, en ik ben het vaak met hem eens, dus deze ga ik ook doen
Snap ik, maar ik vertrouw hem wel over zijn positieve reviews. Hij lijkt mij geen sell-out.quote:Op zondag 5 februari 2023 14:24 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik was het ook vaak met hem eens, maar helaar reviewt hij sinds hij begonnen is met zijn eigen film alleen nog maar films die hij goed vindt. Logisch, want het zijn nu zijn collega's en qua networking is het niet handig filmmakers en films af te fikken, dus eigenlijk kijk ik zijn reviews nog maar zelden. Geen idee namelijk of het zijn echte mening isVoorheen sloeg ik er geen een over trouwens.
true. Ik denk ook dat hij gewoon films die hij niet leuk vindt niet meer reviewt. Alsnog jammer wmb maar minder kwalijk dat positief doen over iets dat baggerslecht is.quote:Op zondag 5 februari 2023 14:30 schreef V. het volgende:
[..]
Snap ik, maar ik vertrouw hem wel over zijn positieve reviews. Hij lijkt mij geen sell-out.
En hij doet er ook minder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |