Jeetje ik zit allemaal te moeilijk te denkenquote:
Kom maar door danquote:Op maandag 2 januari 2023 10:51 schreef tja77 het volgende:
Ik kan geen plaatjes plaatsen maar weet hem wel…
Price ligt eruit.quote:Op maandag 2 januari 2023 09:59 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Waarom moet ik juichen voor een arrogante kwal
Ik vind het idioot om voor iemand te juichen omdat hij toevallig binnen dezelfde landsgrenzen woont. Had hij 5 KM over de grens in België gewoond dan had jij er een teringhekel aan gehad. Dat is pas stakkerig.quote:Op maandag 2 januari 2023 09:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Beetje stakkerig vind ik dat eigenlijk altijd, dat "kijk mij eens tegen klompvoet / downie / etc juichen".
Dat vind jij dan weer hequote:Op maandag 2 januari 2023 11:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik vind het idioot om voor iemand te juichen omdat hij toevallig binnen dezelfde landsgrenzen woont. Had hij 5 KM over de grens in België gewoond dan had jij er een teringhekel aan gehad. Dat is pas stakkerig.
Is het weer de schuld van de hele wereld ja?quote:
Michael Unterbuchnerquote:Op maandag 2 januari 2023 11:33 schreef Doevelaer het volgende:
Here goes nothing
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] - D
halve finalequote:Op maandag 2 januari 2023 11:46 schreef Anneloos het volgende:
Gaat nog spannend worden, maar even…
Maak hem af:
Een nederlander, een belg, een duitser en een engelsman zitten in de finale…
quote:Op maandag 2 januari 2023 12:01 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie Peter Cornielje is, dus het zal Gabriel Clemens wel zijn
quote:Op maandag 2 januari 2023 12:10 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Blijft wel fascinerend hoe zo'n man zo'n vrouw kan regelen.
Ruim 8 miljoen pond aan prijzengeld doet veelquote:Op maandag 2 januari 2023 12:10 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Blijft wel fascinerend hoe zo'n man zo'n vrouw kan regelen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Showbizzaidsquote:Op maandag 2 januari 2023 12:12 schreef Szura het volgende:
Pietje knakker in het topic en meteen loopt alles vast
Dat had ik eerst ookquote:
Mijn virusscanner ging af bij je bovenste plaatje.quote:Op maandag 2 januari 2023 12:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan ik niet helpen, ik haal ze ook maar van googlequote:Op maandag 2 januari 2023 13:22 schreef Coco het volgende:
[..]
Mijn virusscanner ging af bij je bovenste plaatje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |