Price heb spierballen, kan er nog wel een rugby tackle uitgooienquote:Op zondag 1 januari 2023 18:52 schreef Mani89 het volgende:
Clemens heeft ook geen plan B, wel Zyklon B. Price is gewaarschuwd.

Oeh ja! Ik heb nog wel een blokje Bio Berghüttenkäse van de Lajdol in mofrikaquote:Op zondag 1 januari 2023 20:18 schreef Perox het volgende:
[..]
Oh ik heb ook nog kaasjes!! Effe halen met een toosje

Karmeliet is de beste kruidige tripel, Westmalle is de beste ‘klassieke’ tripel, afhankelijk van je voorkeur kan je daar bij blijven. De rest is daardoor vrijwel altijd overbodig. Er zijn genoeg behoorlijk lekkere tripels maar geen enkele blinkt op een speciale manier uit en aangezien Karmeliet en Westmalle allebei maar 2 euro zijn bij je lokale buurtsuper geen reden om ze te drinken.quote:Op zondag 1 januari 2023 20:16 schreef Perox het volgende:
[..]
Er zijn wel veel matige tripels, maar het beperkt zich natuurlijk niet tot Karmeliet en Westmalle. Die zijn trouwens wel lekker, dat dan wel!

Ja maar ik heb nou die andere in huisquote:Op zondag 1 januari 2023 20:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Karmeliet is de beste kruidige tripel, Westmalle is de beste ‘klassieke’ tripel, afhankelijk van je voorkeur kan je daar bij blijven. De rest is daardoor vrijwel altijd overbodig. Er zijn genoeg behoorlijk lekkere tripels maar geen enkele blinkt op een speciale manier uit en aangezien Karmeliet en Westmalle allebei maar 2 euro zijn bij je lokale buurtsuper geen reden om ze te drinken.

@fetXquote:Op zondag 1 januari 2023 20:23 schreef Schakeltopia het volgende:
ik wil graag even de user met het #viesdik bordje in het publiek bedanken. wat een mooie actie is dat

Die 80 die hij doodgooide is daar toch juist een voorbeeld van. Net als toen hij met 60 over voor de 10 ging.quote:Op zondag 1 januari 2023 19:53 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Hij gooide bagger, dat lijkt me duidelijk. Maar tot een paar jaar geleden verloor hij eigenlijk alle wedstrijden die hij bagger begon omdat hij zichzelf dan op ging vreten. Dat heeft hij toch wel een klein beetje afgeleerd. Niet geheel, uiteraard, en hij werd ook geholpen door het droevige finishen van Bunting, maar een paar jaar geleden had hij deze wedstrijd echt wel verloren.
Ik gun die gast wel een WK. Als het loopt is het zo'n heerlijke speler om naar te kijken.

Smith is mentaal geen topper idd. Daar doet die majorwinst niks aan afquote:Op zondag 1 januari 2023 20:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die 80 die hij doodgooide is daar toch juist een voorbeeld van. Net als toen hij met 60 over voor de 10 ging.
Het is echt dat Bunting het niet afstrafte, want hij was rijp voor de sloop.

Beste seizoenstartgenotquote:Op zondag 1 januari 2023 16:52 schreef Szura het volgende:
Ach het altijd sjokende Tottenham @:deebee

Zo, nu wel weer genoeg van genoten. Doe maar weer Koert, die klinkt tenminste wat normaler en komt ook over als iemand die darts gewoon leuk vindt.quote:Op zondag 1 januari 2023 20:30 schreef Ronzz het volgende:
20 seconden dan weer genieten van oons Anne-Marie.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |