Vanmiddag was het nogal metaal labiel, laten we eerlijk zijn.quote:Op zondag 1 januari 2023 19:38 schreef Machielovic het volgende:
[..]
Doet hij in mijn ogen al het hele toernooi zo, het lijkt iets minder elke leg een negendarter te moeten zijn voor hij tevreden is. Minder overdreven hoge verwachtingen maar er wel staan als het echt moet.
Deed me denken aan Sherrock tegen Evans, normaliter moet Bunting die 3e set gewoon 3-0 winnen en 2-1 voorkomen, bijvoorbeeld.quote:Op zondag 1 januari 2023 19:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De dubbels op alle belangrijke momenten waren echt verschrikkelijk slecht bij Bunting vandaag.
Voor zijn doen vond ik het nogal meevallen.quote:Op zondag 1 januari 2023 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vanmiddag was het nogal metaal labiel, laten we eerlijk zijn.
Weet ik niet. Hij gooide geen pepernoot, en die 80 die hij doodgooide sloeg nergens op, maar hij heeft de wedstrijd wel tot het einde gespeeld. Daarom won ie ook.quote:Op zondag 1 januari 2023 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vanmiddag was het nogal metaal labiel, laten we eerlijk zijn.
Ja en als je wint heb je gelijk natuurlijk. Eigenlijk was het gewoon een flopshow. Met je 1 - 3 - D18 finishquote:Op zondag 1 januari 2023 19:47 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Weet ik niet. Hij gooide geen pepernoot, en die 80 die hij doodgooide sloeg nergens op, maar hij heeft de wedstrijd wel tot het einde gespeeld. Daarom won ie ook.
Hij gooide bagger, dat lijkt me duidelijk. Maar tot een paar jaar geleden verloor hij eigenlijk alle wedstrijden die hij bagger begon omdat hij zichzelf dan op ging vreten. Dat heeft hij toch wel een klein beetje afgeleerd. Niet geheel, uiteraard, en hij werd ook geholpen door het droevige finishen van Bunting, maar een paar jaar geleden had hij deze wedstrijd echt wel verloren.quote:Op zondag 1 januari 2023 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja en als je wint heb je gelijk natuurlijk. Eigenlijk was het gewoon een flopshow. Met je 1 - 3 - D18 finish
Echt een Godstalent!quote:Op zondag 1 januari 2023 19:53 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Hij gooide bagger, dat lijkt me duidelijk. Maar tot een paar jaar geleden verloor hij eigenlijk alle wedstrijden die hij bagger begon omdat hij zichzelf dan op ging vreten. Dat heeft hij toch wel een klein beetje afgeleerd. Niet geheel, uiteraard, en hij werd ook geholpen door het droevige finishen van Bunting, maar een paar jaar geleden had hij deze wedstrijd echt wel verloren.
Ik gun die gast wel een WK. Als het loopt is het zo'n heerlijke speler om naar te kijken.
Sjerrie die altijd pijltjes meeneemt naar de studio. En dan ook met de fantastische analyse komen 'kijk, de pijlen van Bunting zijn erg licht' en het dan daarbij houdenquote:Op zondag 1 januari 2023 18:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Sjerry en Zjak hebben dezelfde afwijking : Doen alsof het wetenschap is met tactieken , plannen en het hele klote feest eromheen.
Potverdomme een half uur te vroeg op gestaan zie ik.quote:
In een Belgendagblad al mogen lezen dat die stumper obsessief daarmee bezig isquote:Op zondag 1 januari 2023 20:10 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Sjerrie die altijd pijltjes meeneemt naar de studio. En dan ook met de fantastische analyse komen 'kijk, de pijlen van Bunting zijn erg licht' en het dan daarbij houden
Die Boezem Tripel kan je door het aanrecht spoelen, alle tripels die niet Karmeliet of Westmalle zijn zijn eigenlijk sowieso bocht. Skuumkoppe is een van de weinige weizens die goed past in het winterseizoen maar toch Paulaner gestemd, want de walgelijk dikke Duitser die we zo gaan aanmoedigen drinkt ze ook graag.quote:
Diepgravende analyses uit de DRT studioquote:Op zondag 1 januari 2023 20:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die Boezem Tripel kan je door het aanrecht spoelen, alle tripels die niet Karmeliet of Westmalle zijn zijn eigenlijk sowieso bocht. Skuumkoppe is een van de weinige weizens die goed past in het winterseizoen maar toch Paulaner gestemd, want de walgelijk dikke Duitser die we zo gaan aanmoedigen drinkt ze ook graag.
Er zijn wel veel matige tripels, maar het beperkt zich natuurlijk niet tot Karmeliet en Westmalle. Die zijn trouwens wel lekker, dat dan wel!quote:Op zondag 1 januari 2023 20:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die Boezem Tripel kan je door het aanrecht spoelen, alle tripels die niet Karmeliet of Westmalle zijn zijn eigenlijk sowieso bocht. Skuumkoppe is een van de weinige weizens die goed past in het winterseizoen maar toch Paulaner gestemd, want de walgelijk dikke Duitser die we zo gaan aanmoedigen drinkt ze ook graag.
Oh ik heb ook nog kaasjes!! Effe halen met een toosjequote:Op zondag 1 januari 2023 20:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Spaans biertje en een plankje met kaas en gedroogd vlees klaarzetten voor bij het darten. Zestien graden in de bergen met mooi uitzicht. Dit is puur genot
Pics van je uitzicht gaernequote:Op zondag 1 januari 2023 20:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Spaans biertje en een plankje met kaas en gedroogd vlees klaarzetten voor bij het darten. Zestien graden in de bergen met mooi uitzicht. Dit is puur genot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |