Nee er is mijn studentenkop bij die bakker haarfijn uitgelegd dat het euse is en niets andersquote:Op zondag 1 januari 2023 11:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dan kom ik met een nieuwe variant, “oo” net als in het Rotterdamse Charlois
Ik kan er met de beste wil van de wereld geen eu van maken namelijk
Wij vonden Ons Buiten erg leuk.quote:Op zondag 1 januari 2023 14:39 schreef TolstoiFan het volgende:
Iemand nog tips voor een vakantie in Zeeland in de zomerperiode? Bij voorkeur zo dicht mogelijk bij het strand.
Of tips voor Texel of Terschelling?
We moeten wel echt wennen aan eerder vakanties plannen, want normaal doen we altijd last minute buiten de schoolvakanties en nu zitten we voor het eerst echt aan de schoolvakanties vast.
Cadzand Badquote:Op zondag 1 januari 2023 14:39 schreef TolstoiFan het volgende:
Iemand nog tips voor een vakantie in Zeeland in de zomerperiode? Bij voorkeur zo dicht mogelijk bij het strand.
We moeten wel echt wennen aan eerder vakanties plannen, want normaal doen we altijd last minute buiten de schoolvakanties en nu zitten we voor het eerst echt aan de schoolvakanties vast.
Bij de bakker zullen ze het wel wetenquote:Op zondag 1 januari 2023 12:33 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nee er is mijn studentenkop bij die bakker haarfijn uitgelegd dat het euse is en niets anders![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Of die patat verkeerd uitsprekenquote:Op zondag 1 januari 2023 17:16 schreef amaranta het volgende:
Er zijn dus ook super veel mensen die friet verkeerd uitspreken. Klinkt een beetje als pahtatt.
Ik denk dat je beter in de tuin mollen kan gaan vangenquote:Op zondag 1 januari 2023 13:03 schreef Mushanga71 het volgende:
Zag een rare groene bobbel in het gras, ga ik kijken, een moshoopKijk ik verder en uiteraard ook nog 2 molshopen náást de mollenverjager
Batterijen leeg. Gaan 4 van die joekels in en had er nog 1 dus die maar tussen 3 lege gedaan en nou doet ie het weer. Wel nieuwe batterijen besteld.
Wij gaan fietsen. Pokémon vangen
Ging dat maar net zo makkelijk als Pokémon vangenquote:Op zondag 1 januari 2023 17:18 schreef Nijna het volgende:
[..]
Ik denk dat je beter in de tuin mollen kan gaan vangen
Die had ik in het vorige topic al aangehaaldquote:
Oh, niet goed genoeg teruggelezen....quote:Op zondag 1 januari 2023 18:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die had ik in het vorige topic al aangehaaldIk neem aan dat Amaranta daarom met deze opsom begon
Lekker trouwens die lijstjes, ik hou nu ook alles per maand bij! Maar nu te gaar, morgen weer een dag
Wij hebben meteen een beetje wat qua meubels en accessoires veranderd, maar ben nog niet tevreden.quote:Op zondag 1 januari 2023 19:45 schreef SQ het volgende:
Boom wegen nog 2 emmers naalden er achteraan
Morgen ook maar weer gezond gaan doen
Ik wil ook zo graag, maar F wil hem tot 6 laten staan.quote:Op zondag 1 januari 2023 19:45 schreef SQ het volgende:
Boom wegen nog 2 emmers naalden er achteraan
Morgen ook maar weer gezond gaan doen
Geen probleemquote:Op zondag 1 januari 2023 19:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, niet goed genoeg teruggelezen....
Nouja, alleen bellen is niet zo’n probleem toch? Dan kunnen zij je vertellen wat verder wijsheid is.quote:Op zondag 1 januari 2023 19:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Geen probleem
Vraagje: mijn man zijn schouder schoot net (bijna) uit de kom maar hij kon het nog op tijd terug ploppen. Wat is nu wijsheid? Het is ook weer zoiets om op 1 januari de HAP te bellenHet doet niet mega pijn maar is wel erg gevoelig.
Ik ben erg fan van de landal op texel, heel fijne bedden en frisse huisjes. Ons buiten vonden wij vroeger leuk, maar is nu helemaal veranderd en voor onze dreumes is er eigenlijk amper nog iets.quote:Op zondag 1 januari 2023 14:39 schreef TolstoiFan het volgende:
Aargh.. das klotequote:Op zondag 1 januari 2023 20:10 schreef Aure het volgende:
Ughhh, kom net thuis, hebben ze de regentent van de bakfiets gejaten we hadden hem nog wel vast gezet met een slot
gedoeeeee.
Bellen kan altijd. Kan ook zijn dat ze pijnstilling en morgen de eigen huisarts adviseren. Zij hebben de wijsheidquote:Op zondag 1 januari 2023 19:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Geen probleem
Vraagje: mijn man zijn schouder schoot net (bijna) uit de kom maar hij kon het nog op tijd terug ploppen. Wat is nu wijsheid? Het is ook weer zoiets om op 1 januari de HAP te bellenHet doet niet mega pijn maar is wel erg gevoelig.
Oh echt? Ze gingen wel al meer naar nou ja, wat geitenwollen imago zeg maar. Hebben ze dat doorgezet?quote:Op zondag 1 januari 2023 20:14 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik ben erg fan van de landal op texel, heel fijne bedden en frisse huisjes. Ons buiten vonden wij vroeger leuk, maar is nu helemaal veranderd en voor onze dreumes is er eigenlijk amper nog iets.
Check de website, die zegt genoeg. Er is bijvoorbeeld geen peuterbad meer en het dreumesveld is weg en...quote:Op zondag 1 januari 2023 20:34 schreef exode het volgende:
[..]
Oh echt? Ze gingen wel al meer naar nou ja, wat geitenwollen imago zeg maar. Hebben ze dat doorgezet?
Het was er zo leuk.
Dan heb je niet naar duur genoeg PVC gekekenquote:Op zondag 1 januari 2023 20:24 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Bellen kan altijd. Kan ook zijn dat ze pijnstilling en morgen de eigen huisarts adviseren. Zij hebben de wijsheid
Hier is de kerstboom weg. Nu alleen nog 2 appelbeignets en wat bubbels.
Gisteren ook nog even gekeken naar een nieuwe vloer. Eind februari komt de vloerverwarming. Nu een mooie houtvloer gezien. 10mm multiplex en 4mm echt hout. Maar de prijs incluis alles is bijna het dubbele van pvc![]()
Even goed over nadenken.
Wij hebben beneden dus pvc en boven laminaat. Ons is verteld dat vloerverwarming met laminaat prima samengaat maar ik twijfel daar wel aan, boven is het stukken kouder. Nu ik dit lees vraag ik me af of het inderdaad geen verschil maakt. Weet jij daar meer van?quote:Op zondag 1 januari 2023 20:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan heb je niet naar duur genoeg PVC gekeken![]()
![]()
Bij ons maakte het qua prijs niet uit of we parket of PVC namen, in hetzelfde patroon, maar dat was vooral omdat een PVC met patroon (en een uitzonderlijk dikke toplaag) heel lastig te krijgen is.
Qua warmteweerstand was het een wereld van verschil, daarom hebben we helaas geen parket gekozen.
Overigens was ik denk ik ook nooit voor zulk duur PVC gegaan als ik al niet de prijs voor parket in mijn hoofd had, en dat scheelde vrij weinig.
Dat was 70¤ per M2 voor pvc vs 140 voor hout. Alleen bij pvc staat er iets meer geld op voor het egaliseren.quote:Op zondag 1 januari 2023 20:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan heb je niet naar duur genoeg PVC gekeken![]()
![]()
Bij ons maakte het qua prijs niet uit of we parket of PVC namen, in hetzelfde patroon, maar dat was vooral omdat een PVC met patroon (en een uitzonderlijk dikke toplaag) heel lastig te krijgen is.
Qua warmteweerstand was het een wereld van verschil, daarom hebben we helaas geen parket gekozen.
Overigens was ik denk ik ook nooit voor zulk duur PVC gegaan als ik al niet de prijs voor parket in mijn hoofd had, en dat scheelde vrij weinig.
Neeeee, ach wat zonde.quote:Op zondag 1 januari 2023 20:45 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Check de website, die zegt genoeg. Er is bijvoorbeeld geen peuterbad meer en het dreumesveld is weg en...
Wij hebben boven bewust marmoleum laten leggen, want vloerverwarming.quote:Op zondag 1 januari 2023 20:57 schreef MaJo het volgende:
Manlief heeft besloten toch tot morgen te wachten. Hij zit nu rustig op de bank een filmpje te kijken.
[..]
Wij hebben beneden dus pvc en boven laminaat. Ons is verteld dat vloerverwarming met laminaat prima samengaat maar ik twijfel daar wel aan, boven is het stukken kouder. Nu ik dit lees vraag ik me af of het inderdaad geen verschil maakt. Weet jij daar meer van?
Bedoel je bedoening?quote:Op zondag 1 januari 2023 21:11 schreef exode het volgende:
[..]
Meteen naar de website natuurlijk, toen dacht ik dat ik verkeerd zat, maar het is echt.
Wat een beige bedoeling is dat geworden (letterlijk zo te zien).
Ik heb ook zo'n goede boom, dus ik ga weer een poging doen om hem in de tuin te plaatsen. Tot nog toe maar 1x gelukt en die boom werd toen zo hoog dat de buurvrouw ons na een paar jaar verzocht hem weg te halen. We hadden hem pal tegen de erfgrens geplant, wat ook niet zo slim was. Maar vind het nog steeds zo jammer dat hij weg moest. Dus sindsdien vaak opnieuw geprobeerd op een andere plek, maar zonder succes.quote:Op zondag 1 januari 2023 21:43 schreef trui het volgende:
[..]
Bedoel je bedoening?
En gelukkig nieuwjaar allemaal!![]()
Hier staat de boom nog, hij heeft nog geen naaldje laten vallen, ongelooflijk. Dus ik voel nog niet zo’n noodzaak om ‘m op te ruimen, al lijkt het me ook wel weer fijn als alle kerstrommel weer lekker naar de zolder is hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |