Geniet er lekker van Onlo.quote:Op maandag 2 januari 2023 12:13 schreef onlogisch het volgende:
Tevens ben ik ook nog de hele week vrij
Dat wordt een walkover. Maximaal twee setjes voor de Belg.quote:Op maandag 2 januari 2023 12:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Thanks maat.
Wat verwacht jij vanavond van onze kale sloopkogel?
Hij speelt wel weer erg goed. Hij wordt dit jaar erg makkelijk wereldkampioen denk ik. De rest laat het allemaal een beetje afweten.quote:Op maandag 2 januari 2023 12:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Thanks maat.
Wat verwacht jij vanavond van onze kale sloopkogel?
Yep. Die Price met zijn gehoorbeschermingquote:Op maandag 2 januari 2023 12:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij speelt wel weer erg goed. Hij wordt dit jaar erg makkelijk wereldkampioen denk ik. De rest laat het allemaal een beetje afweten.
Tja, die bakte er echt HELEMAAL niks van. Vandaag lekker vrij, wat een genot is dat.quote:Op maandag 2 januari 2023 12:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Yep. Die Price met zijn gehoorbescherming![]()
quote:Op maandag 2 januari 2023 12:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Tja, die bakte er echt HELEMAAL niks van. Vandaag lekker vrij, wat een genot is dat.
quote:Op maandag 2 januari 2023 11:49 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Oudejaarstrekking 2000/2001 winnaar gespot*
Kenmerken van dementie:quote:Op maandag 2 januari 2023 12:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kom net thuis na het winkelen bij de Albert Heijn. Heb ik gedachteloos de boodschappen in de tas, maar ook in het blauwe mandje laten liggen. Net via de Bommelse Faceboek pagina de Albert Heijn op de hoogte gebracht en m'n misdaad bekend. Dat ik het mandje morgen als eerste goede daad van 2023 terug zal brengen.
Die gast waar hij gisteren tegen speelde liet het ook wel enorm afweten, ik ben geen kenner verder maar die pakte geen enkel kansje.quote:Op maandag 2 januari 2023 12:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij speelt wel weer erg goed. Hij wordt dit jaar erg makkelijk wereldkampioen denk ik. De rest laat het allemaal een beetje afweten.
quote:Op maandag 2 januari 2023 12:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Kenmerken van dementie:
vergeetachtigheid;
taalproblemen, bijvoorbeeld niet op woorden kunnen komen of de betekenis van woorden vergeten;
gedragsverandering, bijvoorbeeld ongeduldiger worden, of woedeaanvallen;
problemen met dagelijkse handelingen, zoals boodschappen doen of het bedienen van een computer.
Je hebt het mandje in je boodschappentas weten te proppen?quote:Op maandag 2 januari 2023 12:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kom net thuis na het winkelen bij de Albert Heijn. Heb ik gedachteloos de boodschappen in de tas, maar ook in het blauwe mandje laten liggen. Net via de Bommelse Faceboek pagina de Albert Heijn op de hoogte gebracht en m'n misdaad bekend. Dat ik het mandje morgen als eerste goede daad van 2023 terug zal brengen.
Is normaal bij zorgverzekeringen.quote:Op maandag 2 januari 2023 13:31 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Op 2 januari
Ik zou ontslag nemen
Ben ook al geweest, uiteraard wat drukker dan normaal maar dat is na een week of 5 ook wel weer voorbij.quote:Op maandag 2 januari 2023 13:55 schreef onlogisch het volgende:
Ook in 2023 gaan de schijven weer door het dak
@:caland
@:ggmm
@:tarado
@:doublepain
@:madame_paon
Ik ben nog vrij deze week. Dus ik ga niet op m'n vaste uren. Waarschijnlijk denken ze nu dat ik een newbie benquote:Op maandag 2 januari 2023 13:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben ook al geweest, uiteraard wat drukker dan normaal maar dat is na een week of 5 ook wel weer voorbij.
geniet ervanquote:Op maandag 2 januari 2023 13:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben nog vrij deze week. Dus ik ga niet op m'n vaste uren. Waarschijnlijk denken ze nu dat ik een newbie ben
Je ziet er toch ook uit als een newbie?quote:Op maandag 2 januari 2023 13:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben nog vrij deze week. Dus ik ga niet op m'n vaste uren. Waarschijnlijk denken ze nu dat ik een newbie ben
Ik ookquote:Op maandag 2 januari 2023 12:13 schreef onlogisch het volgende:
Tevens ben ik ook nog de hele week vrij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |