Rijnmondquote:
Vanaf het moment van z'n blessure was het nog 5 volle maanden tot het einde van het seizoen. Bij een paar maanden denk ik aan 2 of 3.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 19:03 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Rijnmond![]()
Er staat toch precies niks nieuws in dat hele stukje? Er werd al vanaf dag 1 gezegd dat hij er een paar maanden uit zou zijn, en laat het seizoen nou ook net nog maar een paar maanden duren.
Wat wel vrij lachwekkend is, is dat Trauner (volgens mij) nog steeds niet geopereerd is omdat ze geen plekje konden krijgen in het ziekenhuis rond de Kerst.
Met dank aan Mark Rutte!!!!quote:Op vrijdag 6 januari 2023 19:03 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Rijnmond![]()
Er staat toch precies niks nieuws in dat hele stukje? Er werd al vanaf dag 1 gezegd dat hij er een paar maanden uit zou zijn, en laat het seizoen nou ook net nog maar een paar maanden duren.
Wat wel vrij lachwekkend is, is dat Trauner (volgens mij) nog steeds niet geopereerd is omdat ze geen plekje konden krijgen in het ziekenhuis rond de Kerst.
Die Te Kloese is op eigen houtje al aan het boeven in Zuid-Amerika. Ik zeg niet dat deze speler het gaat worden, maar het zegt wel iets. Wat hebben wij aan zulke spelers? Die moeten 2 maanden rijpen.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 13:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Gaan ze Trauner met Rasmussen/Wieffer opvangen of gaan ze daar ook nog voor de markt op?
Trauner lijkt me sowieso onvervangbaar, laat staan met ons budget. Daarom snap ik dat smak geld voor Zerrouki ook niet echtquote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:52 schreef ZKA het volgende:
[..]
Die Te Kloese is op eigen houtje al aan het boeven in Zuid-Amerika. Ik zeg niet dat deze speler het gaat worden, maar het zegt wel iets. Wat hebben wij aan zulke spelers? Die moeten 2 maanden rijpen.
Los van het feit dat Zerrouki een prima speler is die perfect bij dit Feyenoord zou passen qua spel, is het wel een beetje gokken op een kampioenschap/CL-miljoenen met geld dat er eigenlijk niet is momenteel. Tsja..quote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Trauner lijkt me sowieso onvervangbaar, laat staan met ons budget. Daarom snap ik dat smak geld voor Zerrouki ook niet echt
Denk dat het geld er wel is, maar je moet er twee halen en het lijkt erop dat al het budget naar één gaatquote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:02 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Los van het feit dat Zerrouki een prima speler is die perfect bij dit Feyenoord zou passen qua spel, is het wel een beetje gokken op een kampioenschap/CL-miljoenen met geld dat er eigenlijk niet is momenteel. Tsja..
Ik krijg soms het idee dat jij geen fan bent van Te Kloese.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:52 schreef ZKA het volgende:
[..]
Die Te Kloese is op eigen houtje al aan het boeven in Zuid-Amerika. Ik zeg niet dat deze speler het gaat worden, maar het zegt wel iets. Wat hebben wij aan zulke spelers? Die moeten 2 maanden rijpen.
Maar twee spelers halen voor 3,5 bijvoorbeeld die er direct staan is denk ik ook bijna niet mogelijk. Dus ik snap op zich wel dat ze vol voor 1 gaan en dan een andere speler willen huren oid.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk dat het geld er wel is, maar je moet er twee halen en het lijkt erop dat al het budget naar één gaat
Allang gedaan joh.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:20 schreef Slobeend het volgende:
Een must-read voor @:pistolero https://www.nrc.nl/nieuws(...)r-perfectie-a4153475
Als Feyenoorder kan je beter maar sceptisch zijn naar alles wat aangetrokken wordt, tot het tegendeel bewezen is. Dat laatste heeft Te Kloese nog niet laten zien, imo. Hoor veel negatieve verhalen. Gevaarlijk hoe hij de club bestuurt. Niveau 2019 met Troost en Bodegom.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:13 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik krijg soms het idee dat jij geen fan bent van Te Kloese.
Een tijdje terug had je nog wat namen (dat ging over cv’s) waar je blij van werd. Loopt dat nog?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:38 schreef ZKA het volgende:
[..]
Als Feyenoorder kan je beter maar sceptisch zijn naar alles wat aangetrokken wordt, tot het tegendeel bewezen is. Dat laatste heeft Te Kloese nog niet laten zien, imo. Hoor veel negatieve verhalen. Gevaarlijk hoe hij de club bestuurt. Niveau 2019 met Troost en Bodegom.
Ga je hier nou serieus beweren dat er onder Te Kloese nog geen goede spelers zijn aangetrokken, of wat lees ik hier?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:38 schreef ZKA het volgende:
[..]
Als Feyenoorder kan je beter maar sceptisch zijn naar alles wat aangetrokken wordt, tot het tegendeel bewezen is. Dat laatste heeft Te Kloese nog niet laten zien, imo.
Je bent vooral bezig met het creëren van je eigen waarheid die niet helemaal overeen komt met de werkelijkheid, je haat en framing richting Te Kloese begint echt met de dag lachwekkender te worden.quote:Hoor veel negatieve verhalen. Gevaarlijk hoe hij de club bestuurt. Niveau 2019 met Troost en Bodegom.
Jij weet natuurlijk wel allemaal wat er speelt.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:46 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ga je hier nou serieus beweren dat er onder Te Kloese nog geen goede spelers zijn aangetrokken, of wat lees ik hier?
[..]
Je bent vooral bezig met het creëren van je eigen waarheid die niet helemaal overeen komt met de werkelijkheid, je haat en framing richting Te Kloese begint echt met de dag lachwekkender te worden.
Dat zeg ik toch helemaal niet.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Jij weet natuurlijk wel allemaal wat er speelt.
Behalve Hancko is er toch nog geen speler gekocht waar we nu van zeggen dat die het heel erg goed doet?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:54 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch helemaal niet.
Maar wat ZKA beweerd(Dat Te Kloese zich nog niet bewezen heeft qua transfers en dat zijn manier van de club runnen vergelijkbaar is met die van Troost/van Bodegom) is gewoon feitelijk niet waar. Daar hoef je toch geen insider voor te zijn om dat te zien..?
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Behalve Hancko is er toch nog geen speler gekocht waar we nu van zeggen dat die het heel erg goed doet?
Szymanski zou je mee kunnen wegen, maar die is niet gekocht. Paixao, Wieffer, Gimenez, Timber, Dilrosun, Rasmussen, Lopez, Bullaude zijn allemaal spelers die vooralsnog niet bepaald een onuitwisbare indruk achter hebben gelaten.
edit: Rasmussen is natuurlijk ook gehuurd.
- Hancko, Timber een Szymanski hebben zich al vanaf dag 1 bewezen als aanwinsten(beetje flauw om Szymanski niet mee te wegen, alsof Te Kloese geen invloed heeft gehad op die transfer omdat het huur is)quote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Behalve Hancko is er toch nog geen speler gekocht waar we nu van zeggen dat die het heel erg goed doet?
Szymanski zou je mee kunnen wegen, maar die is niet gekocht. Paixao, Wieffer, Gimenez, Timber, Dilrosun, Rasmussen, Lopez, Bullaude zijn allemaal spelers die vooralsnog niet bepaald een onuitwisbare indruk achter hebben gelaten.
edit: Rasmussen is natuurlijk ook gehuurd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |