Ik hoop dit weekend toch met Den Geert. Rasmussen was daar ontzettend onwennig in die oefenpotjes.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 13:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Gaan ze Trauner met Rasmussen/Wieffer opvangen of gaan ze daar ook nog voor de markt op?
Ik vind Rasmussen ook maar een matige verdediger als ik eerlijk ben.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 13:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik hoop dit weekend toch met Den Geert. Rasmussen was daar ontzettend onwennig in die oefenpotjes.
Ja niet raar als je hem rechts neerzetquote:Op vrijdag 6 januari 2023 13:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik hoop dit weekend toch met Den Geert. Rasmussen was daar ontzettend onwennig in die oefenpotjes.
Jij want ik ben druk.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 13:56 schreef Caland het volgende:
@:scrummie verzorg jij het liveverslag of ik??
Dit stuk miste ik even, wat wordt het dan?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 14:17 schreef Caland het volgende:
Als ik Arne goed beluister staat Geertje op 6 bij afwezigheid van Wieffer zondag
En Arne vindt Rasmussen ook helemaal kut aan de rechterkant
Daar heeft het welle alle schijn van ja.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 14:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit stuk miste ik even, wat wordt het dan?
Pedersen - Rasmussen - Hancko - Hartman
Szymanski - Geert - Kokcu
?
Ik denk het ja, Rasmussen en Hancko omdraaienquote:Op vrijdag 6 januari 2023 14:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit stuk miste ik even, wat wordt het dan?
Pedersen - Rasmussen - Hancko - Hartman
Szymanski - Geert - Kokcu
?
Wieffer bewijst zichzelf geen dienst met z'n gebrek aan fitheid steeds. Dan wil je ook niet doorbrekenquote:Op vrijdag 6 januari 2023 15:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Geertruida op 6 aids
Mats Wijffer (hahaha) gaat zich eens niet zo aanstellen met zijn blessures en gewoon op de 6 positie spelen.
quote:Op vrijdag 6 januari 2023 15:38 schreef Kerftminister het volgende:
7 miljoen voor Zerrouki zal het wel worden dan, wat een absurd bedrag. Dan moeten ze wel echt extreem overtuigd zijn van hem. Ik zie het niet hoor, voor de helft misschien wel.
7 miljoen is toch een volkomen logisch en marktconform bedrag? Ik zou dat in de verste verte niet absurd willen noemen. En hij kan er ook direct staan, dus wel een voordeel.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 15:38 schreef Kerftminister het volgende:
7 miljoen voor Zerrouki zal het wel worden dan, wat een absurd bedrag. Dan moeten ze wel echt extreem overtuigd zijn van hem. Ik zie het niet hoor, voor de helft misschien wel.
Als dat Bullaude wordt verwacht ik wel een (groot) gebrek aan creativiteit tov Kokcu & Szymanskiquote:Op vrijdag 6 januari 2023 15:50 schreef Pistolero het volgende:
[..]
7 miljoen is toch een volkomen logisch en marktconform bedrag? Ik zou dat in de verste verte niet absurd willen noemen. En hij kan er ook direct staan, dus wel een voordeel.
Volgend jaar Zerrouki - Timber - Szymanski/Bullaude dus. Boh wat een genot.
de hoogte van het bedrag moet je loslatenquote:Op vrijdag 6 januari 2023 15:38 schreef Kerftminister het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |