Leven verbieden! Je gaat er aan dood! Schande!quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2022 21:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geen ideeStaat er niet eens in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
AC/DC en Metellica dus ook??quote:
Ik lach normaal heel veelquote:Op zaterdag 31 december 2022 20:59 schreef Isorden het volgende:
[..]
Zal je maar moeten geloven vanaf hier
Iedereen heeft lak aan de regels. Dat zie je nu ook al.quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2022 21:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
AC/DC en Metellica dus ook??
quote:
Zo zeg. Je moet het maar bedenken.quote:De exacte toedracht van het incident wordt onderzocht. ,,Het gaat vermoedelijk om een noodlottig ongeval‘’, aldus een politiewoordvoerder.
Schandalig!quote:
Oh, pardon!quote:
We truly are in the darkest timelinequote:Op zaterdag 31 december 2022 21:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Schandalig!
Stemactie voor volgend jaar!
Held!quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2022 21:03 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ja maar zo ver kan ik toch niet kijken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
Mijn nummer 1
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek![]()
I, I WISH I COULD SWIM
LIKE THE DOLPHINS, LIKE DOLPHINS CAN SWIM
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
![]()
![]()
![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
quote:Op zaterdag 31 december 2022 21:04 schreef essnhills het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love is..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Ja waarom hebben ze corona niet verbodenquote:Op zaterdag 31 december 2022 21:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Leven verbieden! Je gaat er aan dood! Schande!
Oh dacht origineel van Bonnie Tyler.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Nou inderdaad... heb d'r dan wel geen long covid aan overgehouden... maar heb het wel 3x gehad dit jaarquote:Op zaterdag 31 december 2022 21:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja waarom hebben ze corona niet verboden
Nee die had er eentje nodigquote:Op zaterdag 31 december 2022 21:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
Oh dacht origineel van Bonnie Tyler."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
alleen het erin stemmen van Even aan mn moeder vragen kan ons nog redden!quote:Op zaterdag 31 december 2022 21:03 schreef Isorden het volgende:
[..]
We truly are in the darkest timeline"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
wow, diepe tekstenquote:Op zaterdag 31 december 2022 21:04 schreef Isorden het volgende:
I, I WISH I COULD SWIM
LIKE THE DOLPHINS, LIKE DOLPHINS CAN SWIM
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vind hem nou niet extreem bijzonder of zo, maar prima joh.quote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
quote:Op zaterdag 31 december 2022 21:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vind hem nou niet extreem bijzonder of zo, maar prima joh.Koel en donker bewaren![]()
Staat er gewoon al sinds 2009 niet meer inquote:Op zaterdag 31 december 2022 21:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
alleen het erin stemmen van Even aan mn moeder vragen kan ons nog redden!![]()
![]()
![]()
![]()
Ja ditquote:Op zaterdag 31 december 2022 21:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vind hem nou niet extreem bijzonder of zo, maar prima joh.![]()
Ik weet niet hoe diep dolfijnen zwemmen eigenlijkquote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Jij ookquote:Op zaterdag 31 december 2022 21:07 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Ik ga er ook maar eens vandoor. Gelukkige jaarwisseling iedereen![]()
![]()
Bye Bye man Bye Byequote:Op zaterdag 31 december 2022 21:07 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Ik ga er ook maar eens vandoor. Gelukkige jaarwisseling iedereenBoot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
Schandaligquote:Op zaterdag 31 december 2022 21:07 schreef Isorden het volgende:
[..]
Staat er gewoon al sinds 2009 niet meer in![]()
![]()
![]()
Zal niet heel diep zijn met al dat gespring van ze....quote:Op zaterdag 31 december 2022 21:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe diep dolfijnen zwemmen eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2022 21:07 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Ik ga er ook maar eens vandoor. Gelukkige jaarwisseling iedereen![]()
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
quote:Op zaterdag 31 december 2022 21:07 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Ik ga er ook maar eens vandoor. Gelukkige jaarwisseling iedereen
Jij ook!quote:Op zaterdag 31 december 2022 21:07 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Ik ga er ook maar eens vandoor. Gelukkige jaarwisseling iedereenDe Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Fijne jaarwisseling:Wquote:Op zaterdag 31 december 2022 21:07 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Ik ga er ook maar eens vandoor. Gelukkige jaarwisseling iedereen"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Je gaat je eigen weg?quote:Op zaterdag 31 december 2022 21:07 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Tot de volgendequote:Op zaterdag 31 december 2022 21:07 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Wir Kinder von Bahnhof Zoo.quote:No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent![]()
Bowiegod
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2022 21:08 schreef Isorden het volgende:
[..]
Zal niet heel diep zijn met al dat gespring van ze....Breathe was eerder al tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
quote:
Poetin is inmiddels ook hier binnengevallenUn dann rettet kein Kavallerie,
Ik hoor hier allemaal afweergeschut.quote:Op zaterdag 31 december 2022 21:09 schreef Zorro het volgende:
Poetin is inmiddels ook hier binnengevallen|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
3 uurNee 2 uur en 49 minuten ongeveer
Moderator DIG
Wat een plaat, komende week maar weer even op de platenspeler leggen.quote:Op zaterdag 31 december 2022 21:10 schreef Isorden het volgende:
En alweer een nummer van deze godenplaat:
[ afbeelding ]|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Fijne jaarwisseling!quote:Op zaterdag 31 december 2022 21:07 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent![]()
Ik slinger em wel aan op spotifyquote:Op zaterdag 31 december 2022 21:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat een plaat, komende week maar weer even op de platenspeler leggen.
Das Firestarter. Breathe is met de krokodilquote:“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”![]()
Is toch minder intens.quote:Op zaterdag 31 december 2022 21:10 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik slinger em wel aan op spotify
Hij kan aardig balletje balletje spelen.quote:Op zaterdag 31 december 2022 21:10 schreef Isorden het volgende:
En alweer een nummer van deze godenplaat:
[ afbeelding ]Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
You can go your own wayyyyyy![]()
![]()
![]()
Oh, ok.quote:Op zaterdag 31 december 2022 21:10 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Das Firestarter. Breathe is met de krokodil|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well![]()
Lindsey Buckingham, meester
![]()
![]()
![]()
Ik ga ervan tussen (lees: vrienden opzoeken, wat ik eigenlijk al 3 uur geleden van plan was). Hopelijk vind ik m'n beide katten weer heelhuids terug als ik ben thuisgekomen in dit slagveld wat mijn dorp momenteel is![]()
![]()
Iedereen enorm bedankt voor alle bijdragen die deze Top 20000-reeks elk jaar tot een absoluut hoogtepunt maken!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat mij betreft knallen we volgend jaar ook weer met z'n allen op onvergetelijke wijze het jaar uit!!Het was weer reuzegezellig afgelopen week hier
Het altijd meer dan waard om alle dagen tussen kerst & Oud & Nieuw vrij te nemen en niet té veel andere sociale activiteiten in te plannen
![]()
![]()
![]()
![]()
LOVE YOU ALL
![]()
![]()
![]()
ONCE A YEAR NO MORE!!!
![]()
FIJNE JAARWISSELING ALLEMAAL![]()
Tot snel x![]()
![]()
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well![]()
Vinden demense.quote:Op zaterdag 31 december 2022 21:12 schreef het_fokschaap het volgende:
Dus dit is de beste van Fleetwood Mac?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Volgens Nederland hèquote:Op zaterdag 31 december 2022 21:12 schreef het_fokschaap het volgende:
Dus dit is de beste van Fleetwood Mac?De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Veel plezier en dat het maar goed mag gaan met je kattenquote:Op zaterdag 31 december 2022 21:12 schreef Gretzl het volgende:
![]()
Ik ga ervan tussen (lees: vrienden opzoeken, wat ik eigenlijk al 3 uur geleden van plan was). Hopelijk vind ik m'n beide katten weer heelhuids terug als ik ben thuisgekomen in dit slagveld wat mijn dorp momenteel is![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Iedereen enorm bedankt voor alle bijdragen die deze Top 20000-reeks elk jaar tot een absoluut hoogtepunt maken!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat mij betreft knallen we volgend jaar ook weer met z'n allen op onvergetelijke wijze het jaar uit!!Het was weer reuzegezellig afgelopen week hier
Het altijd meer dan waard om alle dagen tussen kerst & Oud & Nieuw vrij te nemen en niet té veel andere sociale activiteiten in te plannen
![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
![]()
LOVE YOU ALL
![]()
![]()
![]()
ONCE A YEAR NO MORE!!!
![]()
Tot snel x![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 31 december 2022 21:12 schreef Gretzl het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
![]()
LOVE YOU ALL
![]()
![]()
![]()
ONCE A YEAR NO MORE!!!
![]()
Tot snel x![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Moderator DIG
You can go your own way![]()
![]()
![]()
Have funquote:Op zaterdag 31 december 2022 21:12 schreef Gretzl het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
LOVE YOU ALL
![]()
![]()
![]()
ONCE A YEAR NO MORE!!!
![]()
Tot snel x![]()
[ afbeelding ]![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: