Gezongen met zijn vader, maar hij wordt Alain gecredit voor het nummer.quote:Op zaterdag 31 december 2022 20:22 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Father And A Friend heeft die ook mooi gemaakt.
Tsja, wat kon je dáár nou mee doen?quote:Op zaterdag 31 december 2022 20:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Stond ik laatst met twee bier in mijn handen.
ChevyCaprice is wel erger dan datquote:Op zaterdag 31 december 2022 20:22 schreef Dagoduck het volgende:
ChevyCaprice is als mijn dronken maat in de kroeg die gewoon de deur uitloopt en naar huis gaat zonder wat te zeggen.
quote:Op zaterdag 31 december 2022 20:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Tsja, wat kon je dáár nou mee doen?
Jij ook een plezierig en gezond 2023 gewenst!quote:Op zaterdag 31 december 2022 20:18 schreef peaceman het volgende:
Wij gaan over niet zo lang ook weg. Zal vast hier en daar nog wel wat posten, maar dan toch maar vast even de Kerst en nieuw boodschap van mij.
Jullie zijn allemaal gezellig op jullie eigen manier. En dat maakt dat we toch elk jaar weer met een grote groep hier te vinden. Waar we op andere vlakken heel erg van mening kunnen verschillen is er een verbindende factor:MUZIEK
Ja en soms is er iemand die een favoriet liedje van de ander afkraakt, so what! Ik trek me daar niets van aan en jullie hopelijk ook niet.
Daarnaast wil ik iedereen veel plezier wensen voor 2023, dat het maar een liefdevol en vooral, dat is deze week ok maar weer eens duidelijk geworden, gezond jaar mag worden. Zowel fysiek en mentaal.
Veel liefs![]()
Peaceman
p.s. Child in time hoort op 1!
Volgens mij heeft iedereen zo'n maat, en als je hem niet hebt ben je het waarschijnlijk zelfquote:Op zaterdag 31 december 2022 20:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Stond ik laatst met twee bier in mijn handen.
Aan iemand anders gegeven aangezien ik toch iedereen in die kroeg ken.quote:Op zaterdag 31 december 2022 20:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Tsja, wat kon je dáár nou mee doen?
Al besproken.quote:Op zaterdag 31 december 2022 20:18 schreef peaceman het volgende:
Wij gaan over niet zo lang ook weg. Zal vast hier en daar nog wel wat posten, maar dan toch maar vast even de Kerst en nieuw boodschap van mij.
Jullie zijn allemaal gezellig op jullie eigen manier. En dat maakt dat we toch elk jaar weer met een grote groep hier te vinden. Waar we op andere vlakken heel erg van mening kunnen verschillen is er een verbindende factor:MUZIEK
Ja en soms is er iemand die een favoriet liedje van de ander afkraakt, so what! Ik trek me daar niets van aan en jullie hopelijk ook niet.
Daarnaast wil ik iedereen veel plezier wensen voor 2023, dat het maar een liefdevol en vooral, dat is deze week ok maar weer eens duidelijk geworden, gezond jaar mag worden. Zowel fysiek en mentaal.
Veel liefs![]()
Peaceman
p.s. Child in time hoort op 1!
Zo gaat dat bij de beste vrienden. B&A hebben ook altijd ruzie over geld.quote:Op zaterdag 31 december 2022 20:24 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Gezongen met zijn vader, maar hij wordt Alain gecredit voor het nummer.
Straks maken ze nog een cuverquote:Op zaterdag 31 december 2022 20:24 schreef alopio het volgende:
![]()
Dit is muziek
(Luisteren jullie mee suzan en freek)
quote:Op zaterdag 31 december 2022 20:25 schreef Poppejans het volgende:
Iets met een Samson gif. en er genoeg van hebben
Die gifjes zijn op.quote:Op zaterdag 31 december 2022 20:25 schreef Poppejans het volgende:
En Froukje, S10 en al die andere gare acts. Non-valeurs allen.quote:Op zaterdag 31 december 2022 20:24 schreef alopio het volgende:
![]()
Dit is muziek
(Luisteren jullie mee suzan en freek)
Er genoeg van hebben dat de bel nog steeds niet gerepareerd is?quote:Op zaterdag 31 december 2022 20:25 schreef Poppejans het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |