GMTAquote:Op zaterdag 31 december 2022 19:38 schreef Poppejans het volgende:
Gelukkig staat het origineel van Disturbed hoger
Onze uitvaartenquote:Op zaterdag 31 december 2022 19:37 schreef houdjemond het volgende:
Ik vind jullie uitvaarten allemaal heel verdrietig en nog heel veel sterkte; maar dit nummer vind ik niks
Het is heel de weekquote:Op zaterdag 31 december 2022 19:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Haha eigenlijk wel. Ik hoop voor je dat die gaat komen. Wij luisteren toch niet morgen.
Gerapporteedquote:Op zaterdag 31 december 2022 19:38 schreef Poppejans het volgende:
quote:Op zaterdag 31 december 2022 19:38 schreef het_fokschaap het volgende:
Wie stemmen er eigenlijk op disturbed?
Ik!quote:Op zaterdag 31 december 2022 19:38 schreef het_fokschaap het volgende:
quote:Op zaterdag 31 december 2022 19:38 schreef het_fokschaap het volgende:
quote:Op zaterdag 31 december 2022 19:38 schreef Poppejans het volgende:
Ik wou eens iets posten met een tikje gevoelquote:Op zaterdag 31 december 2022 19:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik vind er ook geen reet aan hoorHeb ook geen gevoelen bij dat lied ofzo.
Nee die van KopSpijkers is nog beter.quote:Op zaterdag 31 december 2022 19:38 schreef Gretzl het volgende:
Origineel van Even Tot Hier is nķg beter![]()
![]()
Kijk, met jou kan ik praten.quote:Op zaterdag 31 december 2022 19:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gelukkig staat dit liedje maar 1x in de lijst.
klinkt alsof iemand zit te schijten las ik vandaag ergens..quote:Op zaterdag 31 december 2022 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie is Disturbed? Nooit van gehoord.
Ow echt? Ik ben deze week vaak op kantoor, dan hoor ik niets. Ik luister in de trein wel naar mijn eigen lijstje dan.quote:
Omdat Nederland een smakeloos land isquote:Op zaterdag 31 december 2022 19:39 schreef Gretzl het volgende:
Waarom staat dit lager dan die wanstaltige versie van Disturbed![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2022 19:39 schreef Guanabana het volgende:
Erger me een beetje aan die zijige stemmetjes.
Ik ben één van die Disturbed stemmers.quote:
OOOH WAH AH AH AH AHquote:Op zaterdag 31 december 2022 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie is Disturbed? Nooit van gehoord.
Die mocht er ook best inquote:
Eens. Hier in de straat ook. En dan lekker dagen die dozen laten liggen in de regen. Midden op de weg ook. En gewoon een woonwijk he, ik denk dan je woont er zelf ook tochquote:Op zaterdag 31 december 2022 19:39 schreef OscarMopperkont het volgende:
Als ik nu alweer al die vuurwerk troep zie liggen die niet opgeruimd is, begin ik wel voor een vuurwerk verbod te zijn...
quote:Op zaterdag 31 december 2022 19:40 schreef Dagoduck het volgende:
Was deze al gedeeld hier? Foo Fighters blijven bestaan.
[ twitter ]
Ik ben 41 maar zelfs toen ik 30 was hoefde een evenement waar je alleen maar kon staan niet zo nodigquote:Op zaterdag 31 december 2022 19:39 schreef Perrin het volgende:
Kippenvel-nummer. En heb ze zelfs live gezien in 2004 in Amsterdam. Concert met veel zitplaatsen
Ik. Oom van me was er groot fan van. Had nog nooit van disturbed gehoord eigenlijk, maar hij vond het leuk hoe ze er een eigen draai aan durfde te geven. Liet op zijn begrafenis beide versies spelenquote:Op zaterdag 31 december 2022 19:38 schreef het_fokschaap het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |