Had dit jaar twee lijsten, eentje met zekerheden, eentje met wat mindere. Volgend jaar ga ik sowieso iets minder voor topplaten, die hebben mijn hulp niet nodigquote:Op zaterdag 31 december 2022 18:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat geeft in elk geval wat zekerheid bij staatieindetop2000.nl
Legale mensen die illegaal vuurwerk afstekenquote:Op zaterdag 31 december 2022 18:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Het is 18u, dus u kunt een verergering in het knallen verwachten. De legale mensen doen nu ook mee.
Hier echt nog geen knal gehoord, hopelijk straks wel wat vuurwerk rond de jaarwisselen.quote:Op zaterdag 31 december 2022 18:01 schreef Dagoduck het volgende:
Het klinkt hierbuiten ook wel als Oekraïne.
Ah wat fijn!quote:Op zaterdag 31 december 2022 18:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben het nou ruim een jaartje geweest en vond het ook wel prima. Ben nu wel in het vroege stadium met een nieuw iemand en ik zou er ook wel voor open staan als dat meer wordt. Maar single zijn vond/vind ik helemaal niet zo erg.
Ik zeg, Doenquote:Op zaterdag 31 december 2022 18:02 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik moet vanavond nog naar de kerk, zal ik m'n oortjes gewoon in doen en Top 2000 blijven luisteren?
Ik heb er ook grote lol in. Maar dat moet ook wel een beetje in je zitten. Je bent wel in alle opzichten alleen.quote:Op zaterdag 31 december 2022 18:00 schreef ok01 het volgende:
[..]
Vrijgezel zijn kan ook erg fijn zijn. Ikzelf vind het voor nu ook wel prima
Winter sale in Bataviastad.quote:
Ja, zo zit ik er ook wat meer in. Of iets nou 56e of 57e is boeit ook weer niet zo.quote:Op zaterdag 31 december 2022 18:01 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Had dit jaar twee lijsten, eentje met zekerheden, eentje met wat mindere. Volgend jaar ga ik sowieso iets minder voor topplaten, die hebben mijn hulp niet nodig
Ik ben er ook voor werk regelmatig geweest en verbleef dan vaak in Waterloo, dus ook ten zuiden. En Fulham ook geweest, vond ik ook een leuk gedeeltequote:Op zaterdag 31 december 2022 18:01 schreef Isorden het volgende:
[..]
Denk dat ik ook alleen Greenwich heb gehad ten zuiden van de Thames
Topidee!quote:Op zaterdag 31 december 2022 18:02 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik moet vanavond nog naar de kerk, zal ik m'n oortjes gewoon in doen en Top 2000 blijven luisteren?
Typische doorsnee vrouwenkleding.quote:Op zaterdag 31 december 2022 18:03 schreef Dagoduck het volgende:
Ik klikte weer op een vrouwenkledingadvertentie![]()
[ afbeelding ]
Ja ik vind het an sich ook niet heel erg voor het grootste deel van de tijd, maar toch, soms wil je iets meerquote:Op zaterdag 31 december 2022 18:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben het nou ruim een jaartje geweest en vond het ook wel prima. Ben nu wel in het vroege stadium met een nieuw iemand en ik zou er ook wel voor open staan als dat meer wordt. Maar single zijn vond/vind ik helemaal niet zo erg.
Is dat die aangebrande non waar Mexi het over had?quote:Op zaterdag 31 december 2022 18:03 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Ah balen altijd hè wanneer dat per ongeluk gebeurt.quote:Op zaterdag 31 december 2022 18:03 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Ah, dat was het, hier waren ze om 17:55 begonnen.quote:Op zaterdag 31 december 2022 18:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Het is 18u, dus u kunt een verergering in het knallen verwachten. De legale mensen doen nu ook mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |